Εμφάνιση απλής εγγραφής

Car - pollution - fuel.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤσαπαλιάρης, Ανδρέαςel
dc.creatorTsapaliaris, Andreasen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:05:39Z
dc.date.available2016-03-15T16:05:39Z
dc.date.issued2012-06-06T10:01:16Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4309
dc.description.abstractΓενικά σε αυτή τη πτυχιακή εργασία γίνεται μια λεπτομερή και αναλυτική αναφορά για τα καύσιμα και τις διάφορες μορφές τους είτε συμβατικά είτε ανανεώσιμα,για τις μορφές και τα είδη των ρύπων που εκπέμπουν στην ατμόσφαιρα και τέλος τους τρόπους που προσπαθεί να βρει ο άνθρωπος για να επιλύσει όλα αυτά τα προβλήματα,είτε ορίζοντας νομούς και κανόνες είτε με τεχνολογίες και διαφόρων τύπων κατασκευές (μηχανισμούς). Πιο συγκεκριμένα στο Κεφάλαιο 1,γίνεται μια λεπτομερή αναφορά στο ορυκτό και υγρό καύσιμο από τη στιγμή της εξόρυξης και διύλισης του,στις διάφορες μορφές επεξεργασίας που υποβάλετε,μέχρι τα τελικά προϊόντα που παράγονται για χρήση στην αγορά. Στο Κεφάλαιο 2,γινεται μια εκτενή αναφορά στη βενζίνη(σαν καύσιμο), δηλαδή για το τι είναι,τις διάφορες μορφές και ιδιότητες της(π.χ. αριθμός οκτανίου κ.α.). Ομοίως το ίδιο ισχύει και για τα Κεφάλαια 3,4 και 5,για το καύσιμο diesel, το υγραέριο-LPG και το biodiesel αντίστοιχα. Στο Κεφάλαιο 6,γίνεται αναφορά για τις διάφορες μορφές ρύπων ή καυσαερίων που εκπέμπουν οι παραπάνω μορφές καύσιμων (βενζίνη,diesel,LPG,biodiesel),με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα για το κάθε ένα.Και τέλος τα όρια εκπομπών που ισχύουν στην Ελλάδα. Στο Κεφάλαιο 7,αναλύεται ο καταλύτης σαν συσκευή,η λειτουργιά του,η τοποθέτηση του και τι γίνετε μετά τη χρησιμοποίηση του εφόσον είναι γεμάτος βλαβερές και τοξικές ουσίες,κατάλοιπα της καύσης,κ.α. Στο Κεφάλαιο 8,αναφέρονται μερικές μέθοδοι μέτρησης της εκπομπής των καυσαερίων μέσω διαφόρων τεχνικών μετρήσεων (ΚΤΕΟ κ.λ.π.). Στο Κεφάλαιο 9,γίνεται μια αναλυτική αναφορά στις νομοθεσίες και τα πρότυπα περί έλεγχου της απόδοσης και εκπομπής ρύπων.Κυρίως αναφερόμαστε στο τι ισχύει για την Ευρωπαϊκή Ένωση,τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής (ΗΠΑ)και την Ιαπωνία.Τέλος στο Κεφάλαιο 10,θα δούμε μερικές νέες τεχνολογίες σχετικά με τα αυτοκίνητα και κυρίως στα ειδή και μορφές των ΄΄πράσινων΄΄ καυσίμων που χρησιμοποιούν.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑυτοκίνητο-ρύπανση-καύσιμο.el
dc.titleCar - pollution - fuel.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤσαπαλιάρης, Ανδρέαςel
heal.creatorNameTsapaliaris, Andreasen
heal.publicationDate2012-06-06T10:01:16Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4309
heal.abstractΓενικά σε αυτή τη πτυχιακή εργασία γίνεται μια λεπτομερή και αναλυτική αναφορά για τα καύσιμα και τις διάφορες μορφές τους είτε συμβατικά είτε ανανεώσιμα,για τις μορφές και τα είδη των ρύπων που εκπέμπουν στην ατμόσφαιρα και τέλος τους τρόπους που προσπαθεί να βρει ο άνθρωπος για να επιλύσει όλα αυτά τα προβλήματα,είτε ορίζοντας νομούς και κανόνες είτε με τεχνολογίες και διαφόρων τύπων κατασκευές (μηχανισμούς). Πιο συγκεκριμένα στο Κεφάλαιο 1,γίνεται μια λεπτομερή αναφορά στο ορυκτό και υγρό καύσιμο από τη στιγμή της εξόρυξης και διύλισης του,στις διάφορες μορφές επεξεργασίας που υποβάλετε,μέχρι τα τελικά προϊόντα που παράγονται για χρήση στην αγορά. Στο Κεφάλαιο 2,γινεται μια εκτενή αναφορά στη βενζίνη(σαν καύσιμο), δηλαδή για το τι είναι,τις διάφορες μορφές και ιδιότητες της(π.χ. αριθμός οκτανίου κ.α.). Ομοίως το ίδιο ισχύει και για τα Κεφάλαια 3,4 και 5,για το καύσιμο diesel, το υγραέριο-LPG και το biodiesel αντίστοιχα. Στο Κεφάλαιο 6,γίνεται αναφορά για τις διάφορες μορφές ρύπων ή καυσαερίων που εκπέμπουν οι παραπάνω μορφές καύσιμων (βενζίνη,diesel,LPG,biodiesel),με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα για το κάθε ένα.Και τέλος τα όρια εκπομπών που ισχύουν στην Ελλάδα. Στο Κεφάλαιο 7,αναλύεται ο καταλύτης σαν συσκευή,η λειτουργιά του,η τοποθέτηση του και τι γίνετε μετά τη χρησιμοποίηση του εφόσον είναι γεμάτος βλαβερές και τοξικές ουσίες,κατάλοιπα της καύσης,κ.α. Στο Κεφάλαιο 8,αναφέρονται μερικές μέθοδοι μέτρησης της εκπομπής των καυσαερίων μέσω διαφόρων τεχνικών μετρήσεων (ΚΤΕΟ κ.λ.π.). Στο Κεφάλαιο 9,γίνεται μια αναλυτική αναφορά στις νομοθεσίες και τα πρότυπα περί έλεγχου της απόδοσης και εκπομπής ρύπων.Κυρίως αναφερόμαστε στο τι ισχύει για την Ευρωπαϊκή Ένωση,τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής (ΗΠΑ)και την Ιαπωνία.Τέλος στο Κεφάλαιο 10,θα δούμε μερικές νέες τεχνολογίες σχετικά με τα αυτοκίνητα και κυρίως στα ειδή και μορφές των ΄΄πράσινων΄΄ καυσίμων που χρησιμοποιούν.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
heal.titleΑυτοκίνητο-ρύπανση-καύσιμο.el
heal.titleCar - pollution - fuel.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordαυτοκίνητο, ρύπανση, καύσιμο, βενζίνηel
heal.keywordcar, pollution, fuel, gasolineen
heal.advisorNameΣαββάκης, Κώσταςel
heal.advisorNameSavvakis, Kostasen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)