Εμφάνιση απλής εγγραφής

Integrated fuel injection system Motronic

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑνδρεδάκης, Νικόλαοςel
dc.creatorAndreadakis, Nikolaosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:01:31Z
dc.date.available2016-03-15T16:01:31Z
dc.date.issued2015-01-21T13:32:10Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4206
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αναφέρεται στην εξέλιξη της τεχνολογίας των μηχανών εσωτερικής καύσης (ΜΕΚ) και στην λειτουργία του συστήματος motronic. Αρχικά περιγράφεται η ιστορική αναδρομή όπως ποιες είναι οι πρώτες μηχανές, από ποιους εφευρέθηκαν κτλ. Στην συνέχεια αναλύονται περιληπτικά οι τέσσερις χρόνοι της μηχανής δηλαδή η εισαγωγή του μίγματος, συμπίεση του μίγματος, εκτόνωση του εμβόλου και η εξαγωγή των καυσαερίων. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται τα συστήματα ψεκασμού της βενζίνης και περιγράφονται αναλυτικά. Το πρώτο σύστημα είναι το K-JETRONIC στο οποίο περιγράφεται η ηλεκτρική αντλία του καυσίμου, ο αποταμιευτής καυσίμου, το φίλτρο καθώς και η λειτουργία του ρυθμιστή πίεσης κατά το σταμάτημα του κινητήρα. Επίσης περιλαμβάνει τα μπεκ ψεκασμού, τον μετρητή ποσότητας καυσίμου και τέλος τον υπολογισμό αυτού. Το επόμενο σύστημα που αναλύεται είναι το KE-JETRONIC το οποίο περιλαμβάνει το σύστημα παροχής καυσίμου και αέρα αλλά και τον εγκέφαλο ο οποίος τοποθετείται για πρώτη φορά σε κινητήρες. Το αμέσως επόμενο είναι το MONO-JETRONIC στο οποίο εκτός από αυτά που αναφέρθηκαν στο παραπάνω προστίθενται και ο μονός ή κεντρικός ψεκασμός του καυσίμου σε σχέση με τον ψεκασμό πολλών σημείων και ο λόγος που οδήγησε σε αυτό είναι για την ελαχιστοποίηση των εκπεμπόμενων ρύπων.el
dc.description.abstractThe current thesis studied the technological evolution of the internal combustion engine ICE and the function of the motronic system. Firstly, the history behind the engine technology is described. Secondly, some older combustion systems are presented in detail. Lastly, the evolution of injection systems are explained.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟλοκληρωμένο σύστημα ψεκασμού βενζίνης Motronicel
dc.titleIntegrated fuel injection system Motronicen

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑνδρεδάκης, Νικόλαοςel
heal.creatorNameAndreadakis, Nikolaosen
heal.publicationDate2015-01-21T13:32:10Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4206
heal.abstractΗ παρούσα εργασία αναφέρεται στην εξέλιξη της τεχνολογίας των μηχανών εσωτερικής καύσης (ΜΕΚ) και στην λειτουργία του συστήματος motronic. Αρχικά περιγράφεται η ιστορική αναδρομή όπως ποιες είναι οι πρώτες μηχανές, από ποιους εφευρέθηκαν κτλ. Στην συνέχεια αναλύονται περιληπτικά οι τέσσερις χρόνοι της μηχανής δηλαδή η εισαγωγή του μίγματος, συμπίεση του μίγματος, εκτόνωση του εμβόλου και η εξαγωγή των καυσαερίων. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται τα συστήματα ψεκασμού της βενζίνης και περιγράφονται αναλυτικά. Το πρώτο σύστημα είναι το K-JETRONIC στο οποίο περιγράφεται η ηλεκτρική αντλία του καυσίμου, ο αποταμιευτής καυσίμου, το φίλτρο καθώς και η λειτουργία του ρυθμιστή πίεσης κατά το σταμάτημα του κινητήρα. Επίσης περιλαμβάνει τα μπεκ ψεκασμού, τον μετρητή ποσότητας καυσίμου και τέλος τον υπολογισμό αυτού. Το επόμενο σύστημα που αναλύεται είναι το KE-JETRONIC το οποίο περιλαμβάνει το σύστημα παροχής καυσίμου και αέρα αλλά και τον εγκέφαλο ο οποίος τοποθετείται για πρώτη φορά σε κινητήρες. Το αμέσως επόμενο είναι το MONO-JETRONIC στο οποίο εκτός από αυτά που αναφέρθηκαν στο παραπάνω προστίθενται και ο μονός ή κεντρικός ψεκασμός του καυσίμου σε σχέση με τον ψεκασμό πολλών σημείων και ο λόγος που οδήγησε σε αυτό είναι για την ελαχιστοποίηση των εκπεμπόμενων ρύπων.el
heal.abstractThe current thesis studied the technological evolution of the internal combustion engine ICE and the function of the motronic system. Firstly, the history behind the engine technology is described. Secondly, some older combustion systems are presented in detail. Lastly, the evolution of injection systems are explained.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
heal.titleΟλοκληρωμένο σύστημα ψεκασμού βενζίνης Motronicel
heal.titleIntegrated fuel injection system Motronicen
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμηχανή εσωτερικής καύσης, σύστημα ψεκασμού βενζινοκινητήραel
heal.keywordinternal combustion engine, gasoline injection systemen
heal.advisorNameΚουδουμάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameKoudoumas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)