Αποδοτικότητα των συστημάτων διοίκησης ολικής ποιότητας (Δ.Ο.Π.).
Efficiency of total quality management (TGM).
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2012-09-12Συγγραφέας
Στρατιδάκης, Στέλιος
Stratidakis, Stelios
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Ολοένα και περισσότερο σήμερα, γίνεται πλέον αποδεκτό ότι η υψηλή ποιότητα των προϊόντων/ υπηρεσιών και η σύνδεση τους με την ικανοποίηση του πελάτη, είναι το κλειδί για την επιβίωση οποιασδήποτε επιχείρησης. Η δημιουργία μιας μεγάλης ενιαίας αγοράς, η διεθνοποίηση των συναλλαγών καθώς και οι ραγδαίες τεχνολογικές βελτιώσεις καθιστούν επιτακτική τη δημιουργία ενός νέου σημείου αναφοράς στην ανταγωνιστική δραστηριότητα των επιχειρήσεων. Ως νέα επομένως παράμετρος στις διαμορφωθείσες απαιτήσεις της αγοράς έρχεται να προστεθεί η ποιότητα. Ο λόγος για τον οποίο πήρα το συγκεκριμένο θέμα σαν πτυχιακή εργασία είναι το ότι στη σημερινή εποχή οι καταναλωτές ευαισθητοποιούνται περισσότερο απέναντι στην ποιότητα, την οποία θεωρούν πολύ σημαντικότερη από ότι παλιότερα την τιμή, ως κριτήριο για την αγορά των διαφόρων αγαθών και υπηρεσιών. Η εποχή στην οποία οι παραγωγοί επέβαλαν τη θέληση τους στους καταναλωτές και προσάρμοζαν την παραγωγή τους ανάλογα με τη δυνατότητα των επιχειρήσεων, αποτελεί πλέον ένα ξεπερασμένο κομμάτι της οικονομικής ιστορίας. Έτσι, οι επιχειρήσεις αναπτύσσουν πλέον μια νέα φιλοσοφία της ποιότητας, αυτή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και για την εφαρμογή της απαιτείται η εγκατάσταση ενός συστήματος ποιότητας σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας της και σε όλο το ανθρώπινο δυναμικό της.
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες