Βαθμός ικανοποίησης των ενεργών σπουδαστών κοινωνικής εργασίας απο τις σπουδές τους στο αντίστοιχο τμήμα του Τ.Ε.Ι. Κρήτης.
Degree of satisfaction of active students of social work by their studies in the corresponding department of the TEI Crete.
View/ Open
Date
2008-2-28TAuthor
Δημητρίου, Έλενα
Καπαρός, Μιχαήλ
Dimitriou, Elena
Kaparos, Michael
Metadata
Show full item recordAbstract
Στα πλαίσια αυτής της πτυχιακής εργασίας δεν μπορούμε να δώσουμε απαντήσεις σε ερωτήματα, πολιτικών και ιδεολογικών αποφάσεων, παρά το ότι μπορούμε να έχουμε γνώμη για αυτά. Μπορούμε όμως να παρουσιάσουμε ένα κείμενο που θα ενημερώνει, και θα επιτρέπει ίσως στον αναγνώστη να κατανοήσει την απόσταση του δικού μας εκπαιδευτικού συστήματος από τις προοπτικές που η Ε.Ε. δίνει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Έτσι, αρχικά θα αναφερθούμε στις πολιτικές της Ε.Ε για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Στη συνέχεια θα παρουσιάσουμε διαχρονικά την εξέλιξη των ΤΕΙ αφού κάνουμε μια σύντομη αναφορά στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας και θα ακολουθήσει η παρουσίαση των σπουδών στην Κοινωνική Εργασία με επίκεντρο το τμήμα του ΤΕΙ Κρήτης. Τέλος, θα αναφερθούμε στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, διαδικασία που αποτελεί την βάση και την απαρχή κάθε αλλαγής είτε αυτή θέλει να ευθυγραμμιστεί με την επίσημη πολιτική της Ε.Ε. και τις δεσμεύσεις της Ελληνικής Πολιτείας σε αυτή την πολιτική, είτε θέλει να διαφοροποιηθεί και να προβάλει άλλες προοπτικές και πολιτικές. Εκτός από την βιβλιογραφική έρευνα, θα παρουσιάσουμε επίσης, τα στοιχεία που συλλέξαμε και αναλύσαμε αναφορικά με την αξιολόγηση του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Κρήτης, από τους ίδιους τους φοιτητές. Μια αξιολόγηση, οι παράμετροι της οποίας βασίσθηκαν στον σχετικό νόμο του 2005 και στις πρακτικές που αναπτύσσονται στα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια σχετικά με την αξιολόγηση.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info