Θρησκευτικός τουρισμός στην Κρήτη και καταγραφή των υφιστάμενων δραστηριοτήτων προώθησης ταυτότητας του θρησκευτικού τουριστικού προϊόντος.
Religious tourism in Crete and recording of existing activities promoting the identity of the religious tourism product.

Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2023-08-23Συγγραφέας
Ντουντούμη, Τζένη
Ntountoumi, Tzeni
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον θρησκευτικό τουρισμό καθώς και γίνεται προσπάθεια καταγραφής των υφιστάμενων δραστηριοτήτων ταυτότητας του θρησκευτικού τουριστικού προϊόντος της Κρήτης. Αναλυτικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή αναφορικά με τον ερευνητικό πλαίσιο και την δομή της εργασίας. Στην συνέχεια, το δεύτερο κεφάλαιο αφορά τα θρησκευτικά ταξίδια, τα οποία φαίνεται να εντοπίζονται από τα αρχαία ακόμη χρόνια, με την έννοια του προσκυνηματικού ταξιδιού. Επιπροσθέτως, καταγράφονται τα χαρακτηριστικά και τα κίνητρα του θρησκευτικού τουρίστα και παρατηρούνται κάποιες διαφορές με τον προσκυνητή. Υστέρα, γίνεται αναφορά στην συμβολή του θρησκευτικού τουρισμού στην οικονομία καθώς και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Κρήτης. Το ίδιο κεφάλαιο εμβαθύνει σε σημαντικές ενότητες του θρησκευτικού τουρισμού όπως είναι η διαχείριση, οι κίνδυνοι και η ανάδειξη. Ειδικότερα, σε αυτό το κεφάλαιο καταγράφονται τεχνικές διαχείρισης (ρυθμιστικές/ εκπαιδευτικές/ οικολογικές/ οικονομικές) όπως αυτές εντοπίζονται στην βιβλιογραφία, και αναλύονται οι κίνδυνοι που φαίνεται να πλαισιώνουν τον θρησκευτικό τουρισμό, τον ίδιο τον θρησκευτικό τουρίστα ή προσκυνητή και τα μνημεία/ ναούς/ κτίρια. Το κεφάλαιο ολοκληρώνεται με την καταγραφή των δραστηριοτήτων προώθησης της θρησκευτικής τουριστικής ταυτότητας όπως αυτή των πολιτιστικών διαδρομών καθώς και διαφόρων ενεργειών προώθησης. Το τρίτο κεφαλαίο αφορά την μεθοδολογία έρευνας και καταγράφει τις δραστηριότητες προώθησης ταυτότητας του θρησκευτικού προϊόντος όπως αυτές προέκυψαν από την έρευνα ενώ το τέταρτο κεφάλαιο εστιάζει στα αποτελέσματα της έρευνας. Το τελευταίο κεφάλαιο αναφέρεται σε προτάσεις ανάδειξης και τα συμπεράσματα σχετικά με τον θρησκευτικό τουρισμό. This research examines religious tourism as well as attempts to record the existing identity activities of the religious tourist product of Crete. Specifically, in the first chapter there is an introduction regarding the research framework and the structure of the work. Next, the second chapter concerns religious journeys, which seem to be traced back to ancient times, in the sense of pilgrimage travel. In addition, the characteristics and motives of the religious tourist are recorded and some differences with the pilgrim are observed. Also, reference is made to the contribution of religious tourism to the economy as well as the competitive advantage of Crete. The same chapter delves into important sections of religious tourism such as management, risks and promotion. In particular, this chapter records management techniques (regulatory/educational/ecological/economic) as identified in the literature, and analyzes the risks that seem to frame religious tourism, the religious tourist or pilgrim himself and monuments/temples/buildings. The chapter concludes with the recording of activities for the promotion of religious tourist identity, such as cultural routes, as well as various promotional actions. The third chapter concerns the research methodology and records the activities promoting the identity of the religious product as they emerged from the research while the fourth chapter focuses on the results of the research. The last chapter refers to promotion proposals and conclusions regarding religious tourism.
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες