Εμφάνιση απλής εγγραφής

Survey of social networking applications in education.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣιούλα, Ασπασίαel
dc.creatorΤσισιμοίρη, Φωτεινήel
dc.creatorΤσολάκη, Φιλιάel
dc.creatorSioula, Aspasiaen
dc.creatorTsisimoiri, Foteinien
dc.creatorTsolaki, Filiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:42:21Z
dc.date.available2016-03-15T15:42:21Z
dc.date.issued2015-05-05T11:46:01Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3811
dc.description.abstractΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κάνει την εμφάνιση τους τα τελευταία χρόνια. Σελίδες όπως είναι το Facebook, Twitter, YouTube κ.α. έχουν μεγάλη απήχηση στους νέους. Οι τελευταίοι τα χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο στην καθημερινότητα τους και αναπόφευκτα τα χρησιμοποιούν και στη μάθηση τους. Οι εκπαιδευτικοί τα τελευταία χρόνια έχουν επωφεληθεί με την εισαγωγή της τεχνολογίας στην εκπαίδευση όπως είναι τα πολυμέσα για παράδειγμα. Είναι πολλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης που έχουν να προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα στην εκπαίδευση και καινοτομία στον τρόπο που γίνεται η διδασκαλία. Καθώς αυτά τα μέσα μπαίνουν όλο και περισσότερο στην καθημερινότητα μας, οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν άλλοι επιλογή από να τα ενσωματώσουν στην διδασκαλία τους και να εκμεταλλευτούν ότι καινούργιο έχουν να προσφέρουν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Εργαλεία όπως είναι το Skype, τα Blogsκαι άλλα μπορούν να προσφέρουν μία διαφορετική εμπειρία στους μαθητές και να κάνουν πολύ πιο ενδιαφέρον το μάθημα. Αναμφίβολα, οι εκπαιδευτικοί πριν μπουν στην διαδικασία να ενσωματώσουν αυτά τα καινούργια εργαλεία στην διδασκαλία τους πρέπει να εκπαιδευτούν οι ίδιοι στον τρόπο που πρέπει να τα χρησιμοποιούν και να μάθουν όλες τις δυνατότητες που μπορούν να προσφέρουν αυτά τα εργαλεία μέσα στην τάξη. Με την κατάλληλη γνώση εκπαιδευτικοί και μαθητές μπορούν να ζήσουν μία διαφορετική εμπειρία διδασκαλίας. Στην εργασία μας αναλύουμε κάποια από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τρόπους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση. Επίσης, κάναμε μία έρευνα σε μαθητές και καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τα ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν, πόσο συχνά τα χρησιμοποιούν και τους λόγους που τα χρησιμοποιούν. Επίσης, ρωτήθηκαν για τα οφέλη που έχουν στην εκπαίδευση και αν χρησιμοποιούν κάποια από αυτά. Η έρευνα αυτή πραγματοποιήθηκε για να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε αν τελικά μαθητές και εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην καθημερινότητα τους όσο και στην εκπαίδευση τους. Στην παρούσα πτυχιακή αρχικά θα παραθέσουμε αναλυτικά τι είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα αναλύσουμε κάποια από αυτά και θα δούμε μέσα από την βιβλιογραφία μας πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση. Έπειτα θα παραθέσουμε τα αποτελέσματα της έρευνας που κάναμε και τα συμπεράσματα που βγάλαμε μέσα απ αυτή.el
dc.description.abstractSocial media have appeared in recent years. Sites such as Facebook, Twitter, YouTube etc. have a great impact on young people. They use them more and more in their everyday life and inevitably they use them in their classes. Teachers in recent years have benefited with the introduction of technology in education such as for example, multimedia. Social media have to offer many advantages in education and innovation in the way teachers teach. As these tools are increasingly coming to us everyday, teachers have no other choice but to integrate in their teaching and exploit the advantages that they have to offer in the educational process. Tools such as Skype, Blogs and other can offer a different experience to the students and make a much more interesting lesson. Undoubtedly, teachers before entering the process to integrate these new tools in their teaching should train themselves in the way they should use them and learn all the possibilities that can offer these tools in the classroom. With proper knowledge, teachers and students can experience a different way of teaching in the classroom. In our work we analyze some of the social media and how they can be used in the classroom . Also, we did a survey of students and teachers of secondary education. We asked them which social media they use, how often they use them and the reasons that they use social media. Also, they were asked if social media have to offer something in education and if they use some of them. This research was conducted to see whether students and teachers use social media in their daily lives and in their education. This thesis will first quote in detail what is social media, we will analyze some of them and see how they can be used in education. Then we will describe the results of the research done and the conclusions that we got through it.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔημιουργία Survey για χρήση των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση.el
dc.titleSurvey of social networking applications in education.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣιούλα, Ασπασίαel
heal.creatorNameΤσισιμοίρη, Φωτεινήel
heal.creatorNameΤσολάκη, Φιλιάel
heal.creatorNameSioula, Aspasiaen
heal.creatorNameTsisimoiri, Foteinien
heal.creatorNameTsolaki, Filiaen
heal.publicationDate2015-05-05T11:46:01Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3811
heal.abstractΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κάνει την εμφάνιση τους τα τελευταία χρόνια. Σελίδες όπως είναι το Facebook, Twitter, YouTube κ.α. έχουν μεγάλη απήχηση στους νέους. Οι τελευταίοι τα χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο στην καθημερινότητα τους και αναπόφευκτα τα χρησιμοποιούν και στη μάθηση τους. Οι εκπαιδευτικοί τα τελευταία χρόνια έχουν επωφεληθεί με την εισαγωγή της τεχνολογίας στην εκπαίδευση όπως είναι τα πολυμέσα για παράδειγμα. Είναι πολλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης που έχουν να προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα στην εκπαίδευση και καινοτομία στον τρόπο που γίνεται η διδασκαλία. Καθώς αυτά τα μέσα μπαίνουν όλο και περισσότερο στην καθημερινότητα μας, οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν άλλοι επιλογή από να τα ενσωματώσουν στην διδασκαλία τους και να εκμεταλλευτούν ότι καινούργιο έχουν να προσφέρουν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Εργαλεία όπως είναι το Skype, τα Blogsκαι άλλα μπορούν να προσφέρουν μία διαφορετική εμπειρία στους μαθητές και να κάνουν πολύ πιο ενδιαφέρον το μάθημα. Αναμφίβολα, οι εκπαιδευτικοί πριν μπουν στην διαδικασία να ενσωματώσουν αυτά τα καινούργια εργαλεία στην διδασκαλία τους πρέπει να εκπαιδευτούν οι ίδιοι στον τρόπο που πρέπει να τα χρησιμοποιούν και να μάθουν όλες τις δυνατότητες που μπορούν να προσφέρουν αυτά τα εργαλεία μέσα στην τάξη. Με την κατάλληλη γνώση εκπαιδευτικοί και μαθητές μπορούν να ζήσουν μία διαφορετική εμπειρία διδασκαλίας. Στην εργασία μας αναλύουμε κάποια από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τρόπους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση. Επίσης, κάναμε μία έρευνα σε μαθητές και καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τα ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν, πόσο συχνά τα χρησιμοποιούν και τους λόγους που τα χρησιμοποιούν. Επίσης, ρωτήθηκαν για τα οφέλη που έχουν στην εκπαίδευση και αν χρησιμοποιούν κάποια από αυτά. Η έρευνα αυτή πραγματοποιήθηκε για να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε αν τελικά μαθητές και εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην καθημερινότητα τους όσο και στην εκπαίδευση τους. Στην παρούσα πτυχιακή αρχικά θα παραθέσουμε αναλυτικά τι είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα αναλύσουμε κάποια από αυτά και θα δούμε μέσα από την βιβλιογραφία μας πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση. Έπειτα θα παραθέσουμε τα αποτελέσματα της έρευνας που κάναμε και τα συμπεράσματα που βγάλαμε μέσα απ αυτή.el
heal.abstractSocial media have appeared in recent years. Sites such as Facebook, Twitter, YouTube etc. have a great impact on young people. They use them more and more in their everyday life and inevitably they use them in their classes. Teachers in recent years have benefited with the introduction of technology in education such as for example, multimedia. Social media have to offer many advantages in education and innovation in the way teachers teach. As these tools are increasingly coming to us everyday, teachers have no other choice but to integrate in their teaching and exploit the advantages that they have to offer in the educational process. Tools such as Skype, Blogs and other can offer a different experience to the students and make a much more interesting lesson. Undoubtedly, teachers before entering the process to integrate these new tools in their teaching should train themselves in the way they should use them and learn all the possibilities that can offer these tools in the classroom. With proper knowledge, teachers and students can experience a different way of teaching in the classroom. In our work we analyze some of the social media and how they can be used in the classroom . Also, we did a survey of students and teachers of secondary education. We asked them which social media they use, how often they use them and the reasons that they use social media. Also, they were asked if social media have to offer something in education and if they use some of them. This research was conducted to see whether students and teachers use social media in their daily lives and in their education. This thesis will first quote in detail what is social media, we will analyze some of them and see how they can be used in education. Then we will describe the results of the research done and the conclusions that we got through it.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΔημιουργία Survey για χρήση των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση.el
heal.titleSurvey of social networking applications in education.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordκοινωνικό δίκτυο, εκπαίδευση, διδασκαλία, μέση εκπαίδευσηel
heal.keywordsocial network, education, teaching, secondary educationen
heal.advisorNameΠαπαδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePapadakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)