Εμφάνιση απλής εγγραφής

Social networks in an enterprise environment.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαμπουράκη, Καθολικήel
dc.creatorKampouraki, Katholikien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:32:31Z
dc.date.available2016-03-15T16:32:31Z
dc.date.issued2012-10-16T11:31:30Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5199
dc.description.abstractΗ χρήση των κοινωνικών δικτύων έχει γίνει πλέον κομμάτι του τρόπου ζωής των σύγχρονων ανθρώπων, γεγονός που δε θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο τον κόσμο των επιχειρήσεων. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η εκτενής ανάλυση των πιο δημοφιλών κοινωνικών δικτύων, καθώς και των ωφελειών και κινδύνων που ενέχει η χρήση τους, στο περιβάλλον των επιχειρήσεων. Αρχικά, γίνεται αναφορά στον ορισμό του τι είναι κοινωνικό δίκτυο. Έπειτα, γίνεται πλήρης ανάλυση του καθενός κοινωνικού δικτύου, από το πώς, πότε και γιατί δημιουργήθηκε, μέχρι το πώς μπορεί να βρει εφαρμογή στο περιβάλλον μιας επιχείρησης. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στα κοινωνικά δίκτυα που απευθύνονται αποκλειστικά σε επιχειρήσεις κι επαγγελματίες. Το βασικό συμπέρασμα που προκύπτει από την εργασία αυτή είναι ότι καθένα κοινωνικό δίκτυο, αν χρησιμοποιηθεί με τον σωστό τρόπο, μπορεί να προσφέρει εξωστρέφεια, δυναμική και διευκολύνσεις στο περιβάλλον μιας επιχείρησης.el
dc.description.abstractThe use of social networking has become apparent part of the lifestyle of modern people, which could not leave unaffected the business world. The purpose of this assignment is a comprehensive analysis of the most popular social networks, and the benefits and the risks included by their adoption in the business environment. Initially, we refer to the definition of social networks. Then, a complete analysis of each social network on how, when and why it was created, up to how it finds application in a business environment follows. Particular emphasis is given on social networks aimed exclusively at businesses and professionals. The main conclusion from this work is that each social network, if used carefully, can provide extroversion, dynamic and facilities in an enterprise environment.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤα κοινωνικά δίκτυα στο περιβάλλον μιας επιχείρησης.el
dc.titleSocial networks in an enterprise environment.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαμπουράκη, Καθολικήel
heal.creatorNameKampouraki, Katholikien
heal.publicationDate2012-10-16T11:31:30Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5199
heal.abstractΗ χρήση των κοινωνικών δικτύων έχει γίνει πλέον κομμάτι του τρόπου ζωής των σύγχρονων ανθρώπων, γεγονός που δε θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο τον κόσμο των επιχειρήσεων. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η εκτενής ανάλυση των πιο δημοφιλών κοινωνικών δικτύων, καθώς και των ωφελειών και κινδύνων που ενέχει η χρήση τους, στο περιβάλλον των επιχειρήσεων. Αρχικά, γίνεται αναφορά στον ορισμό του τι είναι κοινωνικό δίκτυο. Έπειτα, γίνεται πλήρης ανάλυση του καθενός κοινωνικού δικτύου, από το πώς, πότε και γιατί δημιουργήθηκε, μέχρι το πώς μπορεί να βρει εφαρμογή στο περιβάλλον μιας επιχείρησης. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στα κοινωνικά δίκτυα που απευθύνονται αποκλειστικά σε επιχειρήσεις κι επαγγελματίες. Το βασικό συμπέρασμα που προκύπτει από την εργασία αυτή είναι ότι καθένα κοινωνικό δίκτυο, αν χρησιμοποιηθεί με τον σωστό τρόπο, μπορεί να προσφέρει εξωστρέφεια, δυναμική και διευκολύνσεις στο περιβάλλον μιας επιχείρησης.el
heal.abstractThe use of social networking has become apparent part of the lifestyle of modern people, which could not leave unaffected the business world. The purpose of this assignment is a comprehensive analysis of the most popular social networks, and the benefits and the risks included by their adoption in the business environment. Initially, we refer to the definition of social networks. Then, a complete analysis of each social network on how, when and why it was created, up to how it finds application in a business environment follows. Particular emphasis is given on social networks aimed exclusively at businesses and professionals. The main conclusion from this work is that each social network, if used carefully, can provide extroversion, dynamic and facilities in an enterprise environment.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤα κοινωνικά δίκτυα στο περιβάλλον μιας επιχείρησης.el
heal.titleSocial networks in an enterprise environment.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordκοινωνικό δίκτυο, επιχείρησηel
heal.keywordsocial network, enterpriseen
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Σπύροςel
heal.advisorNamePanagiotakis, Spyrosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)