Έρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς για τα προϊόντα οίνου στο Νομό Ηρακλείου.
Consumer behavior research for wine products in Prefecture of Heraklion.
Date
2015-02-02Author
Μπανασάκη, Γεωργία
Λιβανού, Ισμήνη
Banasaki, Georgia
Livanou, Ismini
Metadata
Show full item recordAbstract
Η αγορά του οίνου θεωρείται ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πολύπλοκη, ενώ οι προτιμήσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών στα προϊόντα οίνου επηρεάζονται απο πολλούς παράγοντες. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η αποτύπωση των σύγχρονων καταναλωτικών προτιμήσεων για το κρασί στην περιοχή του Ηρακλείου Κρήτης. Μεθοδολογικά, η παρούσα εργασία βασίζεται στην σύνθεση δευτερογενών στοιχείων. Τα πρωτογενή στοιχεία προέρχονται απο έρευνα αγοράς σε καταναλωτές του Ηρακλείου Κρήτης, τα οποία συλλέχθηκαν με την μέθοδο των δομημένων ερωτηματολογίων της επισκόπησης χρησιμοποιώντας ως εργαλείο ένα ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν σαφής καταναλωτικές τάσεις όσον αφορά τα αγοραστικά κριτήρια και τις προτιμήσεις των καταναλωτών. The aim of this thesis is to investigate consumer behavior and preferences for wine products in Heraklion, Crete. The first section of the thesis gives the theoretical back ground, while the second section presents the methodology and the results of the primary survey conducting in Heraklion. According to the 300 local consumers participated in the survey, wine is the one of the most preferable alcohol drinks and consumer behavior seems to depend from different factors. The results of the research can be used from local wine firms in order to improve their product and marketing strategies.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info