Εμφάνιση απλής εγγραφής

Customers’ attitude towards the green banking / corporate social responsibility of the banks.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜυρίλλας, Μύρων-Βασίλειοςel
dc.creatorMyrillas, Myron-Vasileiosen
dc.date.accessioned2023-07-10T10:39:24Z
dc.date.available2023-07-10T10:39:24Z
dc.date.issued2023-07-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10633
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία, έχει ως σκοπό, τη διερεύνηση της στάσης των πελατών τραπεζικών ιδρυμάτων, απέναντι στο μοντέλο της πράσινης τραπεζικής και στις αρχές της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον τραπεζικό κλάδο. Το πεδίο εφαρμογής της, περιορίζεται γεωγραφικά σε κατοίκους του Ηρακλείου Κρήτης. Αναφορικά με την μεθοδολογική προσέγγιση της πρωτογενούς έρευνας, επιλέχθηκε η διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου κλειστού τύπου, ενώ για τη συλλογή των δεδομένων, χρησιμοποιήθηκε δειγματοληψία ευκολίας (convenience sampling). Προηγήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπηση, με συλλογή δευτερογενών δεδομένων από επιλεγμένο θεωρητικό υπόβαθρο, με σημείο αναφοράς τις δύο προαναφερθείσες έννοιες. Σε σχέση με τα αποτελέσματα που εξήχθησαν, παρατηρείται πως το επίπεδο γνώσης των συμμετεχόντων στην έρευνα, τόσο ως προς την έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον τραπεζικό χώρο, όσο, κυρίως και ως προς την πράσινη τραπεζική, είναι ιδιαιτέρως χαμηλό. Επιπρόσθετα, οι δύο αυτές έννοιες, διαφαίνεται πως δεν συμπεριλαμβάνονται στα κριτήρια επιλογής τραπεζικού ιδρύματος προς συνεργασία, από το πελατειακό κοινό. Τέλος, ανακύπτει το εύρημα, περί μη ύπαρξης ασυμβατότητας και αμοιβαίως αποκλειόμενης σχέσης, μεταξύ των εννοιών πράσινης τραπεζικής- εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και της βασικής επιδίωξης των τραπεζών για μεγιστοποίηση του κέρδους τους.el
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to investigate the attitude of customers of banking institutions towards the green banking model and the principles of corporate social responsibility in the banking industry. Its scope is geographically limited to residents of Heraklion, Crete. Regarding the methodological approach of the primary research, a quantitative research using a closed-ended structured questionnaire was conducted, while convenience sampling was used to collect the data. It was preceded by a literature review, with the collection of secondary data from a selected theoretical background, with reference to the two aforementioned concepts. In reference to the results extracted, it is observed that the level of knowledge of the participants in the research, both in terms of the concept of corporate social responsibility in the banking sector and, mainly, in terms of green banking, is particularly low. In addition, it is diagnosed that these two concepts are not included in the criteria for choosing a banking institution for cooperation, by the customer base. Finally, a finding emerges; no incompatibility and mutually exclusive relationship applies, among the concepts of green banking- corporate social responsibility and the basic pursuit of banks to maximize their profit.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
dc.publisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ στάση των πελατών απέναντι στην πράσινη τραπεζική / εταιρική κοινωνική ευθύνη των τραπεζών.el
dc.titleCustomers’ attitude towards the green banking / corporate social responsibility of the banks.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜυρίλλας, Μύρων-Βασίλειοςel
heal.creatorNameMyrillas, Myron-Vasileiosen
heal.publicationDate2023-07-10
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10633
heal.abstractΗ παρούσα εργασία, έχει ως σκοπό, τη διερεύνηση της στάσης των πελατών τραπεζικών ιδρυμάτων, απέναντι στο μοντέλο της πράσινης τραπεζικής και στις αρχές της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον τραπεζικό κλάδο. Το πεδίο εφαρμογής της, περιορίζεται γεωγραφικά σε κατοίκους του Ηρακλείου Κρήτης. Αναφορικά με την μεθοδολογική προσέγγιση της πρωτογενούς έρευνας, επιλέχθηκε η διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου κλειστού τύπου, ενώ για τη συλλογή των δεδομένων, χρησιμοποιήθηκε δειγματοληψία ευκολίας (convenience sampling). Προηγήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπηση, με συλλογή δευτερογενών δεδομένων από επιλεγμένο θεωρητικό υπόβαθρο, με σημείο αναφοράς τις δύο προαναφερθείσες έννοιες. Σε σχέση με τα αποτελέσματα που εξήχθησαν, παρατηρείται πως το επίπεδο γνώσης των συμμετεχόντων στην έρευνα, τόσο ως προς την έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον τραπεζικό χώρο, όσο, κυρίως και ως προς την πράσινη τραπεζική, είναι ιδιαιτέρως χαμηλό. Επιπρόσθετα, οι δύο αυτές έννοιες, διαφαίνεται πως δεν συμπεριλαμβάνονται στα κριτήρια επιλογής τραπεζικού ιδρύματος προς συνεργασία, από το πελατειακό κοινό. Τέλος, ανακύπτει το εύρημα, περί μη ύπαρξης ασυμβατότητας και αμοιβαίως αποκλειόμενης σχέσης, μεταξύ των εννοιών πράσινης τραπεζικής- εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και της βασικής επιδίωξης των τραπεζών για μεγιστοποίηση του κέρδους τους.el
heal.abstractThe purpose of this thesis is to investigate the attitude of customers of banking institutions towards the green banking model and the principles of corporate social responsibility in the banking industry. Its scope is geographically limited to residents of Heraklion, Crete. Regarding the methodological approach of the primary research, a quantitative research using a closed-ended structured questionnaire was conducted, while convenience sampling was used to collect the data. It was preceded by a literature review, with the collection of secondary data from a selected theoretical background, with reference to the two aforementioned concepts. In reference to the results extracted, it is observed that the level of knowledge of the participants in the research, both in terms of the concept of corporate social responsibility in the banking sector and, mainly, in terms of green banking, is particularly low. In addition, it is diagnosed that these two concepts are not included in the criteria for choosing a banking institution for cooperation, by the customer base. Finally, a finding emerges; no incompatibility and mutually exclusive relationship applies, among the concepts of green banking- corporate social responsibility and the basic pursuit of banks to maximize their profit.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
heal.academicPublisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
heal.titleΗ στάση των πελατών απέναντι στην πράσινη τραπεζική / εταιρική κοινωνική ευθύνη των τραπεζών.el
heal.titleCustomers’ attitude towards the green banking / corporate social responsibility of the banks.en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordπράσινη επιχειρηματικότητα, πράσινη τραπεζική, εταιρική κοινωνική ευθύνη, τραπεζικό σύστημα, βιώσιμη ανάπτυξηel
heal.keywordgreen entrepreneurship, green banking, corporate social responsibility, banking system, sustainable developmenten
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States