Οι ελληνικές Β2Β ηλεκτρονικές αγορές.
Greek B2B electronic markets.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2011-04-12Συγγραφέας
Γογονάκη, Θωμαϊς
Gogonaki, Thomais
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η νέα και ραγδαία αναπτυσσόμενη μεθοδολογία εξυπηρέτησης καταναλωτών και επιχειρήσεων, ονομάζεται ηλεκτρονικό επιχειρείν. Μέσα στο πλαίσιο του ευρύτερου θέματος του ηλεκτρονικού εμπορίου, στην παρούσα πτυχιακή εργασία, εξετάζονται οι δια-επιχειρησιακές (B2B) ηλεκτρονικές αγορές. Με βάση το θεωρητικό υπόβαθρο, διερευνάται η δομή, η εξέλιξη και η δυναμική των σύγχρονων ελληνικών Β2Β ηλεκτρονικών αγορών. Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν ότι στην Ελλάδα η αγορά βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο σε σχέση με το εξωτερικό, αν και υπάρχουν ελληνικές Β2Β ηλεκτρονικές αγορές με ιδιαίτερη δυναμική.
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες