Εμφάνιση απλής εγγραφής

Sound design in open settings, using line array dVDosc system from L-Acoustics, through the program Soundvision for music performances with acoustic musical instruments.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣολιδάκης, Γιώργοςel
dc.creatorSolidakis, Giorgosen
dc.date.accessioned2016-03-15T13:44:41Z
dc.date.available2016-03-15T13:44:41Z
dc.date.issued2012-02-17T10:46:59Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2353
dc.description.abstractΗ πτυχιακή εργασία έχει θέμα τον ηχητικό σχεδιασμό ανοιχτών χώρων με το σύστημα ηχείων line array dV-Dosc της L-Acoustics μέσω του προγράμματος Soundvision για μουσική παράσταση ακουστικών οργάνων. Σκοπός της πτυχιακής εργασίας αυτής είναι η μελέτη βέλτιστης τοποθέτησης και ρύθμισης του συστήματος ηχείων line array dV-Dosc της L-Acoustics στις απαιτήσεις του εκάστοτε χώρου και συγκριτική μελέτη των προτεινόμενων τοποθετήσεων στον κάθε χώρο ξεχωριστά. Επιπλέον μελετούνται οι περιπτώσεις που το σύστημα καλύπτει ιδανικά τον χώρο, η περίπτωση που είναι ανίκανο να τον καλύψει λόγω μεγάλου μεγέθους του χώρου και τέλος η περίπτωση που το σύστημα δεν μπορεί να λειτουργήσει στα πλαίσια της θεωρίας των Line Array, λόγω του μικρού μεγέθους του χώρου. Το θεωρητικό μέρος απαρτίζεται από πέντε κεφάλαια. Στο πρώτο παρατίθενται τα ιστορικά στοιχεία που οδήγησαν στην κατασκευή των σημερινών συστημάτων. Εν συνεχεία στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η θεωρία των Line Arrays και καλύπτει τους βασικούς άξονες, κανόνες λειτουργίας τέτοιων συστημάτων. Έπειτα το τρίτο κεφάλαιο καλείται να αναπτύξει τους τρόπους ανάρτησης αυτών, με τα αντίστοιχα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που αυτά εμφανίζουν. Επιπλέον στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο εξοπλισμός που διαθέτει το ΤΕΙ «Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής» και το πρόγραμμα με το οποίο θα γίνει ο ηχητικός σχεδιασμός των χώρων προς κάλυψη. Τέλος στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύονται οι χώροι και παρουσιάζεται ο ηχητικός σχεδιασμός βήμα προς βήμα. Συμπερασματικά τα Line Array δεν αποτελούν μοναδική λύση για την ηχητική κάλυψη ενός χώρου και όταν κλιθούν να αναλάβουν αυτό το ρόλο, η τοποθέτησή τους εξαρτάται από διάφορους παράγοντες που πολλές φορές δεν έχουν γνώμονα την ιδανική τοποθέτηση του συστήματος. Όλοι οι τρόποι ανάρτησης παρουσιάζουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα με αυτούς των flown και hybrid να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος. Ο κυλινδρικός τρόπος διάδοσης απέχει ακόμη πολύ από την καθολική του εφαρμογή, όμως όλη η βιομηχανία σημειώνει σημαντική πρόοδο και σε αυτόν τον τομέα.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗχητικός σχεδιασμός ανοιχτών χώρων με το σύστημα line array dV-Dosc της L-Acoustics μέσω του προγράμματος Soundvision για τη μουσική παράσταση ακουστικών οργάνων.el
dc.titleSound design in open settings, using line array dVDosc system from L-Acoustics, through the program Soundvision for music performances with acoustic musical instruments.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣολιδάκης, Γιώργοςel
heal.creatorNameSolidakis, Giorgosen
heal.publicationDate2012-02-17T10:46:59Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2353
heal.abstractΗ πτυχιακή εργασία έχει θέμα τον ηχητικό σχεδιασμό ανοιχτών χώρων με το σύστημα ηχείων line array dV-Dosc της L-Acoustics μέσω του προγράμματος Soundvision για μουσική παράσταση ακουστικών οργάνων. Σκοπός της πτυχιακής εργασίας αυτής είναι η μελέτη βέλτιστης τοποθέτησης και ρύθμισης του συστήματος ηχείων line array dV-Dosc της L-Acoustics στις απαιτήσεις του εκάστοτε χώρου και συγκριτική μελέτη των προτεινόμενων τοποθετήσεων στον κάθε χώρο ξεχωριστά. Επιπλέον μελετούνται οι περιπτώσεις που το σύστημα καλύπτει ιδανικά τον χώρο, η περίπτωση που είναι ανίκανο να τον καλύψει λόγω μεγάλου μεγέθους του χώρου και τέλος η περίπτωση που το σύστημα δεν μπορεί να λειτουργήσει στα πλαίσια της θεωρίας των Line Array, λόγω του μικρού μεγέθους του χώρου. Το θεωρητικό μέρος απαρτίζεται από πέντε κεφάλαια. Στο πρώτο παρατίθενται τα ιστορικά στοιχεία που οδήγησαν στην κατασκευή των σημερινών συστημάτων. Εν συνεχεία στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η θεωρία των Line Arrays και καλύπτει τους βασικούς άξονες, κανόνες λειτουργίας τέτοιων συστημάτων. Έπειτα το τρίτο κεφάλαιο καλείται να αναπτύξει τους τρόπους ανάρτησης αυτών, με τα αντίστοιχα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που αυτά εμφανίζουν. Επιπλέον στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο εξοπλισμός που διαθέτει το ΤΕΙ «Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής» και το πρόγραμμα με το οποίο θα γίνει ο ηχητικός σχεδιασμός των χώρων προς κάλυψη. Τέλος στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύονται οι χώροι και παρουσιάζεται ο ηχητικός σχεδιασμός βήμα προς βήμα. Συμπερασματικά τα Line Array δεν αποτελούν μοναδική λύση για την ηχητική κάλυψη ενός χώρου και όταν κλιθούν να αναλάβουν αυτό το ρόλο, η τοποθέτησή τους εξαρτάται από διάφορους παράγοντες που πολλές φορές δεν έχουν γνώμονα την ιδανική τοποθέτηση του συστήματος. Όλοι οι τρόποι ανάρτησης παρουσιάζουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα με αυτούς των flown και hybrid να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος. Ο κυλινδρικός τρόπος διάδοσης απέχει ακόμη πολύ από την καθολική του εφαρμογή, όμως όλη η βιομηχανία σημειώνει σημαντική πρόοδο και σε αυτόν τον τομέα.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΗχητικός σχεδιασμός ανοιχτών χώρων με το σύστημα line array dV-Dosc της L-Acoustics μέσω του προγράμματος Soundvision για τη μουσική παράσταση ακουστικών οργάνων.el
heal.titleSound design in open settings, using line array dVDosc system from L-Acoustics, through the program Soundvision for music performances with acoustic musical instruments.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordηχητικός σχεδιασμός, ηχητικό σύστημα, line array, ακουστικό μουσικό όργανο, ηχείοel
heal.keywordsound design, sound system, line array, acoustic musical instrument, loudspeakeren
heal.advisorNameΠαναγοπούλου, Αικατερίνηel
heal.advisorNamePanagopoulou, Aikaterinien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)