Πρότυπο επιχειρηματικό σχέδιο : μελέτη περίπτωσης εξαγωγικών κρητικών αγροτικών μεταποιημένων προϊόντων.
Export business plan: case study of processed cretan agricultural products.
Date
2015-02-24Author
Αθηναίου, Κωνσταντίνα
Κολλημένου, Δάφνη
Μιχαήλ-Μοζόιου, Στεφανία
Athinaiou, Konstantina
Kollimenou, Dafni
Michail-Mozoiou, Stefania
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα αναπτυχθεί πλήρως ένα "Εξαγωγικό επιχειρηματικό σχέδιο: μελέτη περίπτωσης αγροτικών μεταποιημένων προϊόντων", με σκοπό να παρουσιαστούν όλα τα βήματα και όλες οι χρήσιμες πληροφορίες που κρίνονται απαραίτητες για τις επιχειρήσεις. Η ανάλυση του θέματος έχει επιτευχθεί μέσω της θεωρητικής προσέγγισης, αλλά και με πρακτική εφαρμογή, βάση των οικονομικών στοιχείων μιας τοπικής επιχείρησης. Μέσω της παρούσας έρευνας έχει αξιολογηθεί η διεθνής αγορά οίνου, η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει μία μικρομεσαία επιχείρηση, στη συγκερκιμένη περίπτωση ένα οινοποιείο του Ηρακλείου, και η στρατηγική διείσδυσής του στις διεθνείς αγορές. Η ανάλυση έχει περιοριστεί σε ένα τοπικό οινοποιείο το οποίο δεν πραγματοποιεί εξαγωγές, σκοπός είναι μέσω της ανάλυσης του νεκρού σημείου να βρεθεί η ελάχιστη ποσότητα πωλούμενων μονάδων στο εξωτερικό ούτως ώστε η εξαγωγή του να είναι επικερδής. Τέλος, διαπιστώνεται ότι με την εφαρμογή ενός σωστά δομημένου επιχειρηματικού σχεδίου,δίνεται στον επιχειρηματία η συνολική εικόνα της επιχείρησής του, εντοπίζονται οι δυσκολίες που πρέπει να αποφευχθούν,αναλύεται το σχέδιο μάρκετινγκ και έχοντας ως παραμέτρους όλα τα παραπάνω γίνεται η χρηματοοικονομική ανάλυση και η ανάλυση νεκρού σημείου όπου διακρίνεται η δυναμική της επιχείρησης για να μπορέσει ανταπεξέλθει στον ανταγωνισμό και την ζήτηση της διεθνής αγοράς. This thesis will fully develop an "Export Business Plan: Case Study of processed agricultural products" in order to present all the steps and all the necessary informationneededforbusiness.The analysis of this issue has been achieved through theoretical approach, but in practice, based on the financial data of a local business.Through this research has evaluated the international wine market, the procedure to be followed by an SME, the sygkerkimeni If a winery of Heraklion, and penetration strategy in international markets.The analysis has been limited to a local winery which does not export, the purpose is through the analysis of break-even finding the minimum quantity units sold abroad in order to export to be profitable. Finally, it is found that by applying a properly structured business plan, given the operator the overview of the business, identify problems to be avoided, the marketing plan is analyzed and having as parameters all the above is the financial analysis and the analysis deceased point where distinct dynamics of the business to be able to cope with competition and demand of international market.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info