Εμφάνιση απλής εγγραφής

Analysis of statistical data of tourism in Crete from internet search engines.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαρασκευάκης, Πολυχρόνηςel
dc.creatorΡούλιος, Εμμανουήλel
dc.creatorParaskevakis, Polychronisen
dc.creatorRoulios, Emmanouilen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:23:43Z
dc.date.available2016-03-15T16:23:43Z
dc.date.issued2014-11-27T14:12:23Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4788
dc.description.abstractΑπόρροια του παθητικού και πολλές φορές αδιάφορου ρόλου του δημοσίου τομέα της χώρας μας αποτελεί και το μοντέλο του τουριστικού σχεδιασμού, το οποίο ως επί το πλείστον στερείται σφαιρικού μακροχρονίου σχεδιασμού με μαζικό και κατά κύριο λόγο ευκαιριακό χαρακτήρα. Πληθώρα δυσαρεστημένων τουριστών πραγματοποίησαν καταγγελίες, οι οποίες δείχνουν ότι η ρίζα του προβλήματος εμπεριέχεται στην κουλτούρα που διαθέτουμε ως λαός. Η νέα τάξη πραγμάτων στην τουριστική αγορά ωστόσο, σε συνδυασμό με το σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον επιβάλλουν το σχεδιασμό ενός άρτιου μοντέλου τουριστικής ανάπτυξης. Στο πλαίσιο αυτού του επανασχεδιασμού απαραίτητο εργαλείο αποτελούν τα τουριστικά σχέδια μάρκετινγκ, η εφαρμογή των οποίων σε τοπικό αλλά και σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο κρίνεται αναγκαία προκειμένου να γίνουν στοχευμένες κινήσεις που θα βελτιώσουν την επισκεψιμότητα των τουριστικών προορισμών μακροχρονίως. Για να συμβεί, όμως αυτό απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η αρμονική συνεργασία του κράτους, των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και του ιδιωτικού τομέα. Στην παρούσα εργασία γίνεται αναφορά στα σχέδια τουριστικού μάρκετινγκ, ενώ στη συνέχεια παρουσιάζεται τα αποτελέσματα σχετικά με την τουριστική προβολή της Κρήτης σύμφωνα με τις μηχανές αναζήτησης στο διαδίκτυο.el
dc.description.abstractResult of passive and often indifferent role of the public sector of our country is the model of tourism development which is mostly devoid of comprehensive long-term planning and has mass and occasional nature. Plenty of dissatisfied tourists have made complaints, showing that the root of the problem inherent in the culture we have as people. However, the new order in the tourism market, combined with today’s competitive environment requires the design of a complete model of tourism development. As part of this redesign are indispensable tourist marketing plans, whose implementation on a local, regional and national level is necessary in order to make targeted moves that will improve traffic to destinations of long-term. For this to happen, but that prerequisite is the harmonious cooperation of state, local and private sector. In this paper reference to tourism marketing plans, and then presents a study on a project promoting tourism in Crete according to Google trends.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑνάλυση στατιστικών δεδομένων του τουρισμού της Κρήτης από μηχανές αναζήτησης διαδικτύου.el
dc.titleAnalysis of statistical data of tourism in Crete from internet search engines.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαρασκευάκης, Πολυχρόνηςel
heal.creatorNameΡούλιος, Εμμανουήλel
heal.creatorNameParaskevakis, Polychronisen
heal.creatorNameRoulios, Emmanouilen
heal.publicationDate2014-11-27T14:12:23Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4788
heal.abstractΑπόρροια του παθητικού και πολλές φορές αδιάφορου ρόλου του δημοσίου τομέα της χώρας μας αποτελεί και το μοντέλο του τουριστικού σχεδιασμού, το οποίο ως επί το πλείστον στερείται σφαιρικού μακροχρονίου σχεδιασμού με μαζικό και κατά κύριο λόγο ευκαιριακό χαρακτήρα. Πληθώρα δυσαρεστημένων τουριστών πραγματοποίησαν καταγγελίες, οι οποίες δείχνουν ότι η ρίζα του προβλήματος εμπεριέχεται στην κουλτούρα που διαθέτουμε ως λαός. Η νέα τάξη πραγμάτων στην τουριστική αγορά ωστόσο, σε συνδυασμό με το σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον επιβάλλουν το σχεδιασμό ενός άρτιου μοντέλου τουριστικής ανάπτυξης. Στο πλαίσιο αυτού του επανασχεδιασμού απαραίτητο εργαλείο αποτελούν τα τουριστικά σχέδια μάρκετινγκ, η εφαρμογή των οποίων σε τοπικό αλλά και σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο κρίνεται αναγκαία προκειμένου να γίνουν στοχευμένες κινήσεις που θα βελτιώσουν την επισκεψιμότητα των τουριστικών προορισμών μακροχρονίως. Για να συμβεί, όμως αυτό απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η αρμονική συνεργασία του κράτους, των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και του ιδιωτικού τομέα. Στην παρούσα εργασία γίνεται αναφορά στα σχέδια τουριστικού μάρκετινγκ, ενώ στη συνέχεια παρουσιάζεται τα αποτελέσματα σχετικά με την τουριστική προβολή της Κρήτης σύμφωνα με τις μηχανές αναζήτησης στο διαδίκτυο.el
heal.abstractResult of passive and often indifferent role of the public sector of our country is the model of tourism development which is mostly devoid of comprehensive long-term planning and has mass and occasional nature. Plenty of dissatisfied tourists have made complaints, showing that the root of the problem inherent in the culture we have as people. However, the new order in the tourism market, combined with today’s competitive environment requires the design of a complete model of tourism development. As part of this redesign are indispensable tourist marketing plans, whose implementation on a local, regional and national level is necessary in order to make targeted moves that will improve traffic to destinations of long-term. For this to happen, but that prerequisite is the harmonious cooperation of state, local and private sector. In this paper reference to tourism marketing plans, and then presents a study on a project promoting tourism in Crete according to Google trends.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΑνάλυση στατιστικών δεδομένων του τουρισμού της Κρήτης από μηχανές αναζήτησης διαδικτύου.el
heal.titleAnalysis of statistical data of tourism in Crete from internet search engines.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordστατιστική ανάλυση, μηχανή αναζήτησης, τουριστικό μάρκετινγκel
heal.keywordstatistical analysis, search engine, tourism marketingen
heal.advisorNameΔημοτίκαλης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameDimotikalis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)