Εμφάνιση απλής εγγραφής

Research about satisfaction from services provided from a public hospital.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜύταρης, Δημήτριοςel
dc.creatorMytaris, Dimitriosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:32:58Z
dc.date.available2016-03-15T16:32:58Z
dc.date.issued2012-06-12T10:55:46Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5222
dc.description.abstractΗ μελέτη ασχολείται σχετικά με την ικανοποίηση των χρηστών/νοσηλευόμενων ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας στο Παεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ιωαννίνων (Π.Γ.Ν.Ι.). Η μελέτη περιλαμβάνει δύο μέρη το θεματικό και το ερευνητικό. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η οργάνωση των υπηρεσιών υγείας με τα τρία επίπεδα φροντίδας ,την πρωτοβάθμια περίθαλψη, τη δευτεροβάθμια περίθαλψη και την τριτοβάθμια περίθαλψη. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται η ικανοποίηση των ασθενών κατά τη νοσηλεία τους. Αναλύονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση του ασθενή, τη σχέση ιατρονοσηλευτικού προσωπικού και αρρώστου, την επικοινωνία, τη λεκτική επικοινωνία στη θεραπευτική σχέση, την μη λεκτική επικοινωνία, τους κοινωνικούς ρόλους στη θεραπευτική διεργασία καθώς ακόμη τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των ασθενών. Επίσης αναφέρονται τα αποτελέσματα από έρευνες για την ικανοποίηση νοσοκομειακών ασθενών από νοσοκομεία της Ελλάδας και του Εξωτερικού με την ποιότητα στον τομέα της υγείας και οι έρευνες ικανοποίησης υπηρεσιών υγείας. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζετε το Π.Γ.Ν.Ι με το λειτουργικό ίδρυσης και λειτουργίας, τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση και αναφέρονται Γενικά πληροφοριακά του νοσοκομείου καθώς και διάφορα οργανογράμματα. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρετε ο σκοπός της έρευνας, η σημασία και η χρησιμότητα της έρευνας και η διατύπωση ερευνητικών ερωτημάτων. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έρευνα ικανοποίησης των ασθενών στο Π.Γ.Ν.Ι και αναφέρονται το δείγμα, τα δημογραφικά στοιχεία, η χρήση των υπηρεσιών υγείας , η ικανοποίηση από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας, το ιατρικό προσωπικό, το νοσηλευτικό προσωπικό, το φαγητό, το δωμάτιο/θάλαμος νοσηλείας, οι επισκέπτες, η οικογένεια, η έξοδος από το νοσοκομείο και γίνεται μια γενική αξιολόγηση. Στο έκτο και τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της εργασίας.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕρευνα για την ικανοποίηση απο τις παρεχόμενες υπηρεσίες σε ένα δημόσιο νοσοκομείο.el
dc.titleResearch about satisfaction from services provided from a public hospital.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜύταρης, Δημήτριοςel
heal.creatorNameMytaris, Dimitriosen
heal.publicationDate2012-06-12T10:55:46Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5222
heal.abstractΗ μελέτη ασχολείται σχετικά με την ικανοποίηση των χρηστών/νοσηλευόμενων ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας στο Παεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ιωαννίνων (Π.Γ.Ν.Ι.). Η μελέτη περιλαμβάνει δύο μέρη το θεματικό και το ερευνητικό. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η οργάνωση των υπηρεσιών υγείας με τα τρία επίπεδα φροντίδας ,την πρωτοβάθμια περίθαλψη, τη δευτεροβάθμια περίθαλψη και την τριτοβάθμια περίθαλψη. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται η ικανοποίηση των ασθενών κατά τη νοσηλεία τους. Αναλύονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση του ασθενή, τη σχέση ιατρονοσηλευτικού προσωπικού και αρρώστου, την επικοινωνία, τη λεκτική επικοινωνία στη θεραπευτική σχέση, την μη λεκτική επικοινωνία, τους κοινωνικούς ρόλους στη θεραπευτική διεργασία καθώς ακόμη τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των ασθενών. Επίσης αναφέρονται τα αποτελέσματα από έρευνες για την ικανοποίηση νοσοκομειακών ασθενών από νοσοκομεία της Ελλάδας και του Εξωτερικού με την ποιότητα στον τομέα της υγείας και οι έρευνες ικανοποίησης υπηρεσιών υγείας. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζετε το Π.Γ.Ν.Ι με το λειτουργικό ίδρυσης και λειτουργίας, τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση και αναφέρονται Γενικά πληροφοριακά του νοσοκομείου καθώς και διάφορα οργανογράμματα. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρετε ο σκοπός της έρευνας, η σημασία και η χρησιμότητα της έρευνας και η διατύπωση ερευνητικών ερωτημάτων. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έρευνα ικανοποίησης των ασθενών στο Π.Γ.Ν.Ι και αναφέρονται το δείγμα, τα δημογραφικά στοιχεία, η χρήση των υπηρεσιών υγείας , η ικανοποίηση από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας, το ιατρικό προσωπικό, το νοσηλευτικό προσωπικό, το φαγητό, το δωμάτιο/θάλαμος νοσηλείας, οι επισκέπτες, η οικογένεια, η έξοδος από το νοσοκομείο και γίνεται μια γενική αξιολόγηση. Στο έκτο και τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της εργασίας.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΕρευνα για την ικανοποίηση απο τις παρεχόμενες υπηρεσίες σε ένα δημόσιο νοσοκομείο.el
heal.titleResearch about satisfaction from services provided from a public hospital.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordνοσοκομείο, ικανοποίηση πελάτηel
heal.keywordhospital, customer satisfactionen
heal.advisorNameΡουμελιωτάκη, Θεανώel
heal.advisorNameRoumeliotaki, Theanoen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)