Εμφάνιση απλής εγγραφής

E-marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚονοφάου, Ευαγγελίαel
dc.creatorKonofaou, Evangeliaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:30:28Z
dc.date.available2016-03-15T16:30:28Z
dc.date.issued2011-02-10T09:51:05Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5074
dc.description.abstractΟι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν περιοριστεί στη δημιουργία ιστοσελίδας , την παροχή πληροφοριών marketing και σε μικρότερο βαθμό, στη λήψη και επεξεργασία πληροφοριών. Παρόλα αυτά, μια πιθανή αιτία για την καθυστέρηση της εγκατάστασης της ιστοσελίδας στις επιχειρήσεις είναι και οι ταχύτατοι ρυθμοί με τους οποίους λαμβάνουν χώρα οι εξελίξεις στο χώρο του Internet, τόσο στον τομέα της χρησιμοποιούμενης τεχνολογίας, όσο και στην εμφάνιση νέων ανταγωνιστικών ιστοσελίδων, παράγοντες οι οποίοι πιθανώς οδηγούσαν τις επιχειρήσεις σε συνεχείς αναθεωρήσεις και προσαρμογές του περιεχομένου στα site τους. Όσον αφορά την αξιολόγηση της επιχειρησιακής παρουσίας στο Internet, η οποία αποτελεί ένα κριτήριο αποτίμησης του βαθμού στον οποίο οι επιχειρήσεις θεωρούν το Internet ως πολλά υποσχόμενο μέσο marketing ή απλά ως ένα ακόμη μέσο επικοινωνίας, φαίνεται ότι εδώ δεν υπάρχει συγκεκριμένη στρατηγική. Θεωρείται ότι θα ήταν πολύ χρήσιμο να διερευνηθούν περισσότερο τα κριτήρια αξιολόγησης που χρησιμοποιούνται για την επιχειρησιακή παρουσία στο web site, ώστε να διεξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα για την ακολουθούμενη στρατηγική. Βέβαια, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη και το γεγονός ότι, λόγω της ιδιαίτερα δυναμικής φύσης του Internet, είναι δύσκολος ο καθορισμός συγκεκριμένης συχνότητας αξιολόγησης, καθώς ορισμένα web sites εξελίσσονται και μεταβάλλονται καθημερινά, ενώ άλλα περιορίζονται στην παροχή στατικών πληροφοριών που σπάνια απαιτούν αξιολόγηση και ενημέρωση. Γενικά, φαίνεται πως οι επιχειρήσεις δε γνωρίζουν ακόμη με βεβαιότητα το τι μπορούν να περιμένουν από το Internet και με ποιους τρόπους μπορούν να το χρησιμοποιήσουν δημιουργικά και αποτελεσματικά.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕ-μάρκετινγκ.el
dc.titleE-marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚονοφάου, Ευαγγελίαel
heal.creatorNameKonofaou, Evangeliaen
heal.publicationDate2011-02-10T09:51:05Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5074
heal.abstractΟι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν περιοριστεί στη δημιουργία ιστοσελίδας , την παροχή πληροφοριών marketing και σε μικρότερο βαθμό, στη λήψη και επεξεργασία πληροφοριών. Παρόλα αυτά, μια πιθανή αιτία για την καθυστέρηση της εγκατάστασης της ιστοσελίδας στις επιχειρήσεις είναι και οι ταχύτατοι ρυθμοί με τους οποίους λαμβάνουν χώρα οι εξελίξεις στο χώρο του Internet, τόσο στον τομέα της χρησιμοποιούμενης τεχνολογίας, όσο και στην εμφάνιση νέων ανταγωνιστικών ιστοσελίδων, παράγοντες οι οποίοι πιθανώς οδηγούσαν τις επιχειρήσεις σε συνεχείς αναθεωρήσεις και προσαρμογές του περιεχομένου στα site τους. Όσον αφορά την αξιολόγηση της επιχειρησιακής παρουσίας στο Internet, η οποία αποτελεί ένα κριτήριο αποτίμησης του βαθμού στον οποίο οι επιχειρήσεις θεωρούν το Internet ως πολλά υποσχόμενο μέσο marketing ή απλά ως ένα ακόμη μέσο επικοινωνίας, φαίνεται ότι εδώ δεν υπάρχει συγκεκριμένη στρατηγική. Θεωρείται ότι θα ήταν πολύ χρήσιμο να διερευνηθούν περισσότερο τα κριτήρια αξιολόγησης που χρησιμοποιούνται για την επιχειρησιακή παρουσία στο web site, ώστε να διεξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα για την ακολουθούμενη στρατηγική. Βέβαια, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη και το γεγονός ότι, λόγω της ιδιαίτερα δυναμικής φύσης του Internet, είναι δύσκολος ο καθορισμός συγκεκριμένης συχνότητας αξιολόγησης, καθώς ορισμένα web sites εξελίσσονται και μεταβάλλονται καθημερινά, ενώ άλλα περιορίζονται στην παροχή στατικών πληροφοριών που σπάνια απαιτούν αξιολόγηση και ενημέρωση. Γενικά, φαίνεται πως οι επιχειρήσεις δε γνωρίζουν ακόμη με βεβαιότητα το τι μπορούν να περιμένουν από το Internet και με ποιους τρόπους μπορούν να το χρησιμοποιήσουν δημιουργικά και αποτελεσματικά.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΕ-μάρκετινγκ.el
heal.titleE-marketing.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, διαδίκτο, διαδικτυακό μάρκετινκel
heal.keywordmarketing, internet, internet marketingen
heal.advisorNameΡομπογιαννάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameRompogiannakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)