Εμφάνιση απλής εγγραφής

Greek B2B electronic markets.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓογονάκη, Θωμαϊςel
dc.creatorGogonaki, Thomaisen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:30:47Z
dc.date.available2016-03-15T16:30:47Z
dc.date.issued2011-04-12T10:48:00Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5094
dc.description.abstractΗ νέα και ραγδαία αναπτυσσόμενη μεθοδολογία εξυπηρέτησης καταναλωτών και επιχειρήσεων, ονομάζεται ηλεκτρονικό επιχειρείν. Μέσα στο πλαίσιο του ευρύτερου θέματος του ηλεκτρονικού εμπορίου, στην παρούσα πτυχιακή εργασία, εξετάζονται οι δια-επιχειρησιακές (B2B) ηλεκτρονικές αγορές. Με βάση το θεωρητικό υπόβαθρο, διερευνάται η δομή, η εξέλιξη και η δυναμική των σύγχρονων ελληνικών Β2Β ηλεκτρονικών αγορών. Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν ότι στην Ελλάδα η αγορά βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο σε σχέση με το εξωτερικό, αν και υπάρχουν ελληνικές Β2Β ηλεκτρονικές αγορές με ιδιαίτερη δυναμική.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟι ελληνικές Β2Β ηλεκτρονικές αγορές.el
dc.titleGreek B2B electronic markets.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓογονάκη, Θωμαϊςel
heal.creatorNameGogonaki, Thomaisen
heal.publicationDate2011-04-12T10:48:00Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5094
heal.abstractΗ νέα και ραγδαία αναπτυσσόμενη μεθοδολογία εξυπηρέτησης καταναλωτών και επιχειρήσεων, ονομάζεται ηλεκτρονικό επιχειρείν. Μέσα στο πλαίσιο του ευρύτερου θέματος του ηλεκτρονικού εμπορίου, στην παρούσα πτυχιακή εργασία, εξετάζονται οι δια-επιχειρησιακές (B2B) ηλεκτρονικές αγορές. Με βάση το θεωρητικό υπόβαθρο, διερευνάται η δομή, η εξέλιξη και η δυναμική των σύγχρονων ελληνικών Β2Β ηλεκτρονικών αγορών. Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν ότι στην Ελλάδα η αγορά βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο σε σχέση με το εξωτερικό, αν και υπάρχουν ελληνικές Β2Β ηλεκτρονικές αγορές με ιδιαίτερη δυναμική.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟι ελληνικές Β2Β ηλεκτρονικές αγορές.el
heal.titleGreek B2B electronic markets.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιεπιχειρησιακή (B2B), διεπιχειρησιακή ηλεκτρονική αγοράel
heal.keywordbusiness-to-business (B2B), business-to-business electronic marketen
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)