Εμφάνιση απλής εγγραφής

Employees' motivation in tourism enterprises.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓκοντολιά, Μαριάνναel
dc.creatorGontolia, Mariannaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:38:08Z
dc.date.available2016-03-15T16:38:08Z
dc.date.issued2014-12-04T12:53:10Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5530
dc.description.abstractΗ παραγωγικότητα των εργαζομένων σε μια επιχείρηση, αποτελεί το σημείο κλειδί για την επιτυχία της. Μόνο με την αύξηση της παραγωγικότητας , θα επιτευχθεί η αύξηση της μέγιστης παραγωγής και η αύξηση των πωλήσεων , με αποτέλεσμα μεγαλύτερο κέρδος. Η παραγωγικότητα συνδέεται άμεσα με την βιωσιμότητα της επιχείρησης. Η παραγωγικότητα, όμως είναι ένας τομέας πολυσύνθετος, ο οποίος πρέπει να μελετάται τόσο στο εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, όσο και στο εξωτερικό της, διότι επηρεάζεται και μεταβάλλεται από διάφορους παράγοντες. Ο τρόπος με τον οποίο οι εργαζόμενοι μιας επιχείρησης προσπαθούν να αναπτύξουν και να διαμορφώσουν την εικόνα της επιχείρησης προς τον πελάτη είναι πολυδιάστατος και αυτό βέβαια διαμορφώνεται σε καθημερινή βάση και επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες οι οποίοι υποκινούν αυτή τη παραγωγικότητα. Η ψυχολογία τους αποτελεί συνιστώσα της παραγωγικότητας και εκφράζεται, διατυπωμένη άμεσα στο πελάτη, ο οποίος διαμορφώνει έτσι με αυτό τον τρόπο μια εικόνα της επιχείρησης και συγκεκριμένα της ξενοδοχειακής μονάδας στην οποία βρίσκεται και αυτό μπορεί να είναι είτε καλό, είτε καθόλου σωστή εικόνα του προφίλ της. Η ψυχολογία των εργαζομένων επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, όπως οι εργασιακές σχέσεις, ο μισθός αλλά και άλλοι παράγοντες, οι οποίοι θα αναλυθούν. Σε αυτούς τους παράγοντες ενσωματώνεται και ο ρόλος του manager. Ο ρόλος του υπεύθυνου του προσωπικού, ο οποίος έχει οριστεί από τη διοίκηση βρίσκεται σε μια θέση, η οποία θα μπορούσε να αποφέρει την πλήρη ισορροπία ανάμεσα στην πλευρά της διοίκησης και στην πλευρά των εργαζομένων και αυτός είναι ο ρόλος της. Στην παρούσα μελέτη θα αναλυθεί η υποκίνηση των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις , με περίπτωση μελέτης , το Απολλώνιο , στην Κρήτη. Θα γίνει εξαγωγή συμπερασμάτων μέσω ενός ερωτηματολογίου , το οποίο θα διαμοιρασθεί στο εργατικό δυναμικό – στο προσωπικό του ξενοδοχείου. Ο σκοπός αυτού του ερωτηματολογίου για την εξαγωγή των συμπερασμάτων είναι υψηλής σπουδαιότητας, καθώς μας δείχνει την ψυχολογία των εργαζομένων και τον τρόπο που αυτή διαμορφώνεται μέσα στην επιχείρηση, ανάλογα με τις αποφάσεις που λαμβάνουν οι εργοδότες και τη συμπεριφορά με την οποία αντιμετωπίζουν το προσωπικό του ξενοδοχείου τους σε κάθε κλάδο. Με αυτό τον τρόπο θα κατανοήσουμε απόλυτα τους παράγοντες οι οποίοι μεταβάλλουν την παραγωγικότητα τους στην πραγματικότητα και πως θα μπορούσε να βελτιωθεί αυτή η κατάσταση, λαμβάνοντας διαφορετικές αποφάσεις και παρακινώντας με κίνητρα στα οποία το προσωπικό, αποκτά ζήλο με αποτέλεσμα να εργάζεται με διαφορετικό τρόπο και να αυξάνει έτσι την πελατεία και προφανώς με αυτό τον τρόπο και την κερδοφορία της επιχείρησης. Έτσι λοιπόν είναι κατανοητή η σπουδαιότητα της ανάλυσης του τρόπου που διαμορφώνεται η ψυχολογία του προσωπικού, για να μπορεί μια επιχείρηση να δημιουργεί το σωστό προς το πελάτη προφίλ της εταιρείας της που εκφράζει την προσοχή στο πελάτη σε συνδυασμό με την υψηλή ποιότητα παροχής υπηρεσιών και χρονικού ορίου.el
dc.description.abstractThe productivity of workers in an enterprise, is the key point for success. Only by increasing productivity will achieve maximum increase in production and sales growth, resulting in higher profits. Productivity is directly related to viability. Productivity, however, is a complex area, which should be considered both in the internal environment of the company, as well as abroad, because it is affected and altered by various factors. The way in which employees of a company trying to develop and shape the image of the enterprise customer is multidimensional and that of course is formed on a daily basis and is influenced by many factors that stimulate productivity. The psychological component of productivity is expressed, formulated directly in the client, which forms so this way a picture of the business and in particular on the hotel you are in, and this can be either good or no good profile picture of . The psychology of workers affected by many factors, such as labor relations, wages and other factors that will be analyzed. Such factors incorporated and the role of the manager. The role of the responsible personnel, who have been appointed by the government is in a position which could bring the full balance on the side of the management and the workers, and this is the role. This study will analyze the stimulation of workers in the hospitality industry, with a case study, the Apollonian, Crete. It will draw conclusions through a questionnaire, which was divided into the workforce - the hotel staff. The purpose of this questionnaire for drawing conclusions is of high importance, and shows us the psychology of work and how it is formed within the company, depending on the decisions taken by employers and behavior by experiencing the hotel staff in each sector. This way you will fully understand the factors that alter the productivity and the fact that we could improve this situation, taking different decisions and motivating incentives that staff acquires zeal resulting work differently and thus increases the customers and obviously in this manner and the profitability of the business. So understood the importance of the analysis of the way shaped the psychology staff, to enable a business to create the right customer to the company profile of expressing attention to the client along with high quality service and timeout .en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ παρακίνηση των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.el
dc.titleEmployees' motivation in tourism enterprises.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓκοντολιά, Μαριάνναel
heal.creatorNameGontolia, Mariannaen
heal.publicationDate2014-12-04T12:53:10Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5530
heal.abstractΗ παραγωγικότητα των εργαζομένων σε μια επιχείρηση, αποτελεί το σημείο κλειδί για την επιτυχία της. Μόνο με την αύξηση της παραγωγικότητας , θα επιτευχθεί η αύξηση της μέγιστης παραγωγής και η αύξηση των πωλήσεων , με αποτέλεσμα μεγαλύτερο κέρδος. Η παραγωγικότητα συνδέεται άμεσα με την βιωσιμότητα της επιχείρησης. Η παραγωγικότητα, όμως είναι ένας τομέας πολυσύνθετος, ο οποίος πρέπει να μελετάται τόσο στο εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, όσο και στο εξωτερικό της, διότι επηρεάζεται και μεταβάλλεται από διάφορους παράγοντες. Ο τρόπος με τον οποίο οι εργαζόμενοι μιας επιχείρησης προσπαθούν να αναπτύξουν και να διαμορφώσουν την εικόνα της επιχείρησης προς τον πελάτη είναι πολυδιάστατος και αυτό βέβαια διαμορφώνεται σε καθημερινή βάση και επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες οι οποίοι υποκινούν αυτή τη παραγωγικότητα. Η ψυχολογία τους αποτελεί συνιστώσα της παραγωγικότητας και εκφράζεται, διατυπωμένη άμεσα στο πελάτη, ο οποίος διαμορφώνει έτσι με αυτό τον τρόπο μια εικόνα της επιχείρησης και συγκεκριμένα της ξενοδοχειακής μονάδας στην οποία βρίσκεται και αυτό μπορεί να είναι είτε καλό, είτε καθόλου σωστή εικόνα του προφίλ της. Η ψυχολογία των εργαζομένων επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, όπως οι εργασιακές σχέσεις, ο μισθός αλλά και άλλοι παράγοντες, οι οποίοι θα αναλυθούν. Σε αυτούς τους παράγοντες ενσωματώνεται και ο ρόλος του manager. Ο ρόλος του υπεύθυνου του προσωπικού, ο οποίος έχει οριστεί από τη διοίκηση βρίσκεται σε μια θέση, η οποία θα μπορούσε να αποφέρει την πλήρη ισορροπία ανάμεσα στην πλευρά της διοίκησης και στην πλευρά των εργαζομένων και αυτός είναι ο ρόλος της. Στην παρούσα μελέτη θα αναλυθεί η υποκίνηση των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις , με περίπτωση μελέτης , το Απολλώνιο , στην Κρήτη. Θα γίνει εξαγωγή συμπερασμάτων μέσω ενός ερωτηματολογίου , το οποίο θα διαμοιρασθεί στο εργατικό δυναμικό – στο προσωπικό του ξενοδοχείου. Ο σκοπός αυτού του ερωτηματολογίου για την εξαγωγή των συμπερασμάτων είναι υψηλής σπουδαιότητας, καθώς μας δείχνει την ψυχολογία των εργαζομένων και τον τρόπο που αυτή διαμορφώνεται μέσα στην επιχείρηση, ανάλογα με τις αποφάσεις που λαμβάνουν οι εργοδότες και τη συμπεριφορά με την οποία αντιμετωπίζουν το προσωπικό του ξενοδοχείου τους σε κάθε κλάδο. Με αυτό τον τρόπο θα κατανοήσουμε απόλυτα τους παράγοντες οι οποίοι μεταβάλλουν την παραγωγικότητα τους στην πραγματικότητα και πως θα μπορούσε να βελτιωθεί αυτή η κατάσταση, λαμβάνοντας διαφορετικές αποφάσεις και παρακινώντας με κίνητρα στα οποία το προσωπικό, αποκτά ζήλο με αποτέλεσμα να εργάζεται με διαφορετικό τρόπο και να αυξάνει έτσι την πελατεία και προφανώς με αυτό τον τρόπο και την κερδοφορία της επιχείρησης. Έτσι λοιπόν είναι κατανοητή η σπουδαιότητα της ανάλυσης του τρόπου που διαμορφώνεται η ψυχολογία του προσωπικού, για να μπορεί μια επιχείρηση να δημιουργεί το σωστό προς το πελάτη προφίλ της εταιρείας της που εκφράζει την προσοχή στο πελάτη σε συνδυασμό με την υψηλή ποιότητα παροχής υπηρεσιών και χρονικού ορίου.el
heal.abstractThe productivity of workers in an enterprise, is the key point for success. Only by increasing productivity will achieve maximum increase in production and sales growth, resulting in higher profits. Productivity is directly related to viability. Productivity, however, is a complex area, which should be considered both in the internal environment of the company, as well as abroad, because it is affected and altered by various factors. The way in which employees of a company trying to develop and shape the image of the enterprise customer is multidimensional and that of course is formed on a daily basis and is influenced by many factors that stimulate productivity. The psychological component of productivity is expressed, formulated directly in the client, which forms so this way a picture of the business and in particular on the hotel you are in, and this can be either good or no good profile picture of . The psychology of workers affected by many factors, such as labor relations, wages and other factors that will be analyzed. Such factors incorporated and the role of the manager. The role of the responsible personnel, who have been appointed by the government is in a position which could bring the full balance on the side of the management and the workers, and this is the role. This study will analyze the stimulation of workers in the hospitality industry, with a case study, the Apollonian, Crete. It will draw conclusions through a questionnaire, which was divided into the workforce - the hotel staff. The purpose of this questionnaire for drawing conclusions is of high importance, and shows us the psychology of work and how it is formed within the company, depending on the decisions taken by employers and behavior by experiencing the hotel staff in each sector. This way you will fully understand the factors that alter the productivity and the fact that we could improve this situation, taking different decisions and motivating incentives that staff acquires zeal resulting work differently and thus increases the customers and obviously in this manner and the profitability of the business. So understood the importance of the analysis of the way shaped the psychology staff, to enable a business to create the right customer to the company profile of expressing attention to the client along with high quality service and timeout .en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ παρακίνηση των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.el
heal.titleEmployees' motivation in tourism enterprises.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordπαρακίνηση εργαζομένων, τουριστική επιχείρηση, παραγωγικότητα εργαζομένουel
heal.keywordemployees' motivation, tourism enterprise, employee productivityen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)