Εμφάνιση απλής εγγραφής

Export business plan: case study of processed cretan agricultural products.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑθηναίου, Κωνσταντίναel
dc.creatorΚολλημένου, Δάφνηel
dc.creatorΜιχαήλ-Μοζόιου, Στεφανίαel
dc.creatorAthinaiou, Konstantinaen
dc.creatorKollimenou, Dafnien
dc.creatorMichail-Mozoiou, Stefaniaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:27:35Z
dc.date.available2016-03-15T16:27:35Z
dc.date.issued2015-02-24T12:30:15Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4935
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία θα αναπτυχθεί πλήρως ένα "Εξαγωγικό επιχειρηματικό σχέδιο: μελέτη περίπτωσης αγροτικών μεταποιημένων προϊόντων", με σκοπό να παρουσιαστούν όλα τα βήματα και όλες οι χρήσιμες πληροφορίες που κρίνονται απαραίτητες για τις επιχειρήσεις. Η ανάλυση του θέματος έχει επιτευχθεί μέσω της θεωρητικής προσέγγισης, αλλά και με πρακτική εφαρμογή, βάση των οικονομικών στοιχείων μιας τοπικής επιχείρησης. Μέσω της παρούσας έρευνας έχει αξιολογηθεί η διεθνής αγορά οίνου, η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει μία μικρομεσαία επιχείρηση, στη συγκερκιμένη περίπτωση ένα οινοποιείο του Ηρακλείου, και η στρατηγική διείσδυσής του στις διεθνείς αγορές. Η ανάλυση έχει περιοριστεί σε ένα τοπικό οινοποιείο το οποίο δεν πραγματοποιεί εξαγωγές, σκοπός είναι μέσω της ανάλυσης του νεκρού σημείου να βρεθεί η ελάχιστη ποσότητα πωλούμενων μονάδων στο εξωτερικό ούτως ώστε η εξαγωγή του να είναι επικερδής. Τέλος, διαπιστώνεται ότι με την εφαρμογή ενός σωστά δομημένου επιχειρηματικού σχεδίου,δίνεται στον επιχειρηματία η συνολική εικόνα της επιχείρησής του, εντοπίζονται οι δυσκολίες που πρέπει να αποφευχθούν,αναλύεται το σχέδιο μάρκετινγκ και έχοντας ως παραμέτρους όλα τα παραπάνω γίνεται η χρηματοοικονομική ανάλυση και η ανάλυση νεκρού σημείου όπου διακρίνεται η δυναμική της επιχείρησης για να μπορέσει ανταπεξέλθει στον ανταγωνισμό και την ζήτηση της διεθνής αγοράς.el
dc.description.abstractThis thesis will fully develop an "Export Business Plan: Case Study of processed agricultural products" in order to present all the steps and all the necessary informationneededforbusiness.The analysis of this issue has been achieved through theoretical approach, but in practice, based on the financial data of a local business.Through this research has evaluated the international wine market, the procedure to be followed by an SME, the sygkerkimeni If a winery of Heraklion, and penetration strategy in international markets.The analysis has been limited to a local winery which does not export, the purpose is through the analysis of break-even finding the minimum quantity units sold abroad in order to export to be profitable. Finally, it is found that by applying a properly structured business plan, given the operator the overview of the business, identify problems to be avoided, the marketing plan is analyzed and having as parameters all the above is the financial analysis and the analysis deceased point where distinct dynamics of the business to be able to cope with competition and demand of international market.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠρότυπο επιχειρηματικό σχέδιο : μελέτη περίπτωσης εξαγωγικών κρητικών αγροτικών μεταποιημένων προϊόντων.el
dc.titleExport business plan: case study of processed cretan agricultural products.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑθηναίου, Κωνσταντίναel
heal.creatorNameΚολλημένου, Δάφνηel
heal.creatorNameΜιχαήλ-Μοζόιου, Στεφανίαel
heal.creatorNameAthinaiou, Konstantinaen
heal.creatorNameKollimenou, Dafnien
heal.creatorNameMichail-Mozoiou, Stefaniaen
heal.publicationDate2015-02-24T12:30:15Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4935
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία θα αναπτυχθεί πλήρως ένα "Εξαγωγικό επιχειρηματικό σχέδιο: μελέτη περίπτωσης αγροτικών μεταποιημένων προϊόντων", με σκοπό να παρουσιαστούν όλα τα βήματα και όλες οι χρήσιμες πληροφορίες που κρίνονται απαραίτητες για τις επιχειρήσεις. Η ανάλυση του θέματος έχει επιτευχθεί μέσω της θεωρητικής προσέγγισης, αλλά και με πρακτική εφαρμογή, βάση των οικονομικών στοιχείων μιας τοπικής επιχείρησης. Μέσω της παρούσας έρευνας έχει αξιολογηθεί η διεθνής αγορά οίνου, η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει μία μικρομεσαία επιχείρηση, στη συγκερκιμένη περίπτωση ένα οινοποιείο του Ηρακλείου, και η στρατηγική διείσδυσής του στις διεθνείς αγορές. Η ανάλυση έχει περιοριστεί σε ένα τοπικό οινοποιείο το οποίο δεν πραγματοποιεί εξαγωγές, σκοπός είναι μέσω της ανάλυσης του νεκρού σημείου να βρεθεί η ελάχιστη ποσότητα πωλούμενων μονάδων στο εξωτερικό ούτως ώστε η εξαγωγή του να είναι επικερδής. Τέλος, διαπιστώνεται ότι με την εφαρμογή ενός σωστά δομημένου επιχειρηματικού σχεδίου,δίνεται στον επιχειρηματία η συνολική εικόνα της επιχείρησής του, εντοπίζονται οι δυσκολίες που πρέπει να αποφευχθούν,αναλύεται το σχέδιο μάρκετινγκ και έχοντας ως παραμέτρους όλα τα παραπάνω γίνεται η χρηματοοικονομική ανάλυση και η ανάλυση νεκρού σημείου όπου διακρίνεται η δυναμική της επιχείρησης για να μπορέσει ανταπεξέλθει στον ανταγωνισμό και την ζήτηση της διεθνής αγοράς.el
heal.abstractThis thesis will fully develop an "Export Business Plan: Case Study of processed agricultural products" in order to present all the steps and all the necessary informationneededforbusiness.The analysis of this issue has been achieved through theoretical approach, but in practice, based on the financial data of a local business.Through this research has evaluated the international wine market, the procedure to be followed by an SME, the sygkerkimeni If a winery of Heraklion, and penetration strategy in international markets.The analysis has been limited to a local winery which does not export, the purpose is through the analysis of break-even finding the minimum quantity units sold abroad in order to export to be profitable. Finally, it is found that by applying a properly structured business plan, given the operator the overview of the business, identify problems to be avoided, the marketing plan is analyzed and having as parameters all the above is the financial analysis and the analysis deceased point where distinct dynamics of the business to be able to cope with competition and demand of international market.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΠρότυπο επιχειρηματικό σχέδιο : μελέτη περίπτωσης εξαγωγικών κρητικών αγροτικών μεταποιημένων προϊόντων.el
heal.titleExport business plan: case study of processed cretan agricultural products.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεξαγωγή, επιχειρηματικό σχέδιο, αγροτικό προϊόν, οινοποιείο, διαδικτυακό μάρκετινκel
heal.keywordexport, business plan, agricultural product, winery, internet marketingen
heal.advisorNameΣταματόπουλος, Θεόδωροςel
heal.advisorNameStamatopoulos, Theodorosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)