Εμφάνιση απλής εγγραφής

Description and analysis of total quality management systems in banking organizations in Crete.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑλκιβιάδου, Ανδριανήel
dc.creatorAlkiviadou, Andrianien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:36:05Z
dc.date.available2016-03-15T16:36:05Z
dc.date.issued2013-07-30T12:30:05Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5424
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία θα εξετάσουμε και θα αναλύσουμε τη χρήση συστημάτων διοίκησης ολικής ποιότητας (ΔΟΠ) στους τραπεζικούς οργανισμούς. Οι λόγοι για τους οποίους επέλεξα αυτό το θέμα είναι γιατί ήθελα να μελετήσω τους τρόπους λειτουργίας στον τραπεζικό τομέα, μέσα από την ματιά του κρητικού πολίτη. Διανύοντας λοιπόν, μια εποχή που λόγω της εξέλιξης της, κάνει τους ανθρώπους πιο απαιτητικούς και πιο δύσπιστους απέναντι στην αγορά αγαθών και υπηρεσιών, δεν θα μπορούσε όλη αυτή η αλλαγή ν’ αφήσει ανεπηρέαστες τις τράπεζες και την ποιότητα τους. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά για την κατασκευή ενός ολοκληρωμένου συστήματος διοίκησης ολικής ποιότητας είναι η ικανοποίηση του πελάτη. Στόχος μας με αυτή την έρευνα είναι η πρώτη μας επαφή με την διοίκηση ολικής ποιότητας σαν έννοια για να μπορέσουμε να κατανοήσουμε τον τρόπο λειτουργίας μέσα από την εξέλιξη του μάνατζμεντ γενικότερα. Επίσης, θα δούμε ποσό χρήσιμη είναι η καθιέρωση της ΔΟΠ στην επιχείρηση μας με τα σημερινά δεδομένα και κατά πόσο είναι εύκολη στην «χρήση» και εάν τελικά είναι αποτελεσματική. Έχοντας αυτό ως βασικό κριτήριο ρωτήσαμε τους ίδιους τους πελάτες, για την τράπεζα που συνεργάζονται, με σχετικό ερωτηματολόγιοel
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠεριγραφή και ανάλυση συστημάτων διοίκησης ολικής ποιότητας σε τραπαζικούς οργανισμούς στην Κρήτη.el
dc.titleDescription and analysis of total quality management systems in banking organizations in Crete.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑλκιβιάδου, Ανδριανήel
heal.creatorNameAlkiviadou, Andrianien
heal.publicationDate2013-07-30T12:30:05Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5424
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία θα εξετάσουμε και θα αναλύσουμε τη χρήση συστημάτων διοίκησης ολικής ποιότητας (ΔΟΠ) στους τραπεζικούς οργανισμούς. Οι λόγοι για τους οποίους επέλεξα αυτό το θέμα είναι γιατί ήθελα να μελετήσω τους τρόπους λειτουργίας στον τραπεζικό τομέα, μέσα από την ματιά του κρητικού πολίτη. Διανύοντας λοιπόν, μια εποχή που λόγω της εξέλιξης της, κάνει τους ανθρώπους πιο απαιτητικούς και πιο δύσπιστους απέναντι στην αγορά αγαθών και υπηρεσιών, δεν θα μπορούσε όλη αυτή η αλλαγή ν’ αφήσει ανεπηρέαστες τις τράπεζες και την ποιότητα τους. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά για την κατασκευή ενός ολοκληρωμένου συστήματος διοίκησης ολικής ποιότητας είναι η ικανοποίηση του πελάτη. Στόχος μας με αυτή την έρευνα είναι η πρώτη μας επαφή με την διοίκηση ολικής ποιότητας σαν έννοια για να μπορέσουμε να κατανοήσουμε τον τρόπο λειτουργίας μέσα από την εξέλιξη του μάνατζμεντ γενικότερα. Επίσης, θα δούμε ποσό χρήσιμη είναι η καθιέρωση της ΔΟΠ στην επιχείρηση μας με τα σημερινά δεδομένα και κατά πόσο είναι εύκολη στην «χρήση» και εάν τελικά είναι αποτελεσματική. Έχοντας αυτό ως βασικό κριτήριο ρωτήσαμε τους ίδιους τους πελάτες, για την τράπεζα που συνεργάζονται, με σχετικό ερωτηματολόγιοel
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΠεριγραφή και ανάλυση συστημάτων διοίκησης ολικής ποιότητας σε τραπαζικούς οργανισμούς στην Κρήτη.el
heal.titleDescription and analysis of total quality management systems in banking organizations in Crete.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιοίκηση ολικής ποιότητας, ελληνική τραπεζική, τραπεζική υπηρεσίαel
heal.keywordtotal quality management, Greek banking, banking serviceen
heal.advisorNameΓαβριλάκης, Νεκτάριοςel
heal.advisorNameGavrilakis, Nektariosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)