Μουσική εκμάθηση στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Music learning in first degree and secondary education.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2011-08-02Συγγραφέας
Γκόρης, Παναγιώτης
Σακκάς, Μάριος
Gkoris, Panagiotis
Sakkas, Marios
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μια προσπάθεια προσέγγισης της διαδικασίας σχεδιασμού, ανάπτυξης και γενικότερα δημιουργίας εκπαιδευτικών πολυμεσικών εφαρμογών, που αφορούν στο μάθημα της μουσικής στην πρωτοβάθμια και το μάθημα της μουσικής τεχνολογίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Όταν τα πολυμέσα και ειδικότερα τα «ψηφιακά πολυμέσα» μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ένα θέμα από πολλές πλευρές όπως, ψηφιακό ήχο και εικόνα, βίντεο, γραφικά, midi, ο ρόλος του καθηγητή αλλάζει, και η διαδικασία της μάθησης πρέπει να αντιμετωπίζεται με περισσότερο σφαιρικό τρόπο. Η μουσική εκπαίδευση στο σχολείο, χρειάζεται να γίνει περισσότερο διαδραστική και κυρίως να δίνει στους μαθητές το ερέθισμα για ουσιαστική ενασχόληση με την μουσική παιδεία και επιμόρφωση. Για την επίτευξη του παραπάνω στόχου δίδεται ένα φάσμα θεωριών, και τεχνικών που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία, την δόμηση του μαθήματος στις σχολικές αίθουσες, τη νέα μορφή του ρόλου του καθηγητή και τέλος το σχεδιασμό μιας πολυμεσικής διαδραστικής εφαρμογής η οποία θα οπτικοποιεί τη γνώση που απαρτίζουν τα βιβλία του μαθήματος της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, για να περαστεί από τη θεωρία του σχεδιασμού πολυμεσικών εκπαιδευτικών εφαρμογών στην πράξη, δημιουργήθηκε μια διαδραστική εκπαιδευτική εφαρμογή βασισμένη σε κάποια κεφάλαια από τη σειρά των βιβλίων που διδάσκονται στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. The present dissertation constitutes an effort to approach, process of planning, growth and more generally creation of educational multimedia applications, that concerns in the course of music in the first degree education and the course of music technology in secondary education (music schools). Moreover, the multimedia and specifically the "digital multimedia" allow us to approach a subject from a lot of aspects and perspectives such as music technology field, digital sound and picture, video, graphic, Midi, the role of professor is a subject to change and the process of learning should it is faced with an overall way. The musical education at school needs to become more interactive and mainly it gives to the students the stimulus for essential pastime with musical education and training. For the achievement of these objective is given a spectrum of theories, and techniques that concern in the educational process, the layout of course in the school classrooms, the new form of role of professor and finally the planning of interactive multimedia application, which visualize the knowledge composed at the books of course first (book of music theory) and secondary education (music technology).
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες