Εμφάνιση απλής εγγραφής

The attitude of consumers towards Offline 2 Online e-commerce.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣκουντάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorSkountakis, Georgiosen
dc.date.accessioned2023-07-11T09:16:24Z
dc.date.available2023-07-11T09:16:24Z
dc.date.issued2023-07-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10639
dc.description.abstractΟι ηλεκτρονικές αγορές είναι ένας συνεχείς αναπτυσσόμενος κλάδος στο τομέα του εμπορίου και έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον τόσο των εταιριών όσο και των επιχειρήσεων καθώς στοχεύουν να αποκτούν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς. Στη σύγχρονη εποχή ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον για τις διαδικτυακές αγορές με τους λόγους που τους παροτρύνουν να είναι η συνεχής ενημέρωση που λαμβάνουν για τις τιμές , τις προσφορές, τη ευκολία επίτευξης αγοράς καθώς και την εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος. Παρόλα αυτά αρκετοί καταναλωτές παραμένουν πιστοί στο παραδοσιακό μοντέλο πραγματοποίησης αγορών δηλαδή σε αγορές από φυσικά καταστήματα καθώς έχουν αμφιβολίες σχετικά με τις διαδικτυακές πλατφόρμες και την αξιοπιστία τους ως προς τις συναλλαγές την ενημέρωση και τη ποιότητα των προϊόντων. Η παρούσα έρευνα μελετά τη συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στο offline to online ηλεκτρονικό εμπόριο των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης με στόχο τη λήψη δεδομένων σχετικά με τις προτιμήσεις τους. Η παρούσα εργασία αρχικά αποτελείται από το θεωρητικό μέρος- δευτερογενή δεδομένα, όπου συλλέχθηκαν από τον ερευνητή από τη προσφερόμενη βιβλιογραφία. Το άλλο μέρος της εργασίας εμπεριέχει όλα εκείνα τα πρωτογενή στοιχεία τα οποία συλλέχθηκαν έπειτα από έρευνα και τη διανομή ερωτηματολογίου στου καταναλωτές.el
dc.description.abstractOnline shopping is a growing industry in commerce and has piqued the interest of both companies and businesses as they aim to gain an increasing share of the market. In modern times, more and more consumers show great interest in online shopping with the reasons that motivate them to be the constant information they receive about prices, offers, ease of purchase as well as saving time and money. However, many consumers remain faithful to the traditional shopping model, i.e. purchases from physical stores, as they have doubts about online platforms and their reliability in terms of transactions, information and product quality. This research studies the behavior of consumers towards offline to online e-commerce of consumers in Heraklion, Crete in order to obtain data about their preferences. The present thesis initially consists of the theoretical part - secondary data, where they were collected by the researcher from the offered bibliography. The other part of the paper contains all those primary data that were collected after research and the distribution of a questionnaire to consumers.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
dc.publisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ στάση των καταναλωτών απέναντι στο Offline 2 Online ηλεκτρονικό εμπόριο.el
dc.titleThe attitude of consumers towards Offline 2 Online e-commerce.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣκουντάκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameSkountakis, Georgiosen
heal.publicationDate2023-07-11
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10639
heal.abstractΟι ηλεκτρονικές αγορές είναι ένας συνεχείς αναπτυσσόμενος κλάδος στο τομέα του εμπορίου και έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον τόσο των εταιριών όσο και των επιχειρήσεων καθώς στοχεύουν να αποκτούν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς. Στη σύγχρονη εποχή ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον για τις διαδικτυακές αγορές με τους λόγους που τους παροτρύνουν να είναι η συνεχής ενημέρωση που λαμβάνουν για τις τιμές , τις προσφορές, τη ευκολία επίτευξης αγοράς καθώς και την εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος. Παρόλα αυτά αρκετοί καταναλωτές παραμένουν πιστοί στο παραδοσιακό μοντέλο πραγματοποίησης αγορών δηλαδή σε αγορές από φυσικά καταστήματα καθώς έχουν αμφιβολίες σχετικά με τις διαδικτυακές πλατφόρμες και την αξιοπιστία τους ως προς τις συναλλαγές την ενημέρωση και τη ποιότητα των προϊόντων. Η παρούσα έρευνα μελετά τη συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στο offline to online ηλεκτρονικό εμπόριο των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης με στόχο τη λήψη δεδομένων σχετικά με τις προτιμήσεις τους. Η παρούσα εργασία αρχικά αποτελείται από το θεωρητικό μέρος- δευτερογενή δεδομένα, όπου συλλέχθηκαν από τον ερευνητή από τη προσφερόμενη βιβλιογραφία. Το άλλο μέρος της εργασίας εμπεριέχει όλα εκείνα τα πρωτογενή στοιχεία τα οποία συλλέχθηκαν έπειτα από έρευνα και τη διανομή ερωτηματολογίου στου καταναλωτές.el
heal.abstractOnline shopping is a growing industry in commerce and has piqued the interest of both companies and businesses as they aim to gain an increasing share of the market. In modern times, more and more consumers show great interest in online shopping with the reasons that motivate them to be the constant information they receive about prices, offers, ease of purchase as well as saving time and money. However, many consumers remain faithful to the traditional shopping model, i.e. purchases from physical stores, as they have doubts about online platforms and their reliability in terms of transactions, information and product quality. This research studies the behavior of consumers towards offline to online e-commerce of consumers in Heraklion, Crete in order to obtain data about their preferences. The present thesis initially consists of the theoretical part - secondary data, where they were collected by the researcher from the offered bibliography. The other part of the paper contains all those primary data that were collected after research and the distribution of a questionnaire to consumers.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
heal.academicPublisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
heal.titleΗ στάση των καταναλωτών απέναντι στο Offline 2 Online ηλεκτρονικό εμπόριο.el
heal.titleThe attitude of consumers towards Offline 2 Online e-commerce.en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό κατάστημα, συμπεριφορά καταναλωτήel
heal.keyworde-commerce, e-shop, consumer behavioren
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameΑποστολάκης, Αλέξανδροςel
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.advisorNameApostolakis, Alexandrosen
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States