Εμφάνιση απλής εγγραφής

The importance of strategy and planning in the hospitality industry.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓιανναδάκη, Γεωργίαel
dc.creatorGiannadaki, Georgiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:21:17Z
dc.date.available2016-03-15T16:21:17Z
dc.date.issued2015-01-13T10:42:13Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4693
dc.description.abstractΟ τουρισμός αποτελεί ένα απο τους σημαντικότερους παράγοντες της οικονομίας της χώρας μας καθώς συμβάλει είτε άμεσα είτε έμμεσα σε όλους τους τομείς της και κυρίως στο ΑΕΠ και στην απασχόληση. Αυτόν τον σημαντικό τομέα της οικονομίας, εξ' αιτίας των θετικών προοπτικών του, προσπαθούν να επωφεληθούν ένας μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων, δημιουργώντας ισχυρές ανταγωνιστικές συνθήκες. Γι αυτό ακριβώς το λόγο οι επιχειρήσεις που απασχολούνται στον τουριστικό κλάδο οφείλουν να ακολουθούν συνεχώς τις σύγχρονες μεθόδους στρατηγικής και προγραμματισμού προκειμένου να παραμένουν ανταγωνιστικές και να εκμεταλλεύονται ένα μέρος της τουριστικής "πίτας". Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφού παρουσιάζει τα χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος και του τουριστικού κλάδου στην Ελλάδα, στην συνέχεια επικεντρώνεται στην σημασία και στην ανάλυση της ανάπτυξης στρατηγικού προγραμματισμού στον ξενοδοχειακό κλάδο. Κύριο στόχο αυτού είναι να παρουσιαστούν τα εργαλεία που πρέπει να χρησιμοποιήσουν τα στελέχη και οι ιδιοκτήτες μιας ξενοδοχειακής μονάδας προκειμένου να δημιουργήσουν τη στοχοθεσία για την επιχείρηση και να οριστεί η θέση που επιθυμεί να λάβει η επιχείρηση μέσα στον κλάδο. Τέλος πραγματοποιείται μια έρευνα σε 102 ξενοδοχεία προκειμένου να διαπιστωθεί η κατανόηση της αξίας αυτών των εργαλείων στρατηγικής καθώς και η χρήσης αυτών απο τα ανώτερα στελέχη τους.el
dc.description.abstractOne of the major sectors in the Greek National Economy is Tourism, as it contributes powerfully in a direct or indirect way to GDP and employment. A big amount of enterprises and companies, due to the tourism’s positive prospects, seek to exploit this sector, in a way that they create a highly competitive environment. That’s why tourism enterprises have to follow modern methods of corporate strategy and management, in order to become and remain competitive. This Dissertation begins in Chapter 1 with the presentation of the features of Tourism sector and touristic product in Greece, while, in Chapter 2, focuses in the importance and analysis of corporate strategy and management in hospitality. Main goal in this Chapter is to present the tools that hotel’s owners and executives use in order to create the corporate strategy, manage their companies and gain a part of the touristic “pie”. Finally, in Chapter 3, an investigation -in 102 hotels-is presented about the executive’s comprehension in corporate strategy.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ σημασία της στατηγικής και του προγραμματισμού στον ξενοδοχειακό κλάδο.el
dc.titleThe importance of strategy and planning in the hospitality industry.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓιανναδάκη, Γεωργίαel
heal.creatorNameGiannadaki, Georgiaen
heal.publicationDate2015-01-13T10:42:13Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4693
heal.abstractΟ τουρισμός αποτελεί ένα απο τους σημαντικότερους παράγοντες της οικονομίας της χώρας μας καθώς συμβάλει είτε άμεσα είτε έμμεσα σε όλους τους τομείς της και κυρίως στο ΑΕΠ και στην απασχόληση. Αυτόν τον σημαντικό τομέα της οικονομίας, εξ' αιτίας των θετικών προοπτικών του, προσπαθούν να επωφεληθούν ένας μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων, δημιουργώντας ισχυρές ανταγωνιστικές συνθήκες. Γι αυτό ακριβώς το λόγο οι επιχειρήσεις που απασχολούνται στον τουριστικό κλάδο οφείλουν να ακολουθούν συνεχώς τις σύγχρονες μεθόδους στρατηγικής και προγραμματισμού προκειμένου να παραμένουν ανταγωνιστικές και να εκμεταλλεύονται ένα μέρος της τουριστικής "πίτας". Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφού παρουσιάζει τα χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος και του τουριστικού κλάδου στην Ελλάδα, στην συνέχεια επικεντρώνεται στην σημασία και στην ανάλυση της ανάπτυξης στρατηγικού προγραμματισμού στον ξενοδοχειακό κλάδο. Κύριο στόχο αυτού είναι να παρουσιαστούν τα εργαλεία που πρέπει να χρησιμοποιήσουν τα στελέχη και οι ιδιοκτήτες μιας ξενοδοχειακής μονάδας προκειμένου να δημιουργήσουν τη στοχοθεσία για την επιχείρηση και να οριστεί η θέση που επιθυμεί να λάβει η επιχείρηση μέσα στον κλάδο. Τέλος πραγματοποιείται μια έρευνα σε 102 ξενοδοχεία προκειμένου να διαπιστωθεί η κατανόηση της αξίας αυτών των εργαλείων στρατηγικής καθώς και η χρήσης αυτών απο τα ανώτερα στελέχη τους.el
heal.abstractOne of the major sectors in the Greek National Economy is Tourism, as it contributes powerfully in a direct or indirect way to GDP and employment. A big amount of enterprises and companies, due to the tourism’s positive prospects, seek to exploit this sector, in a way that they create a highly competitive environment. That’s why tourism enterprises have to follow modern methods of corporate strategy and management, in order to become and remain competitive. This Dissertation begins in Chapter 1 with the presentation of the features of Tourism sector and touristic product in Greece, while, in Chapter 2, focuses in the importance and analysis of corporate strategy and management in hospitality. Main goal in this Chapter is to present the tools that hotel’s owners and executives use in order to create the corporate strategy, manage their companies and gain a part of the touristic “pie”. Finally, in Chapter 3, an investigation -in 102 hotels-is presented about the executive’s comprehension in corporate strategy.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΗ σημασία της στατηγικής και του προγραμματισμού στον ξενοδοχειακό κλάδο.el
heal.titleThe importance of strategy and planning in the hospitality industry.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordστρατηγική ανάπτυξης, στρατηγικό μάνατζμεντ, ξενοδοχειακόs κλάδοςel
heal.keywordstrategy development, strategic management, hotel industryen
heal.advisorNameΤζωρτζάκη, Αλέξια-Μαίρηel
heal.advisorNameTzortzaki, Alexia-Mairien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)