Βαθμός ικανοποίησης των ενεργών σπουδαστών κοινωνικής εργασίας απο τις σπουδές τους στο αντίστοιχο τμήμα του Τ.Ε.Ι. Κρήτης.
Degree of satisfaction of active students of social work by their studies in the corresponding department of the TEI Crete.
Dublin Core metadata
dc.creator | Δημητρίου, Έλενα | el |
dc.creator | Καπαρός, Μιχαήλ | el |
dc.creator | Dimitriou, Elena | en |
dc.creator | Kaparos, Michael | en |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T12:46:16Z | |
dc.date.available | 2016-03-15T12:46:16Z | |
dc.date.issued | 2008-2-28T16:56:13Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12688/1214 | |
dc.description.abstract | Στα πλαίσια αυτής της πτυχιακής εργασίας δεν μπορούμε να δώσουμε απαντήσεις σε ερωτήματα, πολιτικών και ιδεολογικών αποφάσεων, παρά το ότι μπορούμε να έχουμε γνώμη για αυτά. Μπορούμε όμως να παρουσιάσουμε ένα κείμενο που θα ενημερώνει, και θα επιτρέπει ίσως στον αναγνώστη να κατανοήσει την απόσταση του δικού μας εκπαιδευτικού συστήματος από τις προοπτικές που η Ε.Ε. δίνει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Έτσι, αρχικά θα αναφερθούμε στις πολιτικές της Ε.Ε για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Στη συνέχεια θα παρουσιάσουμε διαχρονικά την εξέλιξη των ΤΕΙ αφού κάνουμε μια σύντομη αναφορά στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας και θα ακολουθήσει η παρουσίαση των σπουδών στην Κοινωνική Εργασία με επίκεντρο το τμήμα του ΤΕΙ Κρήτης. Τέλος, θα αναφερθούμε στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, διαδικασία που αποτελεί την βάση και την απαρχή κάθε αλλαγής είτε αυτή θέλει να ευθυγραμμιστεί με την επίσημη πολιτική της Ε.Ε. και τις δεσμεύσεις της Ελληνικής Πολιτείας σε αυτή την πολιτική, είτε θέλει να διαφοροποιηθεί και να προβάλει άλλες προοπτικές και πολιτικές. Εκτός από την βιβλιογραφική έρευνα, θα παρουσιάσουμε επίσης, τα στοιχεία που συλλέξαμε και αναλύσαμε αναφορικά με την αξιολόγηση του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Κρήτης, από τους ίδιους τους φοιτητές. Μια αξιολόγηση, οι παράμετροι της οποίας βασίσθηκαν στον σχετικό νόμο του 2005 και στις πρακτικές που αναπτύσσονται στα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια σχετικά με την αξιολόγηση. | el |
dc.language | el | |
dc.publisher | Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας | el |
dc.publisher | T.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Work | en |
dc.rights | Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0) | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | |
dc.title | Βαθμός ικανοποίησης των ενεργών σπουδαστών κοινωνικής εργασίας απο τις σπουδές τους στο αντίστοιχο τμήμα του Τ.Ε.Ι. Κρήτης. | el |
dc.title | Degree of satisfaction of active students of social work by their studies in the corresponding department of the TEI Crete. | en |
healMeta
heal.creatorName | Δημητρίου, Έλενα | el |
heal.creatorName | Καπαρός, Μιχαήλ | el |
heal.creatorName | Dimitriou, Elena | en |
heal.creatorName | Kaparos, Michael | en |
heal.publicationDate | 2008-2-28T16:56:13Z | |
heal.identifier.primary | http://hdl.handle.net/20.500.12688/1214 | |
heal.abstract | Στα πλαίσια αυτής της πτυχιακής εργασίας δεν μπορούμε να δώσουμε απαντήσεις σε ερωτήματα, πολιτικών και ιδεολογικών αποφάσεων, παρά το ότι μπορούμε να έχουμε γνώμη για αυτά. Μπορούμε όμως να παρουσιάσουμε ένα κείμενο που θα ενημερώνει, και θα επιτρέπει ίσως στον αναγνώστη να κατανοήσει την απόσταση του δικού μας εκπαιδευτικού συστήματος από τις προοπτικές που η Ε.Ε. δίνει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Έτσι, αρχικά θα αναφερθούμε στις πολιτικές της Ε.Ε για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Στη συνέχεια θα παρουσιάσουμε διαχρονικά την εξέλιξη των ΤΕΙ αφού κάνουμε μια σύντομη αναφορά στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας και θα ακολουθήσει η παρουσίαση των σπουδών στην Κοινωνική Εργασία με επίκεντρο το τμήμα του ΤΕΙ Κρήτης. Τέλος, θα αναφερθούμε στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, διαδικασία που αποτελεί την βάση και την απαρχή κάθε αλλαγής είτε αυτή θέλει να ευθυγραμμιστεί με την επίσημη πολιτική της Ε.Ε. και τις δεσμεύσεις της Ελληνικής Πολιτείας σε αυτή την πολιτική, είτε θέλει να διαφοροποιηθεί και να προβάλει άλλες προοπτικές και πολιτικές. Εκτός από την βιβλιογραφική έρευνα, θα παρουσιάσουμε επίσης, τα στοιχεία που συλλέξαμε και αναλύσαμε αναφορικά με την αξιολόγηση του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Κρήτης, από τους ίδιους τους φοιτητές. Μια αξιολόγηση, οι παράμετροι της οποίας βασίσθηκαν στον σχετικό νόμο του 2005 και στις πρακτικές που αναπτύσσονται στα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια σχετικά με την αξιολόγηση. | el |
heal.language | el | |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας | el |
heal.academicPublisher | T.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Work | en |
heal.title | Βαθμός ικανοποίησης των ενεργών σπουδαστών κοινωνικής εργασίας απο τις σπουδές τους στο αντίστοιχο τμήμα του Τ.Ε.Ι. Κρήτης. | el |
heal.title | Degree of satisfaction of active students of social work by their studies in the corresponding department of the TEI Crete. | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.keyword | φοιτητής, τμήμα κοινωνικής εργασίας, Τ.Ε.Ι Κρήτης, ανώτατη εκπαίδευση | el |
heal.keyword | university student, social work department, TEI of Crete, higher education | en |
heal.advisorName | Ράτσικα, Νικολέτα | el |
heal.advisorName | Ratsika, Nikoletta | en |
heal.academicPublisherID | teicrete | |
heal.fullTextAvailability | true | |
tcd.distinguished | false | |
tcd.survey | false |