Εμφάνιση απλής εγγραφής

Competency based learning in line with CEDEFOP.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπελενιώτη, Μαρίαel
dc.creatorBelenioti, Mariaen
dc.date.accessioned2023-12-07T16:10:34Z
dc.date.available2023-12-07T16:10:34Z
dc.date.issued2023-12-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10859
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει εάν η εφαρμογή των εργαλείων ηλεκτρονικής μάθησης μπορεί να βοηθήσει στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση για την απόκτηση μικροδιαπιστευτηρίων. Για το σκοπό αυτό, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε ένα διαδικτυακό μάθημα για την ενίσχυση της Ψηφιακής Ικανότητας, μιας από τις οκτώ βασικές ικανότητες για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση, όπως καθορίστηκε από το CEDEFOP (Ευρωπαϊκό Κέντρο για την Ανάπτυξη της Επαγγελματικής Κατάρτισης) το 2018. Το μάθημα που υλοποιήθηκε κάλυψε τις ανάγκες παροχής ψηφιακών υπηρεσιών σε κάθε νέο εργαζόμενο στο Δήμο Μινώα Πεδιάδας, στο πεδίο του «Ηλεκτρονικού Πρωτοκόλλου και της Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων», προκειμένου να αποκτήσει τις κατάλληλες δεξιότητες διαχείρισης εισερχόμενων/εξερχομένων εγγράφων και να ενσωματωθεί σε παραγωγική λειτουργία. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε, αξιοποίησε μια συγκεκριμένη διαδικτυακή πλατφόρμα μάθησης, όπου εφαρμόστηκαν τεχνικές της μάθησης που βασίζεται στις ικανότητες και αποτελεσματικά εργαλεία ηλεκτρονικής μάθησης, όπως η παιχνιδοποίηση, για την παρακίνηση, τη δέσμευση και την ενθάρρυνση των εκπαιδευομένων στην απόκτηση των κατάλληλων ικανοτήτων. Η επιτυχής ολοκλήρωση του μαθήματος οδηγεί στην απονομή συγκεκριμένων διαπιστευτηρίων στον εργαζόμενο. Προκειμένου να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με την καταλληλότητα σύνδεσης της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ) με τη Μάθηση βάσει Ικανοτήτων, μετά την ολοκλήρωση του διαδικτυακού μαθήματος, αξιολογήθηκαν οι επιδόσεις των εκπαιδευομένων. Επιπλέον, χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο που συμπληρώθηκε από τους εκπαιδευόμενους, για να διαπιστωθεί εάν η πλατφόρμα που αναπτύχθηκε έγινε αποδεκτή από τους πιθανούς χρήστες της, με εφαρμογή της μεθόδου TAM (Technology Accepted Model). Η συζήτηση αφορά το πώς η πλατφόρμα που αναπτύχθηκε μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως λειτουργικό μοντέλο για την απόκτηση επαγγελματικών διαδικτυακών επαγγελματικών δεξιοτήτων, ακόμη και σε περιορισμένο επαγγελματικό κύκλο, όπου υπάρχουν ανάγκες για μη τυπική εκπαίδευση ή κατάρτιση. Τα συμπεράσματα δείχνουν ότι οι σύγχρονες εκπαιδευτικές τεχνολογίες και η διαδικτυακή μάθηση μπορούν να συμβάλουν αποτελεσματικά στην Πιστοποιημένη Επαγγελματική Κατάρτιση.el
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is to examine whether application of e-learning tools can help in vocational education and training for the acquisition of microcredentials. For this purpose, an online course was designed and implemented to strengthen Digital Competency, one of the eight key competencies for vocational education and training, as defined by CEDEFOP (European Centre for the Development of Vocational Training) in 2018. The implemented course covered the needs of providing digital services to every new employee in the Municipality of Minoa Pediada, in the scope of Electronic Protocol and Electronic Document Handling, in order to acquire the appropriate skills for managing incoming/outgoing documents and be integrated into a productive operation. Methodology used, deals with a specific online learning platform, where competency-based learning techniques and efficient e-learning tools, such as gamification, were applied for motivating, engaging and encouraging learners in the acquisition of proper competences. Successful completion of the course leads to the award of specific credential to the employee. In order to draw useful conclusions on the appropriateness of linking Vocational Education and Training (VET) with Competency - Based Learning, after the completion of the online course the performance of the learners were evaluated. Furthermore, a questionnaire filled by learners was used, to determine whether the platform developed was accepted by its potential users, by applying TAM (Technology Accepted Model) method. Discussion concerns how the platform developed can be used as an operational model for acquiring on-line of professional skills, even in limited professional cycle, where there are needs for informal education or training. Conclusions results, that modern educational technologies and on-line learning, can efficiently contribute to Certified Vocational Training.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσαel
dc.publisherH.M.U., School of Engineering (ScENG) MSc in Informatics & Multimediaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜάθηση βασισμένη σε ικανότητες σύμφωνα με το CEDEFOP.el
dc.titleCompetency based learning in line with CEDEFOP.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπελενιώτη, Μαρίαel
heal.creatorNameBelenioti, Mariaen
heal.publicationDate2023-12-07
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10859
heal.abstractΣτόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει εάν η εφαρμογή των εργαλείων ηλεκτρονικής μάθησης μπορεί να βοηθήσει στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση για την απόκτηση μικροδιαπιστευτηρίων. Για το σκοπό αυτό, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε ένα διαδικτυακό μάθημα για την ενίσχυση της Ψηφιακής Ικανότητας, μιας από τις οκτώ βασικές ικανότητες για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση, όπως καθορίστηκε από το CEDEFOP (Ευρωπαϊκό Κέντρο για την Ανάπτυξη της Επαγγελματικής Κατάρτισης) το 2018. Το μάθημα που υλοποιήθηκε κάλυψε τις ανάγκες παροχής ψηφιακών υπηρεσιών σε κάθε νέο εργαζόμενο στο Δήμο Μινώα Πεδιάδας, στο πεδίο του «Ηλεκτρονικού Πρωτοκόλλου και της Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων», προκειμένου να αποκτήσει τις κατάλληλες δεξιότητες διαχείρισης εισερχόμενων/εξερχομένων εγγράφων και να ενσωματωθεί σε παραγωγική λειτουργία. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε, αξιοποίησε μια συγκεκριμένη διαδικτυακή πλατφόρμα μάθησης, όπου εφαρμόστηκαν τεχνικές της μάθησης που βασίζεται στις ικανότητες και αποτελεσματικά εργαλεία ηλεκτρονικής μάθησης, όπως η παιχνιδοποίηση, για την παρακίνηση, τη δέσμευση και την ενθάρρυνση των εκπαιδευομένων στην απόκτηση των κατάλληλων ικανοτήτων. Η επιτυχής ολοκλήρωση του μαθήματος οδηγεί στην απονομή συγκεκριμένων διαπιστευτηρίων στον εργαζόμενο. Προκειμένου να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με την καταλληλότητα σύνδεσης της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ) με τη Μάθηση βάσει Ικανοτήτων, μετά την ολοκλήρωση του διαδικτυακού μαθήματος, αξιολογήθηκαν οι επιδόσεις των εκπαιδευομένων. Επιπλέον, χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο που συμπληρώθηκε από τους εκπαιδευόμενους, για να διαπιστωθεί εάν η πλατφόρμα που αναπτύχθηκε έγινε αποδεκτή από τους πιθανούς χρήστες της, με εφαρμογή της μεθόδου TAM (Technology Accepted Model). Η συζήτηση αφορά το πώς η πλατφόρμα που αναπτύχθηκε μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως λειτουργικό μοντέλο για την απόκτηση επαγγελματικών διαδικτυακών επαγγελματικών δεξιοτήτων, ακόμη και σε περιορισμένο επαγγελματικό κύκλο, όπου υπάρχουν ανάγκες για μη τυπική εκπαίδευση ή κατάρτιση. Τα συμπεράσματα δείχνουν ότι οι σύγχρονες εκπαιδευτικές τεχνολογίες και η διαδικτυακή μάθηση μπορούν να συμβάλουν αποτελεσματικά στην Πιστοποιημένη Επαγγελματική Κατάρτιση.el
heal.abstractThe aim of this diploma thesis is to examine whether application of e-learning tools can help in vocational education and training for the acquisition of microcredentials. For this purpose, an online course was designed and implemented to strengthen Digital Competency, one of the eight key competencies for vocational education and training, as defined by CEDEFOP (European Centre for the Development of Vocational Training) in 2018. The implemented course covered the needs of providing digital services to every new employee in the Municipality of Minoa Pediada, in the scope of Electronic Protocol and Electronic Document Handling, in order to acquire the appropriate skills for managing incoming/outgoing documents and be integrated into a productive operation. Methodology used, deals with a specific online learning platform, where competency-based learning techniques and efficient e-learning tools, such as gamification, were applied for motivating, engaging and encouraging learners in the acquisition of proper competences. Successful completion of the course leads to the award of specific credential to the employee. In order to draw useful conclusions on the appropriateness of linking Vocational Education and Training (VET) with Competency - Based Learning, after the completion of the online course the performance of the learners were evaluated. Furthermore, a questionnaire filled by learners was used, to determine whether the platform developed was accepted by its potential users, by applying TAM (Technology Accepted Model) method. Discussion concerns how the platform developed can be used as an operational model for acquiring on-line of professional skills, even in limited professional cycle, where there are needs for informal education or training. Conclusions results, that modern educational technologies and on-line learning, can efficiently contribute to Certified Vocational Training.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσαel
heal.academicPublisherH.M.U., School of Engineering (ScENG) MSc in Informatics & Multimediaen
heal.titleΜάθηση βασισμένη σε ικανότητες σύμφωνα με το CEDEFOP.el
heal.titleCompetency based learning in line with CEDEFOP.en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordπαιχνιδοποίηση, μάθηση βασισμένη στις ικανότητες, ηλεκτρονική μάθηση, επαγγελματική εκπαίδευση, κατάρτισηel
heal.keywordgamification, competency-based learning, e-learning, vocational education, trainingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΒασιλάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNameVasilakis, Konstantinosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States