Εμφάνιση απλής εγγραφής

Waterparks as a means of improving guest satisfaction and competitiveness of resort hotels.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓκίκας, Βασίλειοςel
dc.creatorGkikas, Vasileiosen
dc.date.accessioned2022-11-14T12:01:57Z
dc.date.available2022-11-14T12:01:57Z
dc.date.issued2022-11-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10456
dc.description.abstractΤα υδάτινα πάρκα αποτελούν την πλέον πιο διαδεδομένη μορφή αναψυχής στον τομέα του τουρισμού σε ολόκληρο τον κόσμο. Πρωτοεμφανίστηκαν το 1940-1950 στις Η.Π.Α και από τότε αναπτύσσονται συνεχώς. Ιδίως τις τελευταίες δεκαετίες δημιουργούνται όλο και περισσότερα και εμφανίζονται ακόμη και σε κρουαζιερόπλοια. Υπάρχουν αυτόνομα υδάτινα πάρκα, υδάτινα πάρκα σε ξενοδοχεία, εσωτερικά ή εξωτερικά, υδάτινα πάρκα σε κρουαζιερόπλοια και υδάτινα πάρκα με σπα. Τα περισσότερα είναι επικεντρωμένα γύρω από την διασκέδαση και ψυχαγωγία των νέων και των οικογενειών, παρόλα αυτά ικανοποιούν και άλλες ηλικιακές ομάδες ανάλογα τις παροχές που έχουν στις εγκαταστάσεις τους. Κύριος σκοπός της παρούσας εργασίας, ήταν να μελετήσει την συμβολή των υδάτινων πάρκων στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας των ξενοδοχείων resort αλλά και των περιοχών που βρίσκονται. Για να γίνουν καλύτερα κατανοητές οι αντιλήψεις των πελατών δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο. Στην έρευνα συμμετείχαν 200 άτομα ηλικίας 17 και πάνω που διέμεναν στο Star Beach Village & WaterPark. Σύμφωνα με τις ερωτήσεις της έρευνας οι πελάτες απάντησαν για διάφορα θέματα όπως τα δημογραφικά τους στοιχεία, τις προτιμήσεις τους για τη διαμονή σε ξενοδοχεία με υδάτινα πάρκα, την προθυμία τους για υψηλότερες τιμές, την ικανοποίηση τους από τις υπηρεσίες και τις εγκαταστάσεις του υδάτινου πάρκου, τη σημαντικότητα της ύπαρξης των υδάτινων πάρκων και την προσθήκη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στα καταλύματα και στις περιοχές στις οποίες υπάρχουν. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας το μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών είναι οικογένειες με παιδιά. Ακόμα οχτώ στους δέκα δηλώνουν πως ένας από τους κύριους λόγους που επέλεξαν να διαμείνουν σε αυτό το κατάλυμα ήταν το υδάτινο πάρκο. Επίσης το μεγαλύτερο ποσοστό πιστεύει πως τα υδάτινα πάρκα συμβάλουν θετικά στην ικανοποίηση του πελάτη και πως αυξάνουν την ανταγωνιστικότητα των καταλυμάτων και των περιοχών που βρίσκονται. Έτσι οι διοικήσεις των ξενοδοχείων πρέπει να κατανοήσουν τη σημαντικότητα των υδάτινων πάρκων στην αντίληψη των πελατών, να προσθέσουν υδάτινα πάρκα στις εγκαταστάσεις τους ή να βελτιώσουν τα ήδη υπάρχοντα ώστε να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών τους και την ανταγωνιστικότητά τους.el
dc.description.abstractWater parks are the most widespread form of recreational tourism in the world. They first appeared in 1940-1950 in the USA and since then they are constantly growing. Especially in recent decades more and more are created and appeared on cruise ships. There are autonomous water parks, water parks in hotels, indoor or outdoor, water parks on cruise ships and water parks with spa. Most are focused on the fun and entertainment of young people and families, however they cater to other age groups depending on the facilities they have in their facilities. The main purpose of this study was to investigate the contribution of water parks to increasing customer satisfaction and increasing the competitiveness of resort hotels and areas. A questionnaire was created to understand better the perceptions of customers. The study involved 200 people aged 17 and over who visited Star Beach Village & WaterPark. According to the survey questions, the customers answered various questions such as their demographics, their preferences for accommodation in hotels with water parks, their willingness for higher prices, their satisfaction about the services and the facilities of water park, the importance of the existence of water parks and the addition of a competitive advantage to the accommodation and the areas in which they exist. According to the survey results, the largest percentage of customers are families with children. Also, eight out of ten say that one of the main reasons they chose to stay in this accommodation was the water park. In addition, the largest percentage believe that water parks contribute positively to customer satisfaction and that they increase the competitiveness of the accommodation and the areas where they are located. Thus, hotel managements need to understand the importance of water parks in the perception of customers, add water parks to their facilities or improve existing ones to increase their customer satisfaction and competitiveness.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμούel
dc.publisherH.M.U., School of Management and Economic Sciences (SMES), MSc in Hospitality and Tourism Managementen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ συμβολή των υδάτινων πάρκων στην ικανοποίηση των πελατών και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των resort hotels.el
dc.titleWaterparks as a means of improving guest satisfaction and competitiveness of resort hotels.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓκίκας, Βασίλειοςel
heal.creatorNameGkikas, Vasileiosen
heal.publicationDate2022-11-10
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10456
heal.abstractΤα υδάτινα πάρκα αποτελούν την πλέον πιο διαδεδομένη μορφή αναψυχής στον τομέα του τουρισμού σε ολόκληρο τον κόσμο. Πρωτοεμφανίστηκαν το 1940-1950 στις Η.Π.Α και από τότε αναπτύσσονται συνεχώς. Ιδίως τις τελευταίες δεκαετίες δημιουργούνται όλο και περισσότερα και εμφανίζονται ακόμη και σε κρουαζιερόπλοια. Υπάρχουν αυτόνομα υδάτινα πάρκα, υδάτινα πάρκα σε ξενοδοχεία, εσωτερικά ή εξωτερικά, υδάτινα πάρκα σε κρουαζιερόπλοια και υδάτινα πάρκα με σπα. Τα περισσότερα είναι επικεντρωμένα γύρω από την διασκέδαση και ψυχαγωγία των νέων και των οικογενειών, παρόλα αυτά ικανοποιούν και άλλες ηλικιακές ομάδες ανάλογα τις παροχές που έχουν στις εγκαταστάσεις τους. Κύριος σκοπός της παρούσας εργασίας, ήταν να μελετήσει την συμβολή των υδάτινων πάρκων στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας των ξενοδοχείων resort αλλά και των περιοχών που βρίσκονται. Για να γίνουν καλύτερα κατανοητές οι αντιλήψεις των πελατών δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο. Στην έρευνα συμμετείχαν 200 άτομα ηλικίας 17 και πάνω που διέμεναν στο Star Beach Village & WaterPark. Σύμφωνα με τις ερωτήσεις της έρευνας οι πελάτες απάντησαν για διάφορα θέματα όπως τα δημογραφικά τους στοιχεία, τις προτιμήσεις τους για τη διαμονή σε ξενοδοχεία με υδάτινα πάρκα, την προθυμία τους για υψηλότερες τιμές, την ικανοποίηση τους από τις υπηρεσίες και τις εγκαταστάσεις του υδάτινου πάρκου, τη σημαντικότητα της ύπαρξης των υδάτινων πάρκων και την προσθήκη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στα καταλύματα και στις περιοχές στις οποίες υπάρχουν. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας το μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών είναι οικογένειες με παιδιά. Ακόμα οχτώ στους δέκα δηλώνουν πως ένας από τους κύριους λόγους που επέλεξαν να διαμείνουν σε αυτό το κατάλυμα ήταν το υδάτινο πάρκο. Επίσης το μεγαλύτερο ποσοστό πιστεύει πως τα υδάτινα πάρκα συμβάλουν θετικά στην ικανοποίηση του πελάτη και πως αυξάνουν την ανταγωνιστικότητα των καταλυμάτων και των περιοχών που βρίσκονται. Έτσι οι διοικήσεις των ξενοδοχείων πρέπει να κατανοήσουν τη σημαντικότητα των υδάτινων πάρκων στην αντίληψη των πελατών, να προσθέσουν υδάτινα πάρκα στις εγκαταστάσεις τους ή να βελτιώσουν τα ήδη υπάρχοντα ώστε να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών τους και την ανταγωνιστικότητά τους.el
heal.abstractWater parks are the most widespread form of recreational tourism in the world. They first appeared in 1940-1950 in the USA and since then they are constantly growing. Especially in recent decades more and more are created and appeared on cruise ships. There are autonomous water parks, water parks in hotels, indoor or outdoor, water parks on cruise ships and water parks with spa. Most are focused on the fun and entertainment of young people and families, however they cater to other age groups depending on the facilities they have in their facilities. The main purpose of this study was to investigate the contribution of water parks to increasing customer satisfaction and increasing the competitiveness of resort hotels and areas. A questionnaire was created to understand better the perceptions of customers. The study involved 200 people aged 17 and over who visited Star Beach Village & WaterPark. According to the survey questions, the customers answered various questions such as their demographics, their preferences for accommodation in hotels with water parks, their willingness for higher prices, their satisfaction about the services and the facilities of water park, the importance of the existence of water parks and the addition of a competitive advantage to the accommodation and the areas in which they exist. According to the survey results, the largest percentage of customers are families with children. Also, eight out of ten say that one of the main reasons they chose to stay in this accommodation was the water park. In addition, the largest percentage believe that water parks contribute positively to customer satisfaction and that they increase the competitiveness of the accommodation and the areas where they are located. Thus, hotel managements need to understand the importance of water parks in the perception of customers, add water parks to their facilities or improve existing ones to increase their customer satisfaction and competitiveness.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμούel
heal.academicPublisherH.M.U., School of Management and Economic Sciences (SMES), MSc in Hospitality and Tourism Managementen
heal.titleΗ συμβολή των υδάτινων πάρκων στην ικανοποίηση των πελατών και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των resort hotels.el
heal.titleWaterparks as a means of improving guest satisfaction and competitiveness of resort hotels.en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordυδάτινο πάρκο, ικανοποίηση πελάτη, ανταγωνιστικότητα, ξενοδοχείοel
heal.keywordwaterpark, customer satisfaction, competitiveness, hotelen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΔήμου, Ειρήνηel
heal.advisorNameDimou, Eirinien
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States