• Μετατροπή 2D κίνησης σε 3D συντεταγμένες στην περίπτωση των παικτών ποδοσφαίρου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Χαραλαμπάκη, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-17
    Οι πληροφορίες κίνησης καθώς και τα οπτικά χαρακτηριστικά, όπως το σχήμα, το χρώμα, η υφή, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να εξάγουμε πληροφορίες από ένα βίντεο, με σκοπό να παρακολουθήσουμε και να εντοπίσουμε αντικείμενα ...
  • Εφαρμογή ιστού παρακολούθησης αντικειμένων σε βίντεο και τρισδιάστατης απεικόνισης θέσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Καλυκάκης, Ελευθέριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-01-10
    Η είσοδος της τεχνολογίας στον αθλητισμό ήταν τεράστια τα τελευταία χρόνια. Έχει καλύψει σχεδόν κάθε μέρος όλων των υφιστάμενων αθλημάτων και τα δεδομένα εξορύσσονται από οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει τη ροή γεγονότων ενός ...
  • Διακόσμηση εσωτερικών χώρων με χρήση σημασιολογικών ερωτημάτων και 3D αναπαράστασης μέσω WebRTC και X3DOM.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Στειακάκη, Μαλβίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-11-10
    Στην εργασία αυτή, παρουσιάζεται ένα διαδικτυακό εργαλείο για την διακόσμηση εσωτερικών χώρων που ενσωματώνει την επικοινωνία πραγματικού χρόνου, τις διαδικτυακές τρισδιάστατες τεχνολογίες και τον σημασιολογικό ιστό. Το ...
  • Ενσωμάτωση πολυμέσω MPEG-4 στα πλαίσια των τεχνολογιών HTML5.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Κλάδης, Διονύσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-04-2015
    Αντικείμενο αυτής της πτυχιακής είναι η δημιουργία ενός framework, το οποίο θα επιτρέπει στους προγραμματιστές να εμφανίζουν 2D και 3D περιεχόμενο MPEG-4, χρησιμοποιώντας μόνο τα εργαλεία της HTML5 και JavaScript. Με αυτόν ...
  • Σημασιολογική περιγραφή σκηνών σε περιβάλλοντα εικονικής πραγματικότητας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Κοντάκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-11-2015
    Σήμερα, οι εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας έχουν υιοθετηθεί σε διάφορους τομείς ως η πληρέστερη λύση για την προσομοίωση και απεικόνιση διαδραστικών περιβαλλόντων. Επιπλέον, το Semantic Web άνοιξε νέους ορίζοντες στην ...