Οργάνωση υπηρεσιών σύγχρονης τηλεκπαίδευσης στο Τ.Ε.Ι. Κρήτης.
Organizing services of contemporary e-learning in TEI of Crete.
Abstract
Η ακόλουθη πτυχιακή εργασία έχει ως βασικό στόχο τη μελέτη και την παρουσίαση των υπηρεσιών τηλεδιάσκεψης και σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, οι οποίες προσφέρονται από το ΤΕΙ Κρήτης. Αναλυτικότερα η εργασία δομείται σε κεφάλαια ως εξής: • Στο Κεφάλαιο 1, αναλύεται η έννοια της τηλεκπαίδευσης και τις μορφές που έχει, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της καθώς και πως εξελίχθηκε. • Στο Κεφάλαιο 2, αναλύεται η έννοια της τηλεδιάσκεψης, σε ποιους τομείς τη χρησιμοποιούμε, ποιες μονάδες είναι απαραίτητες για να πραγματοποιηθεί μια τηλεδιάσκεψη όπως επίσης παρουσιάζονται εκτενώς τα δύο πιο βασικά πρωτόκολλα επικοινωνίας που απαιτούνται για την υλοποίηση της, το Η.323 και το εξελίξιμο SIP. • Στη συνέχεια, στο Κεφάλαιο 3, παρουσιάζεται εκτενής οδηγός διαμόρφωσης χώρου τηλεκπαίδευσης, ο εξοπλισμός που απαιτείται για μια τηλεδιάσκεψη, θέματα σωστής λειτουργίας της αίθουσας αλλά και ένας οδηγός με συμβουλές για επιτυχημένη τηλεδιάσκεψη και σύγχρονη τηλεκπαίδευση για όλους τους συμμετέχοντες. • Στο Κεφάλαιο 4, στο ειδικό μέρος, παρουσιάζεται η Αίθουσα Τηλεδιάσκεψης που υπάρχει στο Ηράκλειο, οι διαδικασίες που απαιτούνται για να πραγματοποιηθεί μια τηλεδιάσκεψη, αλλά και η οργάνωση και λειτουργία της. Επιπρόσθετα υπάρχουν προτάσεις για βελτιώσεις που χρειάζεται η αίθουσα στον εξοπλισμό καθώς και στην πολιτική ασφάλειας και έκτακτης ανάγκης που πρέπει να ακολουθηθεί. Επίσης παρουσιάζονται προτάσεις για τη διαμόρφωση της Αίθουσας Συμβουλίου του ΤΕΙ Κρήτης ώστε να εξυπηρετεί ανάγκες τηλεδιάσκεψης, προτάσεις για προϊόντα τηλεδιάσκεψης για τους καθηγητές από το γραφείο αλλά και τις δυνατότητες της ασύγχρονης πλατφόρμας Moodle στην σύγχρονη επικοινωνία. • Στο τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν ύστερα από την έρευνα και τη μελέτη της παρούσας πτυχιακής εργασίας, το γλωσσάρι όρων και τα παραρτήματα όπου υπάρχει εκτενής οδηγός χρήσης του συστήματος τηλεδιάσκεψης Aethra X5 που χρησιμοποιείται στο Ηράκλειο αλλά και το VNC. The following thesis has a principal aim to study and present the services of teleconference and synchronous teleteaching that offered from TEI of Crete. More specifically, the structure of this thesis is: - In the first chapter, it will be analyzed the meaning of teleteaching and the forms of it, where we can use it, the advantages and disadvantages that provides and also the evolution of it. - In the second chapter, it will be analyzed the meaning of teleconference, where we can use it, which components are necessary for the use of a teleconference and also it will be presented thoroughly the main two basic protocols for communication in network, the H.323 and the evolvable SIP protocols. - Moreover, in the third chapter it will be presented an extensive guide of development area of a teleteaching, all the equipment that is needed for a teleconference and matters of proper room‟s functioning but also an extensive guide and advices for a successful teleconference and synchronous teleteaching for all the participants. - Furthermore, in the fourth part, in the specific part of this thesis, it will be presented the existing class of Teleteaching in Heraklion, the procedures that are needed to work a teleconference and also the organization and the operation of it. In addition, there are some proposals for improvements that is needed in the class such as for the equipment and also the policy safety and emergency that is being followed. Also there would be some other proposals for the configuration of the existing Class of Council in TEI of Crete to serve teleconference needs, some proposals for teleconference products from desk for the teachers and also the possibilities of the asynchronous platform Moodle in synchronous communication. - At the end, it will be presented the conclusion of the thesis, the glossary and also the guide manual for the use of the system of teleconference (Aethra X5) that is used in Heraklion and VNC in the annexes.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info