Αποτελέσματα 2361-2380 από 9026

  • Περιγραφική μελέτη και έρευνα των νέων (15-18 ετών) της περιοχής της Ιεράπετρας και ο ρόλος του μάρκετινγκ και της διαφήμισης στην ζωή τους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βενιζέλου, Αλίκη; Κονταράκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Δερμιτζάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-12-2009
    Η νεολαία αποτελεί ένα κομμάτι το οποίο πάντα υποβάλλεται σε ελέγχους και έρευνες προκειμένου να βρεθούν κάποια στοιχεία τα οποία βοηθούν τους ερευνητές να προχωρήσουν σε κάποιες περαιτέρω εξελίξεις. Έτσι και το Marketing ...
  • Ο ελεύθερος χρόνος και τα κίνητρα, ως όπλο της διαφήμισης και προβολής στα κέντρα άσκησης και αναψυχής.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαναστασίου, Πολυξένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Κατσαγκώλης, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-06-2011
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει και να αναλύσει τους λόγους και τους παράγοντες που παρακινούν άντρες και γυναίκες να συμμετέχουν σε δραστηριότητες άσκησης και αναψυχής κατά τον ελεύθερο χρόνο τους. Τα ...
  • Το viral marketing στην Ελλάδα: αξιολόγηση και προοπτικές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σβανά, Σταυρούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζέρβα, Μαγδαληνή-Βιολέττα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-12-2009
    Ο σκοπός της παρούσας εργασίας και της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν αρχικά να κατανοηθεί ο ορισμός του viral marketing αφού είναι ένα νέο φαινόμενο για την ελληνική αγορά και να αξιολογηθεί. Στο κεφάλαιο της βιβλιογραφικής ...
  • Η συμπεριφορά των καταναλωτών έναντι στη στρατηγική διαχείρισης κρίσεων. Η περίπτωση της γαλακτοβιομηχανίας ΦΑΓΕ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ανδρέου, Στέλλα; Σιμιτζή, Νικολέττα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-05-2009
    Η μελέτη των διάφορων επιχειρησιακών κρίσεων καθώς και ο τρόπος διαχείριση τους αποτελεί ένα αρκετά πολύπλοκο θέμα. Η πολυπλοκότητα αυτού του θέματος οφείλεται στην μη ύπαρξη συγκεκριμένου σχεδίου διαχείρισης κρίσεων, αλλά ...
  • Πολυμεσικό περιεχόμενο στο διαδύκτιο: μετατροπή/ μεταφόρτωση/ διαμοιρασμός περιεχομένου, ειδικευμένοι διαδικτυακοί τόποι και διαφήμιστικές δυνατότητες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μαμαρέλης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-05-2011
    Οι τόποι κοινωνικής δικτύωσης (social network) έχουν προσελκύσει διεθνώς εκατομμύρια χρήστες τα τελευταία χρόνια, οι οποίοι επισκέπτονται αυτές τις τοποθεσίες σε καθημερινή βάση. Τα social networks συνήθως συνδυάζουν τις ...
  • Οι προκαλούμενες κρίσεις απο τις οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές διαστάσεις της διαφθοράς στην Ελλάδα και η χρήση της διαφήμισης ως μέσο μείωσης των αρνητικών επιπτώσεων τους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κότσιρας, Μιλτιάδης
    Επιβλέπων καθηγητής: Παππάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2009
    Η πολιτική αποτελεί τον κεφαλαιώδη θεσμό της κοινωνίας, υπεύθυνο για την λειτουργία και την ανάπτυξη όλων των υπόλοιπων που συνθέτουν αυτό που καλείται κράτος. Η διαδικασία συντονισμού των συνθετικών του μερών προς μια και ...
  • Η χορηγία στο χώρο του αθλητικού μάρκετινγκ και η συμπεριφορά του αθλητικού καταναλωτή. Μελέτη περίπτωσης: Vodafone, επίσημος χορηγός Ολυμπιακού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Τσιώμη, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2009
    Με την παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μια προσπάθεια να διερευνηθεί το επίπεδο της αθλητικής χορηγίας και ο τρόπος λειτουργίας της μέσα στο χώρο του αθλητικού μάρκετινγκ. Στο πρώτο μέρος της εργασίας περιλαμβάνονται ...
  • Ανάλυση και αξιολόγηση των διαφημιστικών βίντεο με βάση το περιεχόμενό τους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπαντή, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-02-2010
    Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας και τις συνεχείς καινοτομίες που εφαρμόζονται στον τομέα της πληροφορικής και της βιομηχανίας δεν μπορούσε να μην επηρεαστεί και ο διαφημιστικός τομέας. Αφού πλέον η διαφήμιση είναι ένα ...
  • Εταιρική κοινωνική ευθύνη. Η περίπτωση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στη Κρήτη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κακαβάκης, Άγγελος; Κουτούπα, Θεανώ
    Επιβλέπων καθηγητής: Παππάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-09-2009
    Ο όρος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης πηγάζει από τα αρχαία χρόνια, αλλά για τις σημερινές επιχειρήσεις είναι κάτι καινούργιο που απασχολεί ιδιαίτερα τα στελέχη τους τα τελευταία χρόνια. Για να είναι αποτελεσματικές οι ...
  • Τάσεις της τουριστικής συμπεριφοράς των Ελλήνων. Διερεύνηση μεταβολών από την οικονομική κρίση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χόϊερ, Πέτρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-09-2009
    Στη μελέτη αυτή θα προσπαθήσουμε αρχικά να αναλύσουμε τον κλάδο του τουρισμού, παραθέτοντας παράλληλα και κάποια στατιστικά στοιχεία. Στην συνέχεια παρουσιάζεται η τουριστική αγορά της Ελλάδος, τα είδη και οι μορφές του ...
  • Αξιολόγηση animation για e-marketing και ανάπτυξη animation με χρήση του adobe flash για το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Πρίφτη, Μπεσιάνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-09-2009
    Η διαφήμιση στο internet δεν θα αντικαταστήσει τα παραδοσιακά μέσα, θα τα συμπληρώσει (Jeff I. Richards – US Advertising Professor). Ένας τρόπος επίτευξης αυτού που εξαπλώνεται ολοένα και περισσότερο στις μέρες μας είναι ...
  • Viral marketing και ελληνική αγορά. Παράγοντες, στρατηγικές και τρόποι εφαρμογής.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κοντολέων, Ιωάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουπάκης, Τριαντάφυλλος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-01-2010
    Το viral marketing αποτελεί τη νέα μόδα στο χώρο του μάρκετινγκ την δεκαετία αυτή. Πρόκειται για μια μέθοδος που στην ουσία δεν είναι καινούρια αλλά ισχυροποίησε τη εμφάνιση της κυρίως στο Διαδίκτυο και κερδίζει ολοένα και ...
  • Εφαρμογή των εργαλείων του e-marketing από τις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Βαθμός χρήσης και αξιοποίησης των δυνατοτήτων του e-marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χαιρέτη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσιότσου, Ροδούλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-12-2009
    Ο τουρισμός αποτελεί για πολλές δεκαετίες ένα οικονομικό και κοινωνικό φαινόμενο το οποίο είναι ιδιαίτερα ευπαθές σε οικονομικές συγκυρίες και αναταράξεις. Ο έντονος ανταγωνισμός, η παγκοσμιοποίηση των αγορών, το διαδίκτυο ...
  • Τουριστικό - ξενοδοχειακό μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης ACCOR.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αμαξόπουλος, Δημήτριος; Παπαζήκος, Ναθαναήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Παππάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-05-2009
    Στις μέρες μας, ο Τουρισμός αποτελεί έναν από τους σπουδαιότερους κλάδους της Οικονομίας κάθε χώρας, συμβάλλοντας σημαντικά στο βαθμό ανταγωνιστικότητάς της. Η ανάπτυξη του κλάδου συνδέεται με την αύξηση του Διεθνούς ...
  • Η τουριστική ανάπτυξη, προώθηση και προβολή του νομού Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βουτσιλάκου, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παππάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-12-2008
    Ο τουρισμός αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι για την οικονομία του Ηράκλειου, αφού χάρη σε αυτόν η πόλη του Ηρακλείου, με το πέρασμα των χρόνων έχει αναπτυχθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό, προσφέροντας έτσι καλύτερες συνθήκες και ...
  • Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών: Η περίπτωση του Ηρακλείου Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ψυλλάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παππάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-05-2009
    Ο τουρισμός αποτελεί ένα από τους κυριότερους κλάδους της οικονομίας κάθε τόπου και απαρτίζει ένα κομμάτι που έχει την ανάγκη μιας ιδιαίτερης οργάνωσης, ενημέρωσης και προώθησης με σκοπό την ευρύτερη τουριστική ανάπτυξη ...
  • Ηλεκτρονικές υπηρεσίες και εφαρμογές τους στον τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μιχαλάτου, Μαρία; Μούλιο, Ολιάνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-12-2009
    Οι νέες τεχνολογίες και το Διαδίκτυο είναι μέρος της καθημερινότητας όλων μας και ο αριθμός χρηστών του Διαδικτύου αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς την τελευταία δεκαετία. Η απήχηση του νέου μέσου στον μέσο καταναλωτή – ...
  • Προσανατολισμός στο μάρκετινγκ και η επίδρασή του στην εφαρμογή του e-marketing από αθλητικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Τσιρόπουλος, Αριστείδης
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσιότσου, Ροδούλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-11-2009
    Μάρκετινγκ είναι η διαδικασία της διοίκησης, με την οποία εντοπίζονται, προβλέπονται και ικανοποιούνται οι ανάγκες του καταναλωτή με κάποιο κέρδος για την επιχείρηση. H χρήση του διαδικτύου και των νέων ηλεκτρονικών μέσων ...
  • Βαθμός ικανοποίησης πελατών σε ότι αφορά pre-sales και after-sales εξυπηρέτηση. Σύγκριση βαθμού ικανοποίησης πριν και μετά την αγορά. Η περίπτωση της " Γενική Αυτοκινήτων ΑΕΒΕ " (HONDA).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Στασινόπουλος, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Στιβακτάκης, Αναστάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-06-2009
    Μια από τις πιο διαδεδομένες φιλοδοξίες των επιχειρήσεων είναι να κρατήσουν τον πελάτη τους ικανοποιημένο. Οι λέξεις «ικανοποίηση του πελάτη» μπορούν να βρεθούν σε κείμενα που περιγράφουν τις αξίες και τους στόχους πάρα ...
  • Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στις νησιώτικες περιοχές - Περίπτωση Καρπάθου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γιαλίζης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παππάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-02-2009
    Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στις νησιώτικες περιοχές και ειδικότερα στο νησί της Καρπάθου είναι μία έννοια που για κάποιους αποτελεί καθημερινό κανόνα στην παροχή τουριστικών αγαθών και υπηρεσιών, ενώ αντίθετα για άλλους ...