Η σημασία της στατηγικής και του προγραμματισμού στον ξενοδοχειακό κλάδο.
The importance of strategy and planning in the hospitality industry.
View/ Open
Date
2015-01-13Author
Γιανναδάκη, Γεωργία
Giannadaki, Georgia
Metadata
Show full item recordAbstract
Ο τουρισμός αποτελεί ένα απο τους σημαντικότερους παράγοντες της οικονομίας της χώρας μας καθώς συμβάλει είτε άμεσα είτε έμμεσα σε όλους τους τομείς της και κυρίως στο ΑΕΠ και στην απασχόληση. Αυτόν τον σημαντικό τομέα της οικονομίας, εξ' αιτίας των θετικών προοπτικών του, προσπαθούν να επωφεληθούν ένας μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων, δημιουργώντας ισχυρές ανταγωνιστικές συνθήκες. Γι αυτό ακριβώς το λόγο οι επιχειρήσεις που απασχολούνται στον τουριστικό κλάδο οφείλουν να ακολουθούν συνεχώς τις σύγχρονες μεθόδους στρατηγικής και προγραμματισμού προκειμένου να παραμένουν ανταγωνιστικές και να εκμεταλλεύονται ένα μέρος της τουριστικής "πίτας". Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφού παρουσιάζει τα χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος και του τουριστικού κλάδου στην Ελλάδα, στην συνέχεια επικεντρώνεται στην σημασία και στην ανάλυση της ανάπτυξης στρατηγικού προγραμματισμού στον ξενοδοχειακό κλάδο. Κύριο στόχο αυτού είναι να παρουσιαστούν τα εργαλεία που πρέπει να χρησιμοποιήσουν τα στελέχη και οι ιδιοκτήτες μιας ξενοδοχειακής μονάδας προκειμένου να δημιουργήσουν τη στοχοθεσία για την επιχείρηση και να οριστεί η θέση που επιθυμεί να λάβει η επιχείρηση μέσα στον κλάδο. Τέλος πραγματοποιείται μια έρευνα σε 102 ξενοδοχεία προκειμένου να διαπιστωθεί η κατανόηση της αξίας αυτών των εργαλείων στρατηγικής καθώς και η χρήσης αυτών απο τα ανώτερα στελέχη τους. One of the major sectors in the Greek National Economy is Tourism, as it contributes powerfully in a direct or indirect way to GDP and employment. A big amount of enterprises and companies, due to the tourism’s positive prospects, seek to exploit this sector, in a way that they create a highly competitive environment. That’s why tourism enterprises have to follow modern methods of corporate strategy and management, in order to become and remain competitive. This Dissertation begins in Chapter 1 with the presentation of the features of Tourism sector and touristic product in Greece, while, in Chapter 2, focuses in the importance and analysis of corporate strategy and management in hospitality. Main goal in this Chapter is to present the tools that hotel’s owners and executives use in order to create the corporate strategy, manage their companies and gain a part of the touristic “pie”. Finally, in Chapter 3, an investigation -in 102 hotels-is presented about the executive’s comprehension in corporate strategy.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info