Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses ανά Λέξεις κλειδιά "μικρομεσαία επιχείρηση"
Αποτελέσματα 1-20 από 42
-
Ανάλυση οικονομικών καταστάσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-11-2010Σκοπός της πτυχιακης εργασίας είναι η μελέτη μιας μικρομεσαίας επιχείρησης παροχής υπηρεσιών , η οποία ανήκει στο τομέα του τουρισμού. Παρατηρούμε ότι μεταφέρει ζημίες από προηγούμενα έτη τις οποίες θα προσπαθήσει στην ... -
Αξιολόγηση επιχειρήσεων μικρού και μεγάλου μεγέθους με ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια και εντοπισμός σημείων συναγερμού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-08-2012Στις μέρες μας, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις όντας σε δύσκολη οικονομική κατάσταση, προσπαθούν να αντλήσουν κεφάλαια από διάφορες πηγές χρηματοδότησης, με σκοπό να αναπτυχθούν και σαφώς να γίνουν για περισσότερο χρονικό ... -
Βιβλία και στοιχεία μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-05-2012Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η ανάλυση των λογιστικών βιβλίων και στοιχείων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Η εργασία χωρίζεται σε τέσσερα μέρη. Στο πρώτο, αναφέρουμε κάποια εισαγωγικά στοιχεία για τις μικρομεσαίες ... -
Βιβλία και στοιχεία μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Ποιοί είναι υποχρεωμένοι να τηρούν βιβλία και στοιχεία; Υπόχρεο πρόσωπο για την εφαρμογή του κώδικα βιβλίων και στοιχείων είναι ο επιτηδευματίας. Στην εργασία αυτή θα παρουσιάσουμε τα λογιστικά βιβλία και στοιχεία των ... -
Βιομηχανικό μάρκετινγκ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-10-2012Η εκπόνηση αυτής της πτυχιακή εργασία με θέμα το βιομηχανικό μάρκετινγκ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Κρήτη πραγματοποιήθηκε με σκοπό να μελετήσουμε της αρχές του βιομηχανικού, μάρκετινγκ. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο, ... -
Βιομηχανικό μάρκετινγκ: πως η ικανοποίηση δημιουργεί πιστές σχέσεις μεταξύ των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-06-2012Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει το βιομηχανικό μάρκετινγκ και συγκεκριμένα τον τρόπο με τον οποίο η ικανοποίηση των πελατών δημιουργεί πιστές σχέσεις μεταξύ των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Η ... -
Έρευνα στάσης καταναλωτών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων / ελεύθερων επαγγελματιών απέναντι στη χρήση πλαστικού χρήματος στις συναλλαγές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-26Η χρήση πλαστικού χρήματος στις συναλλαγές αυξάνεται με τη πάροδο του χρόνου και οδεύει στο να αποτελέσει ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας. Τα capital controls που επεβλήθησαν στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2015 ... -
Επιχειρηματικότητα, καινοτομικές δραστηριότητες και ανταγωνιστικότητα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις: η περίπτωση της περιφέρειας Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-11-2009Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της καινοτομίας στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην περιφέρεια της Κρήτης και πως αυτή μετατρέπεται σε επιχειρηματικότητα και ανταγωνιστικότητα με τα μέγιστα οφέλη για ... -
Η δημιουργία και η εξέλιξη των συστημάτων Logistics.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-11-2013Η μελέτη πραγματεύεται την εμφάνιση και την εξέλιξη των Logistics μέχρι σήμερα. Αναλύονται οι βασικές έννοιες και οι κύριες λειτουργίες αυτής της σχετικά νέας επιστήμης που όμως διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο στην παγκόσμια ... -
Η διοίκηση ανθρωπίνων πόρων στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-01-2011Η Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων αποτελεί μια από τις σημαντικότερες λειτουργίες των σύγχρονων επιχειρήσεων, καθώς οι εργαζόμενοι μίας επιχείρησης αποτελούν το πολυτιμότερο κεφάλαιο και τον σημαντικότερο παραγωγικό της συντελεστή, ... -
Η εξάπλωση του franchising ως μοντέλο ανάπτυξης των κρητικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-05-2012Η παρούσα εργασία ασχολήθηκε με το θέμα του franchise. ολοκληρώθηκε μέσα από έξι κεφάλαια. Πιο αναλυτικά, το πρώτο κεφάλαιο έκανε αναφορά στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και διεθνώς. Στη συνέχεια, το δεύτερο ... -
Η επίπτωση της κρίσης χρέους στις Ελληνικές Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-02-2016Η παρούσα πτυχιακή εργασία διαπραγματεύεται την πορεία της οικονομική κρίσης μέχρι σήμερα και πως αυτή επηρέασε τον κλάδο των εταιριών στον κόσμο και στην Ελλάδα. Αναλύεται το φαινόμενο της οικονομικής κρίσης, οι αιτίες ... -
Η καινοτομική δραστηριότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Η περίπτωση της Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-18Γενικά, η έννοια της επιχειρηματικότητας μπορεί να εξεταστεί από πολλές οπτικές γωνίες με την πιο πρόσφατη να είναι αυτή της ερμηνείας η οποία τη συνδέει με την έννοια της καινοτομίας παραξενεύονταςπιθανότατα όσους διαθέτουν ... -
Η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς ως εργαλείο του μάρκετινγκ απο τις ΜΜΕ της Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-06-2011Καταναλωτής ονομάζεται ο τελικός χρήστης αγαθών ή υπηρεσιών, ενώ ως Καταναλωτική Συμπεριφορά ορίζουμε τη μελέτη της διαδικασίας κατά την οποία άτομα επιλέγουν, αγοράζουν, χρησιμοποιούν ή διαθέτουν αγαθά και υπηρεσίες για ... -
Η συμβολή των συστάδων επιχειρήσεων (clusters) και των δικτύων (networks) στην ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Η περίπτωση της Ελλάδας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-07-2013Η παρούσα εργασία εστιάζει στην έρευνα σχετικά με το πόσο ενημερωμένα είναι τα στελέχη των ΜμΕ στην περιοχή του Ηρακλείου γύρω από τη λειτουργία των συστάδων επιχειρήσεων (clusters) και των επιχειρηματικών δικτύων (networks) ... -
Η χρήση του social media marketing από μικρές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-09-2015Στον τομέα των επιχειρήσεων τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται στα πλαίσια του marketing, των πωλήσεων, της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων με στόχο την προσέγγιση των καταναλωτών και την προώθηση των ... -
Η χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-04-2015Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (Μ.Μ.Ε.) παίζουν σημαντικό ρόλο στην οικονομία μιας χώρας καθότι αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος των επιχειρήσεων ( 98% περίπου για την Ελλάδα) και δημιουργούν τις περισσότερες θέσεις εργασίας. ... -
Ηγεσία (leadership) και ΜΜΕ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-12-2008Στην παγκοσμιοποιημένη οικονομία, κάθε επιχείρηση είναι περισσότερο ευάλωτη σε κινδύνους από ποτέ άλλοτε. Για την ελαχιστοποίηση λοιπόν των κινδύνων και την «εκμετάλλευση» των ευκαιριών που απορρέουν από το εξωτερικό ... -
Κριτική εξέταση παραγόντων που επηρεάζουν στην έξοδο ζημιογόνων επιχειρήσεων από την αγορά. Ποιοί παράγοντες επηρεάζουν την ταχύτητα εξόδου των επιχειρήσεων απο τις αγορές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-02-2015Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η εξέταση παραγόντων που επηρεάζουν την έξοδο των ζημιογόνων επιχειρήσεων από την αγορά καθώς και ποίοι είναι οι παράγοντες εκείνοι που επηρεάζουν την ταχύτητα εξόδου των επιχειρήσεων ... -
Μάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-11-2014Η αναγκαιότητα του µάρκετινγκ αποτελεί βασικό ρόλο όχι μόνο στις µεγάλες επιχειρήσεις, αλλά και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις κι αυτό οφείλεται στην προσπάθεια τους να καταστούν βιώσιµες και ανταγωνιστικές. Αυτή η ανάγκη ...