Εμφάνιση απλής εγγραφής

Marketing business providing accounting services: from service quality, to customers keeping.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚουφάκης, Μιχάληςel
dc.creatorΣταυρουλάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorKoufakis, Michalisen
dc.creatorStavroulakis, Georgiosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:20:56Z
dc.date.available2016-03-15T16:20:56Z
dc.date.issued2014-12-05T12:39:05Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4677
dc.description.abstractΗ παροχή λογιστικών υπηρεσιών αποτελεί παραδοσιακά ισχυρό και εξέχοντα κλάδο της Ελληνικής οικονομίας αλλά και πεδίο εφαρμογής των επιστημών της οικονομίας και της λογιστικής. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζεται πιο συγκεκριμένα ο κλάδος των λογιστικών υπηρεσιών που έχει εισχωρήσει στις μέρες μας πιο πολύ στην αγορά διότι η οικονομία μας είναι δομημένη στην βάση μικρών επιχειρήσεων που δεν έχουν τις εγκαταστάσεις και την οικονομική δυνατότητα να διατηρήσουν εσωτερικό λογιστήριο. Εκτός τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες είναι και οι ιδιώτες που χρησιμοποιούν τις λογιστικές υπηρεσίες διότι το φορολογικό μας σύστημα είναι ιδιαίτερα περίπλοκο. Στόχος της εργασίας μας είναι να μελετηθεί ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών από την ποιότητα και την ικανοποίηση τους που οδηγεί στην διατήρηση η ακόμα και στην επέκταση του υφισταμένου πελατολογίου. Για την επίτευξη του στόχου αυτού συλλέχθηκαν άρθρα και βιβλία σχετικά με την παροχή λογιστικών υπηρεσιών και ταυτόχρονα πραγματοποιήθηκε στατιστική έρευνα για την επέκταση και αφοσίωση του πελατολογίου με την χρήση ερωτηματολογίου. Η δομή του ερωτηματολογίου στηρίχθηκε στο μοντέλο SERVQUAL και πραγματοποιήθηκε περιγραφική ανάλυση και αναλυτική συσχέτιση στα δεδομένα. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον κυρίως όσον αφορά στις διαφορές των ηλικιακών ομάδων του δείγματος. Τα ευρήματα της έρευνας έχουν πρακτική χρησιμότητα στις διοικήσεις των επιχειρήσεων λογιστικών υπηρεσιών στην προσπάθεια τους να εξασφαλίσουν την επέκταση και αφοσίωση του πελατολογίου τους.el
dc.description.abstractProviding accounting services traditionally powerful and prominent branch of the Greek economy and scope of economic science and accounting. This thesis examined more specifically the branch of accounting services has got nowadays most market because our economy is structured on the basis of small businesses do not have the facilities and the financial capacity to maintain internal accounting. Unless businesses and freelancers and individuals are using the accounting services because our tax system is very complex. The aim of our work is to study the degree of customer satisfaction with the quality and satisfaction that leads to maintaining or even to extend the existing clientele. To achieve this objective were collected articles and books on the provision of accounting services and simultaneously conducted statistical research to expand the customer base and loyalty using a questionnaire. The structure of the questionnaire was based on the SERVQUAL model and performed a descriptive analysis and correlation analysis on the data. The conclusions are of particular interest especially with regard to differences in the age groups of the sample. The findings have practical utility in business administrations accounting services in an effort to ensure the expansion and dedication of their clientele.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleTo marketing των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: Από την ποιότητα των υπηρεσιών στην διατήρηση των πελατών.el
dc.titleMarketing business providing accounting services: from service quality, to customers keeping.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚουφάκης, Μιχάληςel
heal.creatorNameΣταυρουλάκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameKoufakis, Michalisen
heal.creatorNameStavroulakis, Georgiosen
heal.publicationDate2014-12-05T12:39:05Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4677
heal.abstractΗ παροχή λογιστικών υπηρεσιών αποτελεί παραδοσιακά ισχυρό και εξέχοντα κλάδο της Ελληνικής οικονομίας αλλά και πεδίο εφαρμογής των επιστημών της οικονομίας και της λογιστικής. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζεται πιο συγκεκριμένα ο κλάδος των λογιστικών υπηρεσιών που έχει εισχωρήσει στις μέρες μας πιο πολύ στην αγορά διότι η οικονομία μας είναι δομημένη στην βάση μικρών επιχειρήσεων που δεν έχουν τις εγκαταστάσεις και την οικονομική δυνατότητα να διατηρήσουν εσωτερικό λογιστήριο. Εκτός τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες είναι και οι ιδιώτες που χρησιμοποιούν τις λογιστικές υπηρεσίες διότι το φορολογικό μας σύστημα είναι ιδιαίτερα περίπλοκο. Στόχος της εργασίας μας είναι να μελετηθεί ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών από την ποιότητα και την ικανοποίηση τους που οδηγεί στην διατήρηση η ακόμα και στην επέκταση του υφισταμένου πελατολογίου. Για την επίτευξη του στόχου αυτού συλλέχθηκαν άρθρα και βιβλία σχετικά με την παροχή λογιστικών υπηρεσιών και ταυτόχρονα πραγματοποιήθηκε στατιστική έρευνα για την επέκταση και αφοσίωση του πελατολογίου με την χρήση ερωτηματολογίου. Η δομή του ερωτηματολογίου στηρίχθηκε στο μοντέλο SERVQUAL και πραγματοποιήθηκε περιγραφική ανάλυση και αναλυτική συσχέτιση στα δεδομένα. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον κυρίως όσον αφορά στις διαφορές των ηλικιακών ομάδων του δείγματος. Τα ευρήματα της έρευνας έχουν πρακτική χρησιμότητα στις διοικήσεις των επιχειρήσεων λογιστικών υπηρεσιών στην προσπάθεια τους να εξασφαλίσουν την επέκταση και αφοσίωση του πελατολογίου τους.el
heal.abstractProviding accounting services traditionally powerful and prominent branch of the Greek economy and scope of economic science and accounting. This thesis examined more specifically the branch of accounting services has got nowadays most market because our economy is structured on the basis of small businesses do not have the facilities and the financial capacity to maintain internal accounting. Unless businesses and freelancers and individuals are using the accounting services because our tax system is very complex. The aim of our work is to study the degree of customer satisfaction with the quality and satisfaction that leads to maintaining or even to extend the existing clientele. To achieve this objective were collected articles and books on the provision of accounting services and simultaneously conducted statistical research to expand the customer base and loyalty using a questionnaire. The structure of the questionnaire was based on the SERVQUAL model and performed a descriptive analysis and correlation analysis on the data. The conclusions are of particular interest especially with regard to differences in the age groups of the sample. The findings have practical utility in business administrations accounting services in an effort to ensure the expansion and dedication of their clientele.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleTo marketing των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: Από την ποιότητα των υπηρεσιών στην διατήρηση των πελατών.el
heal.titleMarketing business providing accounting services: from service quality, to customers keeping.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, ικανοποίηση πελάτη, λογιστικήel
heal.keywordmarketing, customer satisfaction, accountingen
heal.advisorNameΤσουκάτος, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTsoukatos, Evangelosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)