Εμφάνιση απλής εγγραφής

Strategic export development plan- manufacturing products.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔρακογιαννάκης, Εμμανουήλel
dc.creatorDrakogiannakis, Emmanouilen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:27:52Z
dc.date.available2016-03-15T16:27:52Z
dc.date.issued2015-05-08T14:45:33Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4946
dc.description.abstractΗ εκπόνηση της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας διενεργήθηκε προκειμένου να καταστεί κατανοητό από τις ελληνικές επιχειρήσεις ότι η πιο προσοδοφόρα λύση στο οικονομικό αδιέξοδο που έχουν περιέλθει, είναι η εξαγωγική δραστηριότητα. Για να επιτευχθεί το εγχείρημα της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων είναι η δημιουργία εξαγωγικού στρατηγικού σχεδιασμού. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναπτυχθεί ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό σχέδιο, ως οδηγός για την επέκταση των εξαγωγικών δραστηριοτήτων των μεταποιητικών επιχειρήσεων. Γίνεται μια συνοπτική αναφορά στην οικονομική κατάσταση των μεταποιητικών επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές, αλλά και σε εξωστρεφής δράσεις με την προοπτική της επιτυχίας. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση καθώς και η ερευνητική αναζήτηση, προκειμένου να συλλεχθούν όλες εκείνες οι απαραίτητες πληροφορίες που οδηγούν στη σημασία του στρατηγικού σχεδιασμού επιχειρήσεων, ιδίως στο σημερινό δυσμενές οικονομικό περιβάλλον που διανύει η Ελλάδα. Η συγγραφή της παρούσας πτυχιακής εργασίας πραγματοποιήθηκε από το σπουδαστή Δρακογιαννάκη Εμμανουήλ, ο οποίος διερεύνησε την κατάσταση των μεταποιητικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και την εξωστρέφειά τους. Διερευνήθηκαν διεξοδικά οι ενέργειες και οι αποφάσεις εξωστρέφειας των ελληνικών μεταποιητικών επιχειρήσεων, καθώς και τα οφέλη που δέχονται αυτές από τη δραστηριότητά τους στις ξένες αγορές. Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε με ιδιαίτερη αναφορά στον επιχειρηματικό εξαγωγικό σχεδιασμό μιας Κρητικής μεταποιητικής επιχείρησης με την επωνυμία «ΚΑΛΑΜΠΟΚΗΣ Α.Ε.», και μ’ αυτόν τον τρόπο διαπιστώθηκε πως ο στρατηγικός σχεδιασμός συνέλαβε αποτελεσματικά και οδήγησε την επιχείρηση σε κερδοφορία και αύξηση του πελατολογίου της στις διεθνείς αγορές.el
dc.description.abstractThe development of this thesis has been to make it understood by the Greek companies that the most profitable solution to the deadlock, which has come, is the export activity. To meet the challenges of business extroversion is creating export strategic planning. The purpose of this study is to develop a comprehensive business plan to guide the expansion of export activities of manufacturing companies. Become a summary overview of the economic situation of manufacturing enterprises in international markets, but also in outward actions with the prospect of success. The method used is the literature review and research search in order to collect all those necessary information leading to the importance of strategic business planning, especially in today's challenging economic environment is undergoing the Greece. The writing of this thesis was carried out by the student Drakogiannakis Emmanuel, who investigated the situation of manufacturing enterprises operating in Greece and their extroversion. Investigated in detail the actions and decisions extroversion of Greek manufacturing companies and the benefits they receive from their activity in foreign markets. This paper was prepared with particular reference to the export business designing a Cretan manufacturing business called "KALABOKIS SA", and I thus found that the strategic plan conceived and effectively lead the company to profitability and increase its clientele in international markets.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕξαγωγικό στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης – προϊόντα μεταποίησης.el
dc.titleStrategic export development plan- manufacturing products.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔρακογιαννάκης, Εμμανουήλel
heal.creatorNameDrakogiannakis, Emmanouilen
heal.publicationDate2015-05-08T14:45:33Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4946
heal.abstractΗ εκπόνηση της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας διενεργήθηκε προκειμένου να καταστεί κατανοητό από τις ελληνικές επιχειρήσεις ότι η πιο προσοδοφόρα λύση στο οικονομικό αδιέξοδο που έχουν περιέλθει, είναι η εξαγωγική δραστηριότητα. Για να επιτευχθεί το εγχείρημα της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων είναι η δημιουργία εξαγωγικού στρατηγικού σχεδιασμού. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναπτυχθεί ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό σχέδιο, ως οδηγός για την επέκταση των εξαγωγικών δραστηριοτήτων των μεταποιητικών επιχειρήσεων. Γίνεται μια συνοπτική αναφορά στην οικονομική κατάσταση των μεταποιητικών επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές, αλλά και σε εξωστρεφής δράσεις με την προοπτική της επιτυχίας. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση καθώς και η ερευνητική αναζήτηση, προκειμένου να συλλεχθούν όλες εκείνες οι απαραίτητες πληροφορίες που οδηγούν στη σημασία του στρατηγικού σχεδιασμού επιχειρήσεων, ιδίως στο σημερινό δυσμενές οικονομικό περιβάλλον που διανύει η Ελλάδα. Η συγγραφή της παρούσας πτυχιακής εργασίας πραγματοποιήθηκε από το σπουδαστή Δρακογιαννάκη Εμμανουήλ, ο οποίος διερεύνησε την κατάσταση των μεταποιητικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και την εξωστρέφειά τους. Διερευνήθηκαν διεξοδικά οι ενέργειες και οι αποφάσεις εξωστρέφειας των ελληνικών μεταποιητικών επιχειρήσεων, καθώς και τα οφέλη που δέχονται αυτές από τη δραστηριότητά τους στις ξένες αγορές. Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε με ιδιαίτερη αναφορά στον επιχειρηματικό εξαγωγικό σχεδιασμό μιας Κρητικής μεταποιητικής επιχείρησης με την επωνυμία «ΚΑΛΑΜΠΟΚΗΣ Α.Ε.», και μ’ αυτόν τον τρόπο διαπιστώθηκε πως ο στρατηγικός σχεδιασμός συνέλαβε αποτελεσματικά και οδήγησε την επιχείρηση σε κερδοφορία και αύξηση του πελατολογίου της στις διεθνείς αγορές.el
heal.abstractThe development of this thesis has been to make it understood by the Greek companies that the most profitable solution to the deadlock, which has come, is the export activity. To meet the challenges of business extroversion is creating export strategic planning. The purpose of this study is to develop a comprehensive business plan to guide the expansion of export activities of manufacturing companies. Become a summary overview of the economic situation of manufacturing enterprises in international markets, but also in outward actions with the prospect of success. The method used is the literature review and research search in order to collect all those necessary information leading to the importance of strategic business planning, especially in today's challenging economic environment is undergoing the Greece. The writing of this thesis was carried out by the student Drakogiannakis Emmanuel, who investigated the situation of manufacturing enterprises operating in Greece and their extroversion. Investigated in detail the actions and decisions extroversion of Greek manufacturing companies and the benefits they receive from their activity in foreign markets. This paper was prepared with particular reference to the export business designing a Cretan manufacturing business called "KALABOKIS SA", and I thus found that the strategic plan conceived and effectively lead the company to profitability and increase its clientele in international markets.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΕξαγωγικό στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης – προϊόντα μεταποίησης.el
heal.titleStrategic export development plan- manufacturing products.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordστρατηγικός σχεδιασμός, επιχειρηματικό σχέδιο, εξαγωγή, μεταποιητική επιχείρησηel
heal.keywordstrategic planning, business plan, export, manufacturing enterpriseen
heal.advisorNameΣταματόπουλος, Θεόδωροςel
heal.advisorNameStamatopoulos, Theodorosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)