Εφαρμογή των εργαλείων του e-marketing από τις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Βαθμός χρήσης και αξιοποίησης των δυνατοτήτων του e-marketing.
Application of the tools of e-marketing by tourism enterprises in Greece. Degree of use and evaluating the possibilities of e-marketing.
Abstract
Ο τουρισμός αποτελεί για πολλές δεκαετίες ένα οικονομικό και κοινωνικό φαινόμενο το οποίο είναι ιδιαίτερα ευπαθές σε οικονομικές συγκυρίες και αναταράξεις. Ο έντονος ανταγωνισμός, η παγκοσμιοποίηση των αγορών, το διαδίκτυο και οι εφαρμογές του, δημιούργησαν ένα δύσκολο και απαιτητικό περιβάλλον. Ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια εκείνων που ασχολούνται με κάθε επιχειρηματικό τομέα είναι το μάρκετινγκ, το οποίο αποτελεί προτεραιότητα για τις σημερινές επιχειρήσεις. Η παρούσα πτυχιακή εργασία θα εξετάσει το βαθμό υιοθέτησης και αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών μάρκετινγκ από τις τουριστικές επιχειρήσεις της Ελλάδας στην εποχή του Διαδικτύου. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο εννοιολογικό περιεχόμενο του τουρισμού, στην εξέλιξη του σε οικονομικό φαινόμενο, διευκρινίζεται η έννοια του μάρκετινγκ και η εξέλιξη του με το πέρασμα του χρόνου . Στη συνέχεια, γίνεται εισαγωγή στο τουριστικό μάρκετινγκ, περιγράφονται οι τρόποι προώθησης τουριστικών προϊόντων και παραθέτονται στοιχεία για τον τουρισμό της Ελλάδας (θέση σε σχέση με τους ανταγωνιστές, δυνατά – αδύνατα σημεία). Ακολουθεί το κεφάλαιο που σχετίζεται με το διαδίκτυο και τις νέες τεχνολογίες στον τουρισμό. Αφού δόθηκε ο ορισμός του διαδικτύου και μία εικόνα για την διείσδυση του στην ελληνική αγορά, ξεκινάει η ενότητα που σχετίζεται με το μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου, τα πιο συνηθισμένα εργαλεία e-marketing, και εν τέλει η ενότητα που αφορά τις εφαρμογές του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στον τουρισμό. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στη μεθοδολογία της έρευνας. Γίνεται αναφορά στο σκοπό και τους στόχους της έρευνας, τίθενται τα ερευνητικά ερωτήματα αλλά δίνονται και οι πληροφορίες για το σχεδιασμό της διευκρινίζοντας τη μέθοδο ανάλυσης που επιλέχθηκε και τον αντίστοιχο τύπο της έρευνας. Τα αποτελέσματα ωστόσο της έρευνας και οι αναλύσεις των ανάλογων πινάκων που δημιουργήθηκαν και συμπληρώθηκαν βάσει της στατιστικής ανάλυσης που προηγήθηκε, αναπτύσσονται στο τέταρτο κεφάλαιο. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα αλλά και οι προτάσεις που απορρέουν από τον τρόπο με τον οποίο οι συγκεκριμένοι επιχειρηματίες του τουρισμού αντιμετώπισαν τα ζητήματα που είχαν τεθεί στο ερωτηματολόγιο σχετικά με το μάρκετινγκ και τον βαθμό υιοθέτησης των νέων τεχνολογιών μάρκετινγκ.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info