Εμφάνιση απλής εγγραφής

Acoustics and design principles of recording rooms.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚισσουράς, Αντώνηςel
dc.creatorΤσαμπάσης, Νίκοςel
dc.creatorΙωαννίδης, Στέφανοςel
dc.creatorKissouras, Antonisen
dc.creatorTsampasis, Nikosen
dc.creatorIoannidis, Stefanosen
dc.date.accessioned2016-03-15T13:23:22Z
dc.date.available2016-03-15T13:23:22Z
dc.date.issued2009-09-01T13:43:02Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2250
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αφορά στη μελέτη της ακουστικής των χώρων ελέγχου - ακρόασης (control rooms) ηχογραφικών κέντρων. Εκκινώντας από τις βασικές αρχές της ακουστικής και της ψυχοακουστικής και ερευνώντας τη διεθνή βιβλιογραφία προσδιορίζονται οι ακουστικές απαιτήσεις (προδιαγραφές σχεδίασης) που πρέπει να πληροί ένας αντίστοιχος χώρος. Παρουσιάζεται μια ιστορική αναδρομή της εξέλιξης των control room, αναλύονται οι επικρατέστεροι σήμερα τύποι και εκθέτονται οι πλέον σύγχρονες αντιλήψεις και προτάσεις για την εξέλιξη της σχεδίασης των χώρων αυτών. Ακολούθως παρουσιάζονται τα λογισμικά υπολογισμού - μοντελοποίησης που αναπτύχθηκαν για την ανάλυση της ακουστικής συμπεριφοράς μικρών κλειστών χώρων στις χαμηλές συχνότητες καθώς επίσης και ακουστικών διατάξεων απορρόφησης χαμηλών συχνοτήτων. Παρουσιάζεται επίσης εμπορικό λογισμικό μοντελοποίησης το οποίο βασίζεται σε αριθμητικές μεθόδους υπολογισμού (σε αντιπαράθεση με το λογισμικό που αναπτύχθηκε που βασίζεται σε αναλυτικές λύσεις). Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα αποτελέσματα πλήθους μετρήσεων που πραγματοποιήθηκαν σε πραγματικούς χώρους (τρία διαφορετικά στούντιο ηχογραφήσεων, σε ερευνητικό εργαστήριο και σε ανοικτό χώρο) χρησιμοποιώντας το λογισμικό MLSAA. Τα αποτελέσματα των μετρήσεων συγκρίνονται με τα αποτελέσματα της εφαρμογής των εργαλείων μοντελοποίησης που παρουσιάσθηκαν και εξάγονται αρκετά συμπεράσματα αναφορικά στο όριο ισχύος και τους περιορισμούς της κάθε μεθόδου και της χρησιμότητας της για τον ορθό ακουστικό σχεδιασμό ενός χώρου ελέγχου . Τέλος παρατίθενται προτάσεις βελτίωσης για τους χώρους οι οποίοι μελετήθηκαν καθώς επίσης και κάποιες προτάσεις για πιθανή μελλοντική συνέχιση της εργασίας αυτής.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑκουστική και σχεδιαστικές αρχές ηχογραφικών κέντρων.el
dc.titleAcoustics and design principles of recording rooms.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚισσουράς, Αντώνηςel
heal.creatorNameΤσαμπάσης, Νίκοςel
heal.creatorNameΙωαννίδης, Στέφανοςel
heal.creatorNameKissouras, Antonisen
heal.creatorNameTsampasis, Nikosen
heal.creatorNameIoannidis, Stefanosen
heal.publicationDate2009-09-01T13:43:02Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2250
heal.abstractΗ παρούσα εργασία αφορά στη μελέτη της ακουστικής των χώρων ελέγχου - ακρόασης (control rooms) ηχογραφικών κέντρων. Εκκινώντας από τις βασικές αρχές της ακουστικής και της ψυχοακουστικής και ερευνώντας τη διεθνή βιβλιογραφία προσδιορίζονται οι ακουστικές απαιτήσεις (προδιαγραφές σχεδίασης) που πρέπει να πληροί ένας αντίστοιχος χώρος. Παρουσιάζεται μια ιστορική αναδρομή της εξέλιξης των control room, αναλύονται οι επικρατέστεροι σήμερα τύποι και εκθέτονται οι πλέον σύγχρονες αντιλήψεις και προτάσεις για την εξέλιξη της σχεδίασης των χώρων αυτών. Ακολούθως παρουσιάζονται τα λογισμικά υπολογισμού - μοντελοποίησης που αναπτύχθηκαν για την ανάλυση της ακουστικής συμπεριφοράς μικρών κλειστών χώρων στις χαμηλές συχνότητες καθώς επίσης και ακουστικών διατάξεων απορρόφησης χαμηλών συχνοτήτων. Παρουσιάζεται επίσης εμπορικό λογισμικό μοντελοποίησης το οποίο βασίζεται σε αριθμητικές μεθόδους υπολογισμού (σε αντιπαράθεση με το λογισμικό που αναπτύχθηκε που βασίζεται σε αναλυτικές λύσεις). Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα αποτελέσματα πλήθους μετρήσεων που πραγματοποιήθηκαν σε πραγματικούς χώρους (τρία διαφορετικά στούντιο ηχογραφήσεων, σε ερευνητικό εργαστήριο και σε ανοικτό χώρο) χρησιμοποιώντας το λογισμικό MLSAA. Τα αποτελέσματα των μετρήσεων συγκρίνονται με τα αποτελέσματα της εφαρμογής των εργαλείων μοντελοποίησης που παρουσιάσθηκαν και εξάγονται αρκετά συμπεράσματα αναφορικά στο όριο ισχύος και τους περιορισμούς της κάθε μεθόδου και της χρησιμότητας της για τον ορθό ακουστικό σχεδιασμό ενός χώρου ελέγχου . Τέλος παρατίθενται προτάσεις βελτίωσης για τους χώρους οι οποίοι μελετήθηκαν καθώς επίσης και κάποιες προτάσεις για πιθανή μελλοντική συνέχιση της εργασίας αυτής.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΑκουστική και σχεδιαστικές αρχές ηχογραφικών κέντρων.el
heal.titleAcoustics and design principles of recording rooms.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordαρχιτεκτονική, ακουστική, ηχογράφηση, στούντιο ηχογραφήσεων, ακουστικήel
heal.keywordarchitecture, acoustics, sound recording, sound studio, acousticsen
heal.advisorNameΣηφάκης, Μηνάςel
heal.advisorNameSifakis, Minasen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)