• Η συμβολή της μείωσης του οικολογικού αποτυπώματος στην προώθηση πωλήσεων σε ξενοδοχειακές μονάδες και μελέτη περιπτώσεως σε ξενοδοχείο στην Αθήνα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κουμάντος, Παύλος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-10-2012
    Αυτή η εργασία θα δώσει τον ορισμό του οικολογικού αποτυπώματος, τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μέτρηση των επιπτώσεων των ανθρώπινων δραστηριοτήτων στο περιβάλλον και το πως το αποτύπωμα μπορεί να ...
  • Η συμβολή των ξενοδοχειακών μονάδων στη διαμόρφωση ταυτότητας (branding) ενός τουριστικού προορισμού. Η περίπτωση της Λεμεσού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δημητρίου, Αχέλεια
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-10-2015
    Η παρούσα πτυχιακή διερευνά τον ιδιαίτερο ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν οι ξενοδοχειακές μονάδες στην δημιουργία ενός ισχυρού ονόματος προορισμού(branding), επιλέγοντας ως περιοχή μελέτης τη Λεμεσό της Κύπρου. Προτείνεται ...
  • Η χρήση συστημάτων διαχείρισης ποιότητας στο ξενοδοχειακό κλάδο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αλιαϊ, Καϊμέλα; Κριστολλάρι, Ιονίτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-17
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία ασχοληθήκαμε με την διερεύνηση της χρήσης συστημάτων διαχείρισης ποιότητας στο ξενοδοχειακό κλάδο. Για την ολοκλήρωση της εργασίας, πραγματοποιήθηκε πρωτογενής και δευτερογενής έρευνα. Η ...
  • Κατασκευή πλατφόρμας On line κρατήσεων με χρήση συστήματος διαχείρισης περιεχομένου (CMS).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Αδάμου, Σταυριάνα; Ζάκου, Ανδρέας
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-02-08
    Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία κατασκευάζουμε μια πλατφόρμα online κρατήσεων και αναλύουμε την ιστοσελίδα, τα βήματα της κατασκευής χρησιμοποιώντας το θεωρητικό υπόβαθρο που απαιτείτε ώστε να υπάρχει ένα πλήρες αποτέλεσμα. ...
  • Κεφαλαιακή διάρθρωση των επιχειρήσεων: εμπειρική διερεύνηση του ξενοδοχειακού κλάδου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Καλαϊτζάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρβανίτης, Σταύρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-04-2012
    Γύρω από την κεφαλαιακή διάρθρωση των επιχειρήσεων έχουν διαμορφωθεί πέντε βασικές θεωρήσεις , με τις οποίες θα ασχοληθούμε εκτενέστερα στην πτυχιακή εργασία. Η παρούσα εργασία δομείται σε οχτώ (8) κεφάλαια. Πιο συγκεκριμένα ...
  • Κρατήσεις δωματίων σε ξενοδοχεία και ενοικιάσεις αυτοκινήτων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κοντάκης, Γεώργιος; Συντυχάκης, Ηλίας
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-11-2015
    Στις μέρες μας όπου η τεχνολογική ανάπτυξη αυξάνεται ραγδαία, εμφανίζεται η επιθυμία των ανθρώπων για βελτίωση του τρόπου ζωής τους χρησιμοποιώντας τεχνολογικά μέσα με σκοπό την διευκόλυνση των ενεργειών τους. Το διαδίκτυο ...
  • Μέτρηση ικανοποίησης πελατών σε ξενοδοχειακή μονάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τριγκούμπ, Αλεξάντρου; Σεληνιωτάκης, Μάριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-11-14
    Η μελέτη της ικανοποίησης πελατών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι κάθε οργανισμού που στοχεύει στη βελτιστοποίηση των προιόντων και των υπηρεσιών του. Το συγκεκριμένο κομμάτι έχει μπει πρόσφατα χρονολογικά στις καθημερινότητες ...
  • Μέτρηση ικανοποίησης πελατών. H περίπτωση ξενοδοχειακής μονάδας στην Χερσόνησο Ηρακλείου Κρήτης

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ροδίτη, Θεμελίνα; Χαραλαμπάκη, Αδαμαντία
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-01-2016
    Αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας αποτελεί ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών συγκεκριμένης ξενοδοχειακής μονάδας της Χερσονήσου, στο Ηράκλειο Κρήτης, από την ποιότητα και την παροχή υπηρεσιών που έλαβαν κατά τη ...
  • Μελέτες ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων Ξενοδοχειακής μονάδας Ηλίανθος Παλλάς 420 κλινών με spa και κολυμβητικές δεξαμενές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Χαμαράκης, Διονύσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκιαδάκης, Μιχαήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-01-2013
    Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων ξενοδοχειακής μονάδας συνολικής δόμησης 11.500 τετραγωνικών μέτρων, στη θέση Πηγιανός Κάμπος Δήμου Αρκαδίου στο Ρέθυμνο Κρήτης ...
  • Μελέτη εκτίμησης επαγγελματικού κινδύνου σε ξενοδοχειακή μονάδα με οικονομοτεχνικά στοιχεία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Λιβανού, Μυρσίνη-Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μονιάκης, Μύρων
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-09
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία μίας μεθοδολογίας για την εκπόνηση της Μελέτης Εκτίμησης Επαγγελματικών Κινδύνων σε ένα εργασιακό περιβάλλον, η οποία θα περιέχει δεδομένα για την εκτίμηση της επικινδυνότητας ...
  • Μελέτη ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων ξενοδοχείου 500 κλινών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μπικάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκιαδάκης, Μιχαήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-09-2012
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την ηλεκτρομηχανολογική μελέτη ξενοδοχείου 4 αστέρων στην Αμμουδάρα στον νομό Ηρακλείου, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση 10NG του προγράμματος AutoFINE. Ο λόγος που το συγκεκριμένο ...
  • Μελέτη θερμομόνωσης και κλιματισμού ξενοδοχείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Σφυρής, Γιώργος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κτενιαδάκης, Μιχαήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-02-2012
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται μια ξενοδοχειακή μονάδα η οποία βρίσκεται στη περιοχή της Ιεράπετρας στο νομό Λασιθίου. Η υπό μελέτη ξενοδοχειακή μονάδα αποτελείται απο 4 ορόφους και έχει κατασκευαστεί σε υψόμετρο ...
  • Ξενοδοχειακές μονάδες- Κοστολόγηση ανα φάση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μακρινός, Βασίλειος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-11-2011
    Η παρούσα διπλωματική στηρίζεται σε εμπειρικές έρευνες στο εξωτερικό και στην Ελλάδα όσον αφορά τα κοστολογικά συστήματα που εφαρμόζονται στον ξενοδοχειακό κλάδο. Δεδομένου ότι υπάρχει επαρκής βιβλιογραφία, ξένη και ελληνική, ...
  • Ξενοδοχειακή λογιστική.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Δρετάκη, Νικολέτα; Αργυρή, Ελεονώρα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-12-2008
    Αντικείμενο της ξενοδοχειακής λογιστικής είναι η χρονική εξιστόρηση των οικονομικών πράξεων και λογιστικών γεγονότων, δηλαδή η συγκέντρωση, η παρακολούθηση και η συσχέτιση στοιχείων κατά χρόνο. Σκοπός της είναι η προσδιορισμός ...
  • Ξενοδοχειακή λογιστική.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Ξαγοράκης, Ηλίας
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννούλης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Λόγω της τεράστιας ανάπτυξης της ξενοδοχειακής επιχείρησης, της ξενοδοχειακής βιομηχανίας και του τεράστιου όγκου των συναλλαγών που δημιουργούνται από τα ξενοδοχεία έχει θεσπιστεί στη χώρα μας η ξενοδοχειακή λογιστική. Ο ...
  • Ο ρόλος και η σημασία του μάρκετινγκ στα τμήματα επισιτισμού των ξενοδοχειακών μονάδων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Διαλυνά, Ναντίν Σαμπρίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-07-2013
    Το πρώτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας ασχολείται με την εισαγωγή του αναγνώστη στο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Αφού γίνει μια αναφορά στα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και το κατά πόσο αυτά επηρεάζουν τη φύση και τη λειτουργία ...
  • Ο ρόλος της animation σε μια ξενοδοχειακή μονάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τζαγκαράκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-07-2011
    Στην παρακάτω εργασία θα ασχοληθούμε με τον ρόλο της animation (ψυχγωγία-άθληση) στον χώρο της ξενοδοχειακής μονάδας. Ειδικότερα, στο κεφάλαιο 1 θα αναφερθούμε στον ορισμό της animation, στο κεφάλαιο 2 στην εφαρμογή αυτής ...
  • Ο ρόλος του Housekeeping στην όλη λειτουργία του ξενοδοχείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τυράκη, Θεοδώρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννουλίδου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-05-2013
    Σκοπός της εργασίας είναι να αποδείξει ότι το τμήμα των ορόφων αποτελεί το βασικότερο τμήμα του ξενοδοχείου περιγράφοντας το ρόλο του στην όλη λειτουργία του τμήματος. Στόχος μας είναι να περιγράψουμε όχι μόνο τις ...
  • Οι ανθρώπινες σχέσεις και η συμπεριφορά του προσωπικού ως παράγων βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ζουρούδη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Ο άνθρωπος, ανεξάρτητα από τις τεχνολογικές εξελίξεις ήταν και θα παραμείνει ο βασικότερος συντελεστής για την επιτυχία των στόχων μιας επιχείρησης. Όλα αρχίζουν οπό τον άνθρωπο και τελειώνουν αυτόν. Αντικείμενο της ...
  • Οι καταναλωτικές προτιμήσεις σχετικά με “Τα έξυπνα ξενοδοχεία” στην Κρήτη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ζαχαριουδάκης, Ιωάννης; Ζερβάκης, Ντμίτριι
    Επιβλέπων καθηγητής: Αποστολάκης, Αλέξανδρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-07
    Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε για τις ανάγκες πτυχιακής εργασίας με θέμα τις καταναλωτικές προτιμήσεις σχετικά με “τα έξυπνα ξενοδοχεία στην Κρήτη. Σκοπός της έρευνας, είναι η ανάλυση και η αξιολόγηση των προτιμήσεων ...