Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός και υλοποίηση hotel reservation front-end εφαρμογής με μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προσαρμοσμένη υποστήριξη web service.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorKritikakis, Emmanouilen
dc.creatorΚρητικάκης, Εμμανουήλel
dc.date.accessioned2023-07-10T07:49:34Z
dc.date.available2023-07-10T07:49:34Z
dc.date.issued2023-07-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10628
dc.description.abstractIn the last decades, rapid technological development has caused radical changes in the hotel booking process. From the traditional method where the customer booked a hotel via their physical presence to the accommodation or a phone call, we have reached the point where room reservations are made up to the last minute. Nowadays there are many different systems (Hotel Distribution Channels) which aim to manage or sell hotel rooms online, some of those are simple hotel websites, online travel agents (OTAS) e.g., booking.com, Expedia and even global distribution GBD systems. There are also programs that allow hotels to simultaneously manage several distribution channels (channel managers). In modern times you find it necessary for a hotel to promote its rooms through these channels so that it can be competitive with other hotels and increase its profits. In this work an online booking platform was developed that has the role of an OTA and acts as an intermediary between hotels and customers with the aim of selling rooms. Also, we use the system as a marketing tool by advertising the hotels on a Facebook page through the Facebook graph API and the Spring social framework System also gives hotel owners the ability to manage some of the basic functions of their hotel through the website. Its innovation is the creation of a customized web service that allows real-time communication between the system and a RMS (Reservation Management System). The application consists of two main components: the client-side application built using the AngularJS Framework and the server-side application built with the Spring boot Framework.en
dc.description.abstractΤις τελευταίες δεκαετίες η ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη έχει προκαλέσει ριζικές αλλαγές στην διαδικασία κλεισίματος δωματίου σε ένα ξενοδοχείο. Από την παραδοσιακή μέθοδο οπού ο πελάτης έκλεινε ξενοδοχείο με μια επίσκεψη στο κατάλυμα ή ένα τηλεφώνημα έχουμε φτάσει στο σημείο να γίνονται κρατήσεις δωματίων μέχρι και το τελευταίο λεπτό. Στην σημερινή εποχή υπάρχουν πολλά διαφορετικά συστήματα (Hotel distribution channels) τα οποία έχουν σκοπό να διαχειριστούν ή πουλήσουν δωμάτια ξενοδοχείων στο διαδίκτυο, κάποια εκ των οποίων είναι απλές ιστοσελίδες ξενοδοχείων , online ταξιδιωτικοί πράκτορες (OTAS) πχ booking.com, Trivago, Expedia μέχρι και global distribution systems GBD. Υπάρχουν επίσης προγράμματα που δίνουν την δυνατότητα σε ένα ξενοδοχείο να διαχειριστεί ταυτόχρονα τέτοια κανάλια (channel managers). Στην σύγχρονη εποχή θεωρείτε απαραίτητο ένα ξενοδοχείο να προωθεί τα δωμάτιά του μέσω τέτοιον καναλιών ούτως ώστε να μπορεί να είναι ανταγωνιστικό σε σχέση με τα άλλα ξενοδοχεία και να αυξήσει τα κέρδη του. Σε αυτή την εργασία αναπτύχθηκε μια διαδικτυακή πλατφόρμα κρατήσεων που παίζει τον ρόλο ενός OTA και λειτουργεί ως μεσάζοντας μεταξύ ξενοδόχων και πελατών με στόχο να πουλήσει δωμάτια. Ταυτόχρονα χρησιμοποιούμε το σύστημα και σαν εργαλείο μάρκετινγκ διαφημίζοντας τα ξενοδοχεία σε μια σελίδα στο Facebook μέσω του Facebook graph API και του spring social framework. Επίσης στους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων δίνετε η δυνατότητα να διαχειρίζονται κάποιες από τις βασικές λειτουργίες του ξενοδοχείου τους μέσα από την ιστοσελίδα. Η καινοτομία της εφαρμογής είναι η δημιουργία ενός customized web service που επιτρέπει την επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο μεταξύ του συστήματος και ενός RMS(reservation management system).Για την επικοινωνία αυτή δημιουργήθηκε ένα πρωτόκολλο που ανταλλάζει τις κρατήσεις και τα διαθέσιμα δωμάτια με το RMS. Η εφαρμογή αποτελείτε από δύο βασικά στοιχεία: την εφαρμογή που βλέπει ο πελάτης η οποία δημιουργήθηκε με την χρήση τουAngularJS framework και το κομμάτι του εξυπηρετητή που φτιάχτηκε με το Spring boot Framework.el
dc.languageΑγγλικάel
dc.languageEnglishen
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσαel
dc.publisherH.M.U., School of Engineering (ScENG) MSc in Informatics & Multimediaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleDesign and implementation of a hotel reservation front-end with social-media and customized web service.en
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση hotel reservation front-end εφαρμογής με μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προσαρμοσμένη υποστήριξη web service.el

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameKritikakis, Emmanouilen
heal.creatorNameΚρητικάκης, Εμμανουήλel
heal.publicationDate2023-07-10
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10628
heal.abstractIn the last decades, rapid technological development has caused radical changes in the hotel booking process. From the traditional method where the customer booked a hotel via their physical presence to the accommodation or a phone call, we have reached the point where room reservations are made up to the last minute. Nowadays there are many different systems (Hotel Distribution Channels) which aim to manage or sell hotel rooms online, some of those are simple hotel websites, online travel agents (OTAS) e.g., booking.com, Expedia and even global distribution GBD systems. There are also programs that allow hotels to simultaneously manage several distribution channels (channel managers). In modern times you find it necessary for a hotel to promote its rooms through these channels so that it can be competitive with other hotels and increase its profits. In this work an online booking platform was developed that has the role of an OTA and acts as an intermediary between hotels and customers with the aim of selling rooms. Also, we use the system as a marketing tool by advertising the hotels on a Facebook page through the Facebook graph API and the Spring social framework System also gives hotel owners the ability to manage some of the basic functions of their hotel through the website. Its innovation is the creation of a customized web service that allows real-time communication between the system and a RMS (Reservation Management System). The application consists of two main components: the client-side application built using the AngularJS Framework and the server-side application built with the Spring boot Framework.en
heal.abstractΤις τελευταίες δεκαετίες η ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη έχει προκαλέσει ριζικές αλλαγές στην διαδικασία κλεισίματος δωματίου σε ένα ξενοδοχείο. Από την παραδοσιακή μέθοδο οπού ο πελάτης έκλεινε ξενοδοχείο με μια επίσκεψη στο κατάλυμα ή ένα τηλεφώνημα έχουμε φτάσει στο σημείο να γίνονται κρατήσεις δωματίων μέχρι και το τελευταίο λεπτό. Στην σημερινή εποχή υπάρχουν πολλά διαφορετικά συστήματα (Hotel distribution channels) τα οποία έχουν σκοπό να διαχειριστούν ή πουλήσουν δωμάτια ξενοδοχείων στο διαδίκτυο, κάποια εκ των οποίων είναι απλές ιστοσελίδες ξενοδοχείων , online ταξιδιωτικοί πράκτορες (OTAS) πχ booking.com, Trivago, Expedia μέχρι και global distribution systems GBD. Υπάρχουν επίσης προγράμματα που δίνουν την δυνατότητα σε ένα ξενοδοχείο να διαχειριστεί ταυτόχρονα τέτοια κανάλια (channel managers). Στην σύγχρονη εποχή θεωρείτε απαραίτητο ένα ξενοδοχείο να προωθεί τα δωμάτιά του μέσω τέτοιον καναλιών ούτως ώστε να μπορεί να είναι ανταγωνιστικό σε σχέση με τα άλλα ξενοδοχεία και να αυξήσει τα κέρδη του. Σε αυτή την εργασία αναπτύχθηκε μια διαδικτυακή πλατφόρμα κρατήσεων που παίζει τον ρόλο ενός OTA και λειτουργεί ως μεσάζοντας μεταξύ ξενοδόχων και πελατών με στόχο να πουλήσει δωμάτια. Ταυτόχρονα χρησιμοποιούμε το σύστημα και σαν εργαλείο μάρκετινγκ διαφημίζοντας τα ξενοδοχεία σε μια σελίδα στο Facebook μέσω του Facebook graph API και του spring social framework. Επίσης στους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων δίνετε η δυνατότητα να διαχειρίζονται κάποιες από τις βασικές λειτουργίες του ξενοδοχείου τους μέσα από την ιστοσελίδα. Η καινοτομία της εφαρμογής είναι η δημιουργία ενός customized web service που επιτρέπει την επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο μεταξύ του συστήματος και ενός RMS(reservation management system).Για την επικοινωνία αυτή δημιουργήθηκε ένα πρωτόκολλο που ανταλλάζει τις κρατήσεις και τα διαθέσιμα δωμάτια με το RMS. Η εφαρμογή αποτελείτε από δύο βασικά στοιχεία: την εφαρμογή που βλέπει ο πελάτης η οποία δημιουργήθηκε με την χρήση τουAngularJS framework και το κομμάτι του εξυπηρετητή που φτιάχτηκε με το Spring boot Framework.el
heal.languageΑγγλικάel
heal.languageEnglishen
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσαel
heal.academicPublisherH.M.U., School of Engineering (ScENG) MSc in Informatics & Multimediaen
heal.titleDesign and implementation of a hotel reservation front-end with social-media and customized web service.en
heal.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση hotel reservation front-end εφαρμογής με μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προσαρμοσμένη υποστήριξη web service.el
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordδιαδικτυακή εφαρμογή, ιστότοπος, σύστημα κρατήσεων, ξενοδοχείο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, MySQLel
heal.keywordweb application, website, reservation system, hotel, social media, MySQLen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameAivalis, Konstantinosen
heal.advisorNameΑϊβαλής, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States