• Εισαγωγή στο χώρο των ξενοδοχειακών μονάδων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Αντώνης, Στυλιανός; Μπαντουβά, Θέκλα-Αρετή; Βασιλάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Γαρεφαλάκης, Αλέξανδρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-06-2015
    Ο τουρισμός και κατά επέκταση ο κλάδος της φιλοξενίας για την Ελλάδα είναι η μεγάλη ευκαιρία, η μεγάλη πρόκληση για το μέλλον της οικονομίας της χώρας μας και για την αναβάθμιση της ζωής των πολιτών. Γι αυτό και κατέχει ...
  • Εκπαίδευση προσωπικού σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Νταγκουνάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαυρίδης, Παύλος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-09-2014
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί η εκπαίδευση προσωπικού με χρήση νέων τεχνολογιών και συγκεκριμένα στις ξενοδοχειακές μονάδες. Έχει ως στόχο, να διερευνήσει αρχικά την ύπαρξη ή όχι εκπαίδευσης στις επιχειρήσεις, ...
  • Ενεργειακή αναβάθμιση νεoκλασσικού ξενοδοχείου στη Σύμη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Τσαβαρής, Ηλίας
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκιαδάκης, Μιχάλης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-10-2014
  • Ενεργειακή επιθεώρηση κτιρίων. Τεχνοοικονομική μελέτη ενεργειακής αναβάθμισης ξενοδοχειακής μονάδας LEDRA MARRIOTT Αττικής.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ντιντής, Αθανάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σηφακάκη, Κρυσταλλία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-09-2014
    Η ανάγκη για εξοικονόμηση ενέργειας βαίνει τα τελευταία χρόνια συνεχώς αυξανόμενη. Στην Ελλάδα το βασικό θεσμικό κείμενο που διέπει την ενεργειακή αξιολόγηση του κτιριακού κλάδου είναι ο «Κανονισμός Ενεργειακής Απόδοσης ...
  • Εξοικονόμηση ενέργειας ζεστού νερού χρήσης σε ξενοδοχειακή μονάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Λινάρδος, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μονιάκης, Μύρων
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-10-17
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η περιγραφή του προβλήματος της εξοικονόμησης ενέργειας ενός κτιρίου − στην περίπτωση μας, μιας ξενοδοχειακής μονάδας. Η εργασία αποτελείται από 5 κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο ...
  • Εξωτερικός έλεγχος σε ξενοδοχειακές μονάδες σε περίοδο οικονομικής κρίσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μαμουζέλος, Πανορμίτης; Παπασάββας, Χρυσόστομος-Χρυσοβαλάντης; Φαρμακίδης, Ελευθέριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταμπουρατζή, Θάλεια
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-18
    Η παρούσα εργασία φορά το ζήτημα εξωτερικού ελέγχου σε ξενοδοχειακές μονάδες σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Σκοπός της εργασίας είναι να εξετάσει πώς διενεργείται η διαδικασία του εξωτερικού ελέγχου στις ξενοδοχειακές ...
  • Επαγγελματικός τουρισμός η επίδραση τους στις ξενοδοχειακής μονάδας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Περικλέους, Ανδρέας
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-09-2009
    Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αναλυθεί ο επαγγελματικός τουρισμός και η επίδραση του στης ξενοδοχειακές μονάδες της Κύπρου και θα εξετάσει επίσης μέσο συλλογής δεδομένων εάν η Λεμεσός αποτελεί κατάλληλο προορισμό για ...
  • Επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων ηλεκτρικής τομοργραφίας από την περιοχή Αγίας Γαλήνης Ρεθύμνου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Πρέκα, Παναγιώτα; Χατζηκοκολάκη, Αλεξάνδρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδόπουλος, Ηλίας
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-02-2011
    Η πτυχιακή εργασία ασχολείται με την επεξεργασία και την ανάλυση των δεδομένων ηλεκτρικής τομογραφίας από την περιοχή της Αγίας Γαλήνης Ρεθύμνου, ώστε να διερευνηθεί η γεωφυσική και γεωτεχνική δομή του υπεδάφους και να ...
  • Εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης και η χρήση τους στον τουρισμό. Μελέτη περίπτωσης οι ξενοδοχειακές μονάδες του Ν. Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δραμητινού, Εμμανουέλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-07-2015
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει στόχο την διερεύνηση των κοινωνικών δικτύων και την χρήση τους στον τουρισμού. Αρχικά, η εργασία προβάλλει το θεωρητικό μέρος, το οποίο επικεντρώνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στον ...
  • Εφαρμογή των Δ.Λ.Π. σε ξενοδοχειακή Α.Ε..

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μαρινάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Χατζάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-05-2010
    Η παρούσα εργασία έχει ως θέμα την εφαρμογή των Διεθνών Λογιστικών Προτύπων σε Ξενοδοχειακή Α.Ε.. Ένα θέμα το οποίο χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, διότι τόσο τα Δ.Λ.Π. όσο και η ξενοδοχειακή λογιστική αναπτύσσονται και ...
  • Εφαρμογή των δημοσίων σχέσεων στον τουρισμό, μελέτη περίπτωσης των πολυτελών ξενοδοχείων της Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κατσαράν, Ιρένε; Παπαδάκης, Σταύρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-06-2015
    Οι δημόσιες σχέσεις, αποτελούν σε κάθε περίπτωση, κύριο παράγοντα προς μελέτη και ανάλυση, για την ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας σε όλους τους τομείς της οικονομίας. Οι δημόσιες σχέσεις εφαρμόζονται παντού ...
  • Η επίδραση του σήματος στην αγοραστική συμπεριφορά. Η μελέτη των ξενοδοχειακών καταλυμάτων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κλύμπερ, Σάγε-Νικόλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-03-2015
    Η έννοια της επωνυμίας είναι σχετικά απλή. Για το καταναλωτικό κοινό αποτελεί ένα σύνολο χαρακτηριστικών τα οποία εγγυώνται ποιότητα και προέλευση. Για την επιχείρηση αποτελεί εγγύηση για μελλοντική ικανοποιητική απόδοση. ...
  • Η εφαρμογή του μάρκετινγκ ως μέσο προώθησης των ξενοδοχείων πόλεως του Ηρακλείου Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Συριγωνάκη, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Δημοπούλου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-07-02
    Η σημαντικότητα του ξενοδοχειακού Μάρκετινγκ και η ύπαρξη μιας συντονισμένης στρατηγικής προώθησης από ένα ξενοδοχείο είναι αδιαμφισβήτητο πόσο πολύ μπορούν να επηρεάσουν την βιωσιμότητα ενός ξενοδοχείου. Στην Κρήτη ...
  • Η ιστορική εξέλιξη της κρίσης στον ξενοδοχειακό κλάδο και η επίδρασή της στα αποτελέσματα των ξενοδοχείων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Φαρσάρης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιαννάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-05-2013
    Ο τουριστικός τομέας και ιδιαίτερα ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί σημαντικό στοιχείο της οικονομικής ανάπτυξης της χώρας. Γι’ αυτό το λόγο στην παρούσα εργασία μελετήσαμε την πορεία του ξενοδοχειακού κλάδου από τα χρόνια ...
  • Η λειτουργία του all inclusive σήμερα. Οι επιρροές του θεσμού εντός και εκτός των ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δραμουντανής, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-22
    Στην παρούσα εργασία ασχοληθήκαμε με την μορφή τουρισμού που είναι το all inclusive και εντοπίσαμε προβλήματα και λύσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφερθήκαμε σε έννοιες του τουρισμού όπως τι είναι τουριστικό προϊόν και υπηρεσίες ...
  • Η ξενοδοχειακή υποδοχή και η ικανοποίηση του πελάτη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπαδογιωργάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Πεδιαδίτης, Παντελής
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-05-2011
    Οι υπηρεσίες οι οποίες παρέχονται στην ξενοδοχειακή τουριστική επιχείρηση είναι αναγκαίο να είναι υψηλής ποιότητας έτσι ώστε να καλύπτουν τις ιδιαίτερες ανάγκες που αναμένει να καλύψει ο τουρίστας. Αναλυτικότερα στην ενότητα ...
  • Η ποιότητα ως αναγκαιότητα στα τμήματα επισιτισμού των ξενοδοχείων, οι αντιλήψεις των εργαζομένων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πυργιανάκη, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-06-24
    Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση της φιλοσοφίας της ποιότητας των συστημάτων διασφάλισης ποιότητας και ειδικότερα πώς αντιλαμβάνονται την έννοια της ποιότητας οι εργαζόμενοι στο τμήμα food beverage των ξενοδοχείων. ...
  • Η σημασία της ολικής ποιότητας ως παράγων βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών στις ξενοδοχειακές μονάδες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σταυρουλάκης, Αντώνης
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η παρούσα εργασία εκπονείται με σκοπό να παρουσιάσει τη σκοπιμότητα εφαρμογής της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στον Ξενοδοχειακό κλάδο και αναλύει εκτενώς όλες τις πληροφορίες που εισάγουν τον αναγνώστη στην έννοια της Ολικής ...
  • Η σύγχρονη τεχνολογία στην ανάπτυξη του Front office (reception) ξενοδοχείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαθιουδάκη, Μαρία; Βουλγαρέλη; Χρυσούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννουλίδου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-05-2008
    Η υποδοχή του ξενοδοχείου – Front Office, είναι ένα από τα σημαντικότερα τμήματα του ξενοδοχείου. Είναι ο πρώτος και ο τελευταίος χώρος όπου οι πελάτες μας θα έρθουν σε επαφή με το προσωπικό του ξενοδοχείου. Η υποδοχή του ...
  • Η σύγχρονη τεχνολογία στο Ξενοδοχείο (front office).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τσώλη, Στραυρούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννουλίδου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-05-2008
    Το front office είναι το κυριότερο τμήμα του ξενοδοχείου. Διαχειρίζεται τη διάθεση των υπνοδωματίων, υποστηρίζει τις συναλλαγές και συντονίζει τη λειτουργία όλης της μονάδας σύμφωνα με την κινητικότητα των πελατών. Αποτελείται ...