• Ανάλυση, σχεδίαση και πιλοτική υλοποίηση έως serious games για αυτιστικά παιδιά

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κάββαλου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-24
    Διαδικτυακή πλατφόρμα για on-line κατασκευή εκπαιδευτικών παιγνίων με 4 κατηγορίες χρηστών: α) ειδικοί ψυχολόγοι β) δάσκαλοι δημοτικού γ) μαθητές και δ) διαχειριστές. Ο ρόλος του καθενός ορίζεται από τα δικαιώματα που του ...
  • Ανάπτυξη 3D παιχνιδιού με javascript και κύρια εργαλεία το unity και το blender.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Σταμούλιας, Ανδρέας
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-02-2012
    Στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι να καταγραφούν οι διαδικασίες δημιουργίας ενός σύγχρονου παιχνιδιού, από τα πρώτα στάδια της σχεδίασης των μοντέλων και του περιβάλλοντος, μέχρι τον προγραμματισμό και την δημιουργία του ...
  • Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για συσκευές Android

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Τζαγάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-23
    Σε αυτή τη πτυχιακή εργασία θα αναλυθεί η ανάπτυξη και υλοποίηση παιχνιδιου σε game engine και πιο συγκεκριμένα στο Unity. To παιχνίδι αυτό είναι εκπαιδευτικού χαρακτήρα και απευθυνεται σε μαθητές για την εκμάθηση του ...
  • Ανάπτυξη εφαρμογής για την εισαγωγή δεδομένων απο NUI Devices στην πλατφόρμα Unity.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Σφενδύλης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-04-2015
    Η εργασία αυτή ασχολείται με τη δημιουργία μιας εφαρμογής για την αλληλεπίδραση του αισθητήρα φυσικής αλληλεπίδρασης χρήστη της Microsoft, Kinnect με τον Web Player της μηχανής παιχνιδιών Unity. Παράλληλα γίνεται μια αναφορά ...
  • Ανάπτυξη ηλεκτρονικού παιγνίου με εφαρμογή ηλεκτρονικού εγκεφαλογράφου EEG.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Θεοδωρακοπούλου, Ανδριάνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδουράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-07-2015
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στη μελέτη και την υλοποίηση ενός ηλεκτρονικού παιγνίου με εφαρμογή ηλεκτρονικού εγκεφαλογράφου (EEG). Συγκεκριμένα, η πτυχιακή εργασία σχετίζετε με τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου ...
  • Ανίχνευση κίνησης με αισθητήρες που προσαρμόζονται στο σώμα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μπατάκης, Νικόλαος-Τουόμο
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-11-28
    Η εργασία αυτή με τίτλο « Ανίχνευση κίνησης με αισθητήρες που προσαρμόζονται στο σώμα » έχει σαν στόχο την επίδειξη των δυνατοτήτων των αισθητήρων σώματος. Στην εργασία αυτή θα δημιουργήσω ένα 2D platformer παιχνίδι με ...
  • Δημιουργία 3D game σε περιβάλλον Unity Game Engine και χρήση του Kinect για την αλληλεπίδραση με τους χαρακτήρες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κορναράκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-01-2015
    Στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη των πιο πρόσφατων μεθόδων δημιουργίας ρεαλιστικών 3D μοντέλων, το εύρος των δυνατοτήτων που προσφέρει το Unity Game Engine και η σύνδεση του Microsoft Kinect με το engine αυτό, ...
  • Δημιουργία τρισδιάστατου παιχνιδιού σε Unity το οποίο θα είναι συμβατό με Windows & Android.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κουνδουράκης, Γεράσιμος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος; Κωνσταντίνος, Καπετανάκης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-09-2014
    Αυτή η πτυχιακή με τίτλο «Δημιουργία τρισδιάστατου παιχνιδιού σε Unity το οποίο θα είναι συμβατό με Windows και Android» έχει σαν στόχο τη δημιουργία ενός 3D παιχνιδιού βασισμένο στο Unity και software δημιουργίας τρισδιάστατων ...
  • Εγκεφαλική δραστηριότητα σε περιβάλλον τεχνητής πραγματικότητας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Καβουσανός, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδουράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-06
    Το παρόν έγγραφο περιέχει τα αποτελέσματα της απόπειρας να εξερευνηθούν οι διαφορές στην εγκεφαλική δραστηριότητα ενός ατόμου εκτεθειμένου σε ψηφιακό κόσμο μέσω Τεχνητής Πραγματικότητας, αντί μέσω πιο συμβατικών μεθόδων, ...
  • Παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας τύπου PokemonGo.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κολυδάς, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-09-19
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη ενός augmented reality παιχνιδιού το οποίο υλοποιήθηκε με την βοήθεια της μηχανής ανάπτυξης παιχνιδιών Unity και των γλωσσών προγραμματισμού C# και PHP. Στο πλαίσιο ...
  • Παιχνίδι τύπου open world single player shooter RPG.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βλαχάκης, Βασίλειος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-01-24
    Η εργασία είναι ένα παιχνίδι τύπου Open World Single Player Shooter RPG και είναι διαθέσιμη σε Windows και Android. Δημιουργήθηκε στην παιχνιδομηχανή Unity3D με χρήση εργαλείων του Unity3D και την γλώσσα προγραμματισμού ...
  • Παιχνίδι τύπου racing στην Unity.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Παλάσσης, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-08
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη ενός vehicular combat (μάχες με οχήματα) ηλεκτρονικού παιχνιδιού μέσω χρήσης της Unity Game Engine και της γλώσσας προγραμματισμού c# που υποστηρίζεται από αυτήν. Σε αυτήν ...
  • Παιχνίδι τύπου Survival σε Unity.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ματαλλιωτάκης, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-17
    Το ακόλουθο έγγραφο περιγράφει τη διαδικασία που ακολουθήθηκε για την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού τύπου «survival». Στα πλαίσια της εργασίας δημιουργήθηκαν τρισδιάστατα μοντέλα ανθρωπόμορφων χαρακτήρων τόσο για την ομάδα των ...
  • Παιχνίδια στο διαδίκτυο και σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις. Δημιουργία ενός πρότυπου παιχνιδιού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κυριακόπουλος, Κυριάκος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-02-2015
    Σκοπός της πτυχιακής είναι : α) η παρουσίαση των διαφόρων ειδών διαδικτυακών παιχνιδιών, της εξέλιξής του κάθε είδους μέσω της πάροδο του χρόνου και των παιχνιδιών, β) η παράθεση σύγχρονων τεχνολογιών και προβλημάτων στα ...
  • Συγκριτική μελέτη εργαλείων ανάπτυξης παιχνιδιών για κινητές συσκευές (Mobile Games). Παρουσίαση δυνατοτήτων και παραδειγματική εφαρμογή χρήσης στην κατασκευή ενός mobile game.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σηφάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-02
    Η παρακάτω εργασία αναφέρεται στα εργαλεία με τα οποία αναπτύσσεται και σχεδιάζεται ένα παιχνίδι στο κινητό. Άξιο λόγου είναι το γεγονός ότι θα παρουσιαστεί η εξέλιξη των κινητών από την αρχή τους έως και σήμερα αλλά και ...