Εμφάνιση απλής εγγραφής

Development strategies of low cost airlines and contribution to greek tourism.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤσίπα, Σοϊλνταel
dc.creatorTsipa, Soilntaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:37:32Z
dc.date.available2016-03-15T16:37:32Z
dc.date.issued2014-10-24T10:00:24Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5508
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία προσεγγίζει το θέμα του εισερχόμενου τουρισμού στην Ελλάδα υπό το πρίσμα των αερομεταφορών και ειδικότερα μέσω των στρατηγικ΄νω επιλογών μίας ιδιότυπης μορφής αερομεταφορέων, όπως είναι οι αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους (Low Cost Carriers). Η ανάπτυξη των εταιριών αυτών αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις στο χώρο των αερομεταφορών παγκοσμίως. Αυτός ο "νέος" τύπος αερομεταφορέων έχει αναταράξει σε βάθος και αποφασιστικά το καθεστώς των αερομεταφορών γενικά και συγκεκριμένα των αποκαλούμενων παραδοσιακών αερομεταφορέων με την εισαγωγή ενός επιχειρησιακού μοντέλου χαμηλού κόστους, το οποίο επιτρέπει σε αυτές τις αερογραμμές να προσφέρουν οικονομικά εισητήρια στους πελάτες τους. Οι αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους (LCCs) αποτελούν μία σημαντική διάσταση στις σύγχρονες στρατηγικές ανάπτυξης και ανταγωνισμού στον τομέα των αερομεταφορών διεθν'ως. Η πτυχιακή εστιάζει στον καθοριμό των προσδιοριστικών παραγόντων στατηγικής ανάπτυξης LCCs καθώς και στις επιδράσεις αυτών των στατηγικών επιλογών στον ελληνικό τουρισμό.el
dc.description.abstractThis thesis approaches the issue of incoming tourism to Greece in the context of aviation and in particular through the strategic choices of a peculiar form of carriers, such as low-cost airlines (Low Cost Carriers). The development of such companies is one of the most important developments in the aviation world. This "new" type carriers has agitate thoroughly and decisively the status of aviation in general and specifically the so-called traditional carriers by introducing a low-cost business model, which allows these airlines offer cheap tickets to their customers. The low-cost airlines (LCCs) are an important dimension to modern development strategies and competition in the aviation sector worldwide. The thesis focuses on defining the determinants of strategic development of LCCs and the effects of these strategic choices in theen
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟι στρατηγικές ανάπτυξης και επέκτασης των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους και η συμβολή τους στον ελληνικό τουρισμό.el
dc.titleDevelopment strategies of low cost airlines and contribution to greek tourism.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤσίπα, Σοϊλνταel
heal.creatorNameTsipa, Soilntaen
heal.publicationDate2014-10-24T10:00:24Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5508
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία προσεγγίζει το θέμα του εισερχόμενου τουρισμού στην Ελλάδα υπό το πρίσμα των αερομεταφορών και ειδικότερα μέσω των στρατηγικ΄νω επιλογών μίας ιδιότυπης μορφής αερομεταφορέων, όπως είναι οι αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους (Low Cost Carriers). Η ανάπτυξη των εταιριών αυτών αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις στο χώρο των αερομεταφορών παγκοσμίως. Αυτός ο "νέος" τύπος αερομεταφορέων έχει αναταράξει σε βάθος και αποφασιστικά το καθεστώς των αερομεταφορών γενικά και συγκεκριμένα των αποκαλούμενων παραδοσιακών αερομεταφορέων με την εισαγωγή ενός επιχειρησιακού μοντέλου χαμηλού κόστους, το οποίο επιτρέπει σε αυτές τις αερογραμμές να προσφέρουν οικονομικά εισητήρια στους πελάτες τους. Οι αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους (LCCs) αποτελούν μία σημαντική διάσταση στις σύγχρονες στρατηγικές ανάπτυξης και ανταγωνισμού στον τομέα των αερομεταφορών διεθν'ως. Η πτυχιακή εστιάζει στον καθοριμό των προσδιοριστικών παραγόντων στατηγικής ανάπτυξης LCCs καθώς και στις επιδράσεις αυτών των στατηγικών επιλογών στον ελληνικό τουρισμό.el
heal.abstractThis thesis approaches the issue of incoming tourism to Greece in the context of aviation and in particular through the strategic choices of a peculiar form of carriers, such as low-cost airlines (Low Cost Carriers). The development of such companies is one of the most important developments in the aviation world. This "new" type carriers has agitate thoroughly and decisively the status of aviation in general and specifically the so-called traditional carriers by introducing a low-cost business model, which allows these airlines offer cheap tickets to their customers. The low-cost airlines (LCCs) are an important dimension to modern development strategies and competition in the aviation sector worldwide. The thesis focuses on defining the determinants of strategic development of LCCs and the effects of these strategic choices in theen
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟι στρατηγικές ανάπτυξης και επέκτασης των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους και η συμβολή τους στον ελληνικό τουρισμό.el
heal.titleDevelopment strategies of low cost airlines and contribution to greek tourism.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordστρατηγικός σχεδιασμός, ελληνικός τουρισμός, αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους, Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.keywordstrategic planning, greek tourism, low cost airline, Business Administrationen
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)