Εμφάνιση απλής εγγραφής

Consumer behavior research for wine products in Prefecture of Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπανασάκη, Γεωργίαel
dc.creatorΛιβανού, Ισμήνηel
dc.creatorBanasaki, Georgiaen
dc.creatorLivanou, Isminien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:37:53Z
dc.date.available2016-03-15T16:37:53Z
dc.date.issued2015-02-02T14:41:40Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5523
dc.description.abstractΗ αγορά του οίνου θεωρείται ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πολύπλοκη, ενώ οι προτιμήσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών στα προϊόντα οίνου επηρεάζονται απο πολλούς παράγοντες. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η αποτύπωση των σύγχρονων καταναλωτικών προτιμήσεων για το κρασί στην περιοχή του Ηρακλείου Κρήτης. Μεθοδολογικά, η παρούσα εργασία βασίζεται στην σύνθεση δευτερογενών στοιχείων. Τα πρωτογενή στοιχεία προέρχονται απο έρευνα αγοράς σε καταναλωτές του Ηρακλείου Κρήτης, τα οποία συλλέχθηκαν με την μέθοδο των δομημένων ερωτηματολογίων της επισκόπησης χρησιμοποιώντας ως εργαλείο ένα ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν σαφής καταναλωτικές τάσεις όσον αφορά τα αγοραστικά κριτήρια και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.el
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to investigate consumer behavior and preferences for wine products in Heraklion, Crete. The first section of the thesis gives the theoretical back ground, while the second section presents the methodology and the results of the primary survey conducting in Heraklion. According to the 300 local consumers participated in the survey, wine is the one of the most preferable alcohol drinks and consumer behavior seems to depend from different factors. The results of the research can be used from local wine firms in order to improve their product and marketing strategies.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΈρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς για τα προϊόντα οίνου στο Νομό Ηρακλείου.el
dc.titleConsumer behavior research for wine products in Prefecture of Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπανασάκη, Γεωργίαel
heal.creatorNameΛιβανού, Ισμήνηel
heal.creatorNameBanasaki, Georgiaen
heal.creatorNameLivanou, Isminien
heal.publicationDate2015-02-02T14:41:40Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5523
heal.abstractΗ αγορά του οίνου θεωρείται ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πολύπλοκη, ενώ οι προτιμήσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών στα προϊόντα οίνου επηρεάζονται απο πολλούς παράγοντες. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η αποτύπωση των σύγχρονων καταναλωτικών προτιμήσεων για το κρασί στην περιοχή του Ηρακλείου Κρήτης. Μεθοδολογικά, η παρούσα εργασία βασίζεται στην σύνθεση δευτερογενών στοιχείων. Τα πρωτογενή στοιχεία προέρχονται απο έρευνα αγοράς σε καταναλωτές του Ηρακλείου Κρήτης, τα οποία συλλέχθηκαν με την μέθοδο των δομημένων ερωτηματολογίων της επισκόπησης χρησιμοποιώντας ως εργαλείο ένα ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν σαφής καταναλωτικές τάσεις όσον αφορά τα αγοραστικά κριτήρια και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.el
heal.abstractThe aim of this thesis is to investigate consumer behavior and preferences for wine products in Heraklion, Crete. The first section of the thesis gives the theoretical back ground, while the second section presents the methodology and the results of the primary survey conducting in Heraklion. According to the 300 local consumers participated in the survey, wine is the one of the most preferable alcohol drinks and consumer behavior seems to depend from different factors. The results of the research can be used from local wine firms in order to improve their product and marketing strategies.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΈρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς για τα προϊόντα οίνου στο Νομό Ηρακλείου.el
heal.titleConsumer behavior research for wine products in Prefecture of Heraklion.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordσυμπεριφορά καταναλωτή, κρασί, νομός Ηρακλείουel
heal.keywordconsumer behavior, wine, prefecture of Heraklionen
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)