• Η σύγχρονη τεχνολογία στην ανάπτυξη του Front office (reception) ξενοδοχείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαθιουδάκη, Μαρία; Βουλγαρέλη; Χρυσούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννουλίδου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-05-2008
    Η υποδοχή του ξενοδοχείου – Front Office, είναι ένα από τα σημαντικότερα τμήματα του ξενοδοχείου. Είναι ο πρώτος και ο τελευταίος χώρος όπου οι πελάτες μας θα έρθουν σε επαφή με το προσωπικό του ξενοδοχείου. Η υποδοχή του ...
  • Ο ρόλος της M/C σε σχέση με την ρεσεψιόν.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μερτζιμεκιάν, Σταύρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννουλίδου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Ξεκινώντας την εργασία αυτή προσπάθησα να δω το πώς φτάσαμε μέχρι σήμερα κάνοντας μία μικρή αναφορά στα προηγούμενα συστήματα οργάνωσης των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, πολλά από τα οποία χρησιμοποιούνται ακόμα και σήμερα. ...