Εμφάνιση απλής εγγραφής

Internet and multimedia in strategies and marketing applications.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔαμίγος, Αντώνιοςel
dc.creatorDamigos, Antoniosen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:27:36Z
dc.date.available2016-03-15T15:27:36Z
dc.date.issued2008-2-29T14:51:5Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3537
dc.description.abstractΟ όρος «πολυμέσα» είναι από τους πλέον συζητημένους στη δεκαετία του '90 και υποδεικνύει μια πολλά υποσχόμενη τεχνολογική ανάπτυξη στον κόσμο των επικοινωνιών, των επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ. Μέχρι πριν λίγα χρόνια οι δυνατότητες των υπολογιστών ήταν πολύ περιορισμένες αλλά και οικονομικά ανασταλτικές για την ανάπτυξη πολυμεσικών εφαρμογών. Η εικόνα αυτή έχει αλλάξει σήμερα με την ανάπτυξη πολυμεσικών εφαρμογών σε πολλούς τομείς, είτε σε off-line εφαρμογές (CD-ROM),είτε σε on-line εφαρμογές(ηλεκτρονικό κιόσκι). Όλη αυτή η δυναμική ανάπτυξη των πολυμέσων δεν θα μπορούσε να αφήσει αδιάφορη την επιστήμη του μάρκετινγκ. Τα πολυμέσα χρησιμοποιούν και συνδυάζουν ήχο, κείμενο, κινούμενη εικόνα και γραφικά, δηλαδή μέσα που επιδρούν σε διαφορετικές αισθήσεις για την παρουσίαση των πληροφοριών. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό των πολυμέσων είναι η αμφίδρομη συμμετοχή του χρήστη, δηλαδή ο χρήστης μπορεί να καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο θα του εμφανιστεί η πληροφορία(μορφή, ταχύτητα, σειρά κ.α.). Τέλος, μια εφαρμογή πολυμέσων θα πρέπει να παρέχει ένα φιλικό τρόπο επικοινωνίας με τον χρήστη. Με άλλα λόγια εάν ένας χρήστης δυσκολεύεται να καταλάβει πως ακριβώς θα ανακτήσει μια πληροφορία που θέλει από μια εφαρμογή, τότε το πιθανότερο είναι να την απορρίψει. Τα πολυμέσα μας δίνουν τη δυνατότητα να θέσουμε όλα τα πλεονεκτήματα της άμεσης και αμφίδρομης επικοινωνίας με τον πελάτη, στην υπηρεσία του μάρκετινγκ, εφαρμόζοντας τα σε μια πληθώρα λειτουργιών στο μάρκετινγκ.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ επίδραση των πολυμέσων και του διαδικτύου στις στρατηγικές και εφαρμογές του marketing.el
dc.titleInternet and multimedia in strategies and marketing applications.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔαμίγος, Αντώνιοςel
heal.creatorNameDamigos, Antoniosen
heal.publicationDate2008-2-29T14:51:5Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3537
heal.abstractΟ όρος «πολυμέσα» είναι από τους πλέον συζητημένους στη δεκαετία του '90 και υποδεικνύει μια πολλά υποσχόμενη τεχνολογική ανάπτυξη στον κόσμο των επικοινωνιών, των επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ. Μέχρι πριν λίγα χρόνια οι δυνατότητες των υπολογιστών ήταν πολύ περιορισμένες αλλά και οικονομικά ανασταλτικές για την ανάπτυξη πολυμεσικών εφαρμογών. Η εικόνα αυτή έχει αλλάξει σήμερα με την ανάπτυξη πολυμεσικών εφαρμογών σε πολλούς τομείς, είτε σε off-line εφαρμογές (CD-ROM),είτε σε on-line εφαρμογές(ηλεκτρονικό κιόσκι). Όλη αυτή η δυναμική ανάπτυξη των πολυμέσων δεν θα μπορούσε να αφήσει αδιάφορη την επιστήμη του μάρκετινγκ. Τα πολυμέσα χρησιμοποιούν και συνδυάζουν ήχο, κείμενο, κινούμενη εικόνα και γραφικά, δηλαδή μέσα που επιδρούν σε διαφορετικές αισθήσεις για την παρουσίαση των πληροφοριών. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό των πολυμέσων είναι η αμφίδρομη συμμετοχή του χρήστη, δηλαδή ο χρήστης μπορεί να καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο θα του εμφανιστεί η πληροφορία(μορφή, ταχύτητα, σειρά κ.α.). Τέλος, μια εφαρμογή πολυμέσων θα πρέπει να παρέχει ένα φιλικό τρόπο επικοινωνίας με τον χρήστη. Με άλλα λόγια εάν ένας χρήστης δυσκολεύεται να καταλάβει πως ακριβώς θα ανακτήσει μια πληροφορία που θέλει από μια εφαρμογή, τότε το πιθανότερο είναι να την απορρίψει. Τα πολυμέσα μας δίνουν τη δυνατότητα να θέσουμε όλα τα πλεονεκτήματα της άμεσης και αμφίδρομης επικοινωνίας με τον πελάτη, στην υπηρεσία του μάρκετινγκ, εφαρμόζοντας τα σε μια πληθώρα λειτουργιών στο μάρκετινγκ.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΗ επίδραση των πολυμέσων και του διαδικτύου στις στρατηγικές και εφαρμογές του marketing.el
heal.titleInternet and multimedia in strategies and marketing applications.en
heal.typebachelorThesis
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)