To marketing των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: Από την ποιότητα των υπηρεσιών στην διατήρηση των πελατών.
Marketing business providing accounting services: from service quality, to customers keeping.
Date
2014-12-05Author
Κουφάκης, Μιχάλης
Σταυρουλάκης, Γεώργιος
Koufakis, Michalis
Stavroulakis, Georgios
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παροχή λογιστικών υπηρεσιών αποτελεί παραδοσιακά ισχυρό και εξέχοντα κλάδο της Ελληνικής οικονομίας αλλά και πεδίο εφαρμογής των επιστημών της οικονομίας και της λογιστικής. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζεται πιο συγκεκριμένα ο κλάδος των λογιστικών υπηρεσιών που έχει εισχωρήσει στις μέρες μας πιο πολύ στην αγορά διότι η οικονομία μας είναι δομημένη στην βάση μικρών επιχειρήσεων που δεν έχουν τις εγκαταστάσεις και την οικονομική δυνατότητα να διατηρήσουν εσωτερικό λογιστήριο. Εκτός τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες είναι και οι ιδιώτες που χρησιμοποιούν τις λογιστικές υπηρεσίες διότι το φορολογικό μας σύστημα είναι ιδιαίτερα περίπλοκο. Στόχος της εργασίας μας είναι να μελετηθεί ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών από την ποιότητα και την ικανοποίηση τους που οδηγεί στην διατήρηση η ακόμα και στην επέκταση του υφισταμένου πελατολογίου. Για την επίτευξη του στόχου αυτού συλλέχθηκαν άρθρα και βιβλία σχετικά με την παροχή λογιστικών υπηρεσιών και ταυτόχρονα πραγματοποιήθηκε στατιστική έρευνα για την επέκταση και αφοσίωση του πελατολογίου με την χρήση ερωτηματολογίου. Η δομή του ερωτηματολογίου στηρίχθηκε στο μοντέλο SERVQUAL και πραγματοποιήθηκε περιγραφική ανάλυση και αναλυτική συσχέτιση στα δεδομένα. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον κυρίως όσον αφορά στις διαφορές των ηλικιακών ομάδων του δείγματος. Τα ευρήματα της έρευνας έχουν πρακτική χρησιμότητα στις διοικήσεις των επιχειρήσεων λογιστικών υπηρεσιών στην προσπάθεια τους να εξασφαλίσουν την επέκταση και αφοσίωση του πελατολογίου τους. Providing accounting services traditionally powerful and prominent branch of the Greek economy and scope of economic science and accounting. This thesis examined more specifically the branch of accounting services has got nowadays most market because our economy is structured on the basis of small businesses do not have the facilities and the financial capacity to maintain internal accounting. Unless businesses and freelancers and individuals are using the accounting services because our tax system is very complex. The aim of our work is to study the degree of customer satisfaction with the quality and satisfaction that leads to maintaining or even to extend the existing clientele. To achieve this objective were collected articles and books on the provision of accounting services and simultaneously conducted statistical research to expand the customer base and loyalty using a questionnaire. The structure of the questionnaire was based on the SERVQUAL model and performed a descriptive analysis and correlation analysis on the data. The conclusions are of particular interest especially with regard to differences in the age groups of the sample. The findings have practical utility in business administrations accounting services in an effort to ensure the expansion and dedication of their clientele.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info