Show simple item record

New forms of business functions, the case of mobile marketing in Greece.

Dublin Core metadata

dc.creatorΑντωνάκης, Ιωάννηςel
dc.creatorAntonakis, Ioannisen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:36:31Z
dc.date.available2016-03-15T16:36:31Z
dc.date.issued2013-10-17T11:58:46Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5441
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια η εξέλιξη στην χρήση κινητών τηλεφώνων είναι αλματώδης. Από απλές συσκευές τηλεφωνικής ομιλίας έχουν μετατραπεί πλέον σε αντικείμενα απόλυτα απαραίτητα καθημερινής χρήσης και ενημέρωσης. 0ι λειτουργίες τους διευρύνονται συνεχώς, πολύ περισσότερο από ότι θα μπορούσε να φανταστεί κάποιος 10 χρόνια πριν, όταν οι πρώτες συσκευές με έγχρωμες οθόνες έκαναν την εμφάνιση τους στην ελληνική αγορά. Η τάση όμως για αυτήν ακριβώς την ανάπτυξη, είναι που δημιούργησε και νέες ευκαιρίες, μια από τις οποίες είναι η περίπτωση που παρακάτω εξετάζεται , και συγκεκριμένα: του marketing μέσω ηλεκτρονικών φορητών συσκευών. Χρησιμοποιώντας κάποιος αυτές τις συσκευές και δημιουργώντας τις προϋποθέσεις που χρειάζονται (πχ κατάλληλα δίκτυα και εφαρμογές), μπορεί, απευθυνόμενος σε ένα συγκεκριμένο κοινό να διοργανώσει μεγάλες εκστρατείες διαφήμισης, προβολής και άλλων υπηρεσιών, με αποδοχή εφάμιλλη ή μερικές φορές και καλύτερη των παραδοσιακών μέσων προβολής και διαφήμισης. Εφαρμόζοντας και χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία marketing στο M-business, μπορεί να απογειώσει την χρηστικότητα και την εμπειρία που προσφέρει στους καταναλωτές/συνεργάτες του. Παράγοντας σημαντικός για την επίτευξη των παραπάνω είναι η μεγάλη αποδοχή των κινητών τηλεφώνων στην καθημερινότητα του κοινού και η άμεση επικοινωνία/διεπαφή που τα χαρακτηρίζει. Αυτοί είναι και οι δυο ποιο σημαντικοί λόγοι που τα προαναφερθέντα μέσα , χαρακτηρίζονται ως κατεξοχήν εργαλεία- μέσα "προσωπικής" διαφήμισης. Στη παρούσα πτυχιακή εργασία ο ερευνητής θα μελετήσει την περίπτωση του mobile marketing ως επιχειρηματική λειτουργία και πως αυτή γεννήθηκε και συνεχίζει να λειτουργεί στην Ελλάδα έως και σήμερα. Παράλληλα θα ερευνήσει τα εργαλεία, τις εταιρίες και τα μέσα που χρησιμοποιούνται κατανοώντας την πιο σύγχρονη μορφή marketing και επιχειρείν του αιώνα μας. Τέλος θα προβεί σε μία έρευνα για να διαπιστώσει σε πιο βαθμό η Ελλάδα είναι έτοιμη για μια τέτοια αλλαγή , πόσο γνώριμα είναι όλα αυτά στους έλληνες χρήστες και αν πραγματικά η σύγχρονη κρίση την οποία διανύει η Ελλάδα θα αποτελέσει τροχοπέδη στην μελλοντική ανάπτυξη του συγκεκριμένου θεσμού λειτουργίας.el
dc.description.abstractIn recent years the development in the use of mobile phones is booming. From simple voice telephone devices, mobile phones have now become absolutely necessary items of daily use and information. Their functions continuously expanding, much more than you could imagine 10 years ago when the first devices with color screens made their appearance in the Greek market. The trend, however, for precisely this development, has created new opportunities, one of which is the case considered below, mobile marketing or in other words marketing through electronic portable devices. Using one of these devices and creating the conditions needed (eg suitable networks and applications) and with targeting a specific audience or organize large advertising campaigns, companies can outreach other traditional media services, enriching their brand name, visibility and advertising. Applying and using the right marketing tools in M-business, can elevate the usability and the experience offered to consumers / partners. An important factor for achieving the above is the high acceptance of mobile phones into everyday publics life and the direct contact / interface that characterizes it. These are the two, most important reasons for the above instruments which classifies them as tools par excellence-in personal advertisement. In this thesis the researcher will study the case of mobile marketing as a business function and how it was born and continues to operate in Greece until today. It will investigate the tools, companies and media used, comprehending the most modern form of marketing and business of our century. Furthermore a survey will be made to ascertain to what extent Greek people are familiar with those tools and how ready they really are for such a change. In the end we’ll try to answer the ultimate question, if Europeans modern economical crisis confirms that Greece will curb the future growth of this institution operating .en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΝέες μορφές επιχειρηματικών λειτουργιών, η περίπτωση του mobile marketing στην Ελλάδα.el
dc.titleNew forms of business functions, the case of mobile marketing in Greece.en

healMeta

heal.creatorNameΑντωνάκης, Ιωάννηςel
heal.creatorNameAntonakis, Ioannisen
heal.publicationDate2013-10-17T11:58:46Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5441
heal.abstractΤα τελευταία χρόνια η εξέλιξη στην χρήση κινητών τηλεφώνων είναι αλματώδης. Από απλές συσκευές τηλεφωνικής ομιλίας έχουν μετατραπεί πλέον σε αντικείμενα απόλυτα απαραίτητα καθημερινής χρήσης και ενημέρωσης. 0ι λειτουργίες τους διευρύνονται συνεχώς, πολύ περισσότερο από ότι θα μπορούσε να φανταστεί κάποιος 10 χρόνια πριν, όταν οι πρώτες συσκευές με έγχρωμες οθόνες έκαναν την εμφάνιση τους στην ελληνική αγορά. Η τάση όμως για αυτήν ακριβώς την ανάπτυξη, είναι που δημιούργησε και νέες ευκαιρίες, μια από τις οποίες είναι η περίπτωση που παρακάτω εξετάζεται , και συγκεκριμένα: του marketing μέσω ηλεκτρονικών φορητών συσκευών. Χρησιμοποιώντας κάποιος αυτές τις συσκευές και δημιουργώντας τις προϋποθέσεις που χρειάζονται (πχ κατάλληλα δίκτυα και εφαρμογές), μπορεί, απευθυνόμενος σε ένα συγκεκριμένο κοινό να διοργανώσει μεγάλες εκστρατείες διαφήμισης, προβολής και άλλων υπηρεσιών, με αποδοχή εφάμιλλη ή μερικές φορές και καλύτερη των παραδοσιακών μέσων προβολής και διαφήμισης. Εφαρμόζοντας και χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία marketing στο M-business, μπορεί να απογειώσει την χρηστικότητα και την εμπειρία που προσφέρει στους καταναλωτές/συνεργάτες του. Παράγοντας σημαντικός για την επίτευξη των παραπάνω είναι η μεγάλη αποδοχή των κινητών τηλεφώνων στην καθημερινότητα του κοινού και η άμεση επικοινωνία/διεπαφή που τα χαρακτηρίζει. Αυτοί είναι και οι δυο ποιο σημαντικοί λόγοι που τα προαναφερθέντα μέσα , χαρακτηρίζονται ως κατεξοχήν εργαλεία- μέσα "προσωπικής" διαφήμισης. Στη παρούσα πτυχιακή εργασία ο ερευνητής θα μελετήσει την περίπτωση του mobile marketing ως επιχειρηματική λειτουργία και πως αυτή γεννήθηκε και συνεχίζει να λειτουργεί στην Ελλάδα έως και σήμερα. Παράλληλα θα ερευνήσει τα εργαλεία, τις εταιρίες και τα μέσα που χρησιμοποιούνται κατανοώντας την πιο σύγχρονη μορφή marketing και επιχειρείν του αιώνα μας. Τέλος θα προβεί σε μία έρευνα για να διαπιστώσει σε πιο βαθμό η Ελλάδα είναι έτοιμη για μια τέτοια αλλαγή , πόσο γνώριμα είναι όλα αυτά στους έλληνες χρήστες και αν πραγματικά η σύγχρονη κρίση την οποία διανύει η Ελλάδα θα αποτελέσει τροχοπέδη στην μελλοντική ανάπτυξη του συγκεκριμένου θεσμού λειτουργίας.el
heal.abstractIn recent years the development in the use of mobile phones is booming. From simple voice telephone devices, mobile phones have now become absolutely necessary items of daily use and information. Their functions continuously expanding, much more than you could imagine 10 years ago when the first devices with color screens made their appearance in the Greek market. The trend, however, for precisely this development, has created new opportunities, one of which is the case considered below, mobile marketing or in other words marketing through electronic portable devices. Using one of these devices and creating the conditions needed (eg suitable networks and applications) and with targeting a specific audience or organize large advertising campaigns, companies can outreach other traditional media services, enriching their brand name, visibility and advertising. Applying and using the right marketing tools in M-business, can elevate the usability and the experience offered to consumers / partners. An important factor for achieving the above is the high acceptance of mobile phones into everyday publics life and the direct contact / interface that characterizes it. These are the two, most important reasons for the above instruments which classifies them as tools par excellence-in personal advertisement. In this thesis the researcher will study the case of mobile marketing as a business function and how it was born and continues to operate in Greece until today. It will investigate the tools, companies and media used, comprehending the most modern form of marketing and business of our century. Furthermore a survey will be made to ascertain to what extent Greek people are familiar with those tools and how ready they really are for such a change. In the end we’ll try to answer the ultimate question, if Europeans modern economical crisis confirms that Greece will curb the future growth of this institution operating .en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΝέες μορφές επιχειρηματικών λειτουργιών, η περίπτωση του mobile marketing στην Ελλάδα.el
heal.titleNew forms of business functions, the case of mobile marketing in Greece.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, επιχειρηματικότητα, κινητή τηλεφωνία, μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευώνel
heal.keywordmarketing, enterpreneurship, mobile telephony, mobile marketingen
heal.advisorNameΣχοινωτάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNameSchoinotakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)