Η σημασία της ηγεσίας στην αποτελεσματική λειτουργία μιας επιχείρησης.
The meaning of leadership for effective operation of an enterprise.
View/ Open
Date
2011-03-18Author
Κοντζεδάκη, Μαρία-Ελένη
Kontzedaki, Maria-Eleni
Metadata
Show full item recordAbstract
Η ηγεσία ως γενική έννοια είναι μία απαιτούμενη υπολειτουργία για τη σωστή άσκηση του μάνατζμεντ σε μία επιχείρηση ή ένα οργανισμό για την επίτευξη ενός κοινού στόχου. Υπάρχουν τέσσερις προσεγγίσεις - θεωρίες της ηγεσίας: 1) οι θεωρίες που λαμβάνουν υπόψη τα ατομικά χαρακτηριστικά και ανθρώπινους τύπους των ηγετών, 2) οι θεωρίες που εξετάζουν τη συμπεριφορά των ηγετών, 3) οι ενδεχομενικές θεωρίες και 4) οι νέες προοπτικές, όπως πχ ο ηγέτης μεταρρυθμιστής. Υπάρχουν όμως και κάποια βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένας ηγέτης για να θεωρηθεί επιτυχημένος, όπως να είναι δίκαιος, αποφασιστικός, φιλόδοξος, ευγενικός, προσιτός, να έχει όραμα, διαίσθηση τιμιότητα κλπ, για να προσεγγίζει τους εργαζομένους.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info