Εμφάνιση απλής εγγραφής

Labour relations and quality in health service.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣυκιώτη, Θηρεσίαel
dc.creatorSykioti, Thiresiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:39:43Z
dc.date.available2016-03-15T16:39:43Z
dc.date.issued2015-02-02T13:12:08Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5594
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στις εργασιακές σχέσεις όπως αυτές διαμορφώνονται στο χώρο της υγείας και στον τρόπο με τον οποίο καθορίζουν την ποιότητα των παροχών υγείας. Γνωρίζοντας ότι με τον όρο εργασιακές σχέσεις εννοούνται οι πολυδιάστατες σχέσεις που διαμορφώνονται μεταξύ των τριών «κοινωνικών εταίρων» (δηλαδή εργοδοτών, εργαζομένων και κράτους) εμβαθύναμε όχι μόνο στον προσδιορισμό τους και την θεωρητική προσέγγιση τους αλλά και στην εμπειρική διερεύνηση τους μέσω της έρευνας που πραγματοποιήσαμε στο ΒΕΝΙΖΕΛΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ .Για τον σκοπό της εργασίας πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική αναφορά τόσο σε θεωρητικό επίπεδο όσο και ως προς το ερευνητικό τμήμα της.Η προσέγγιση του θέματος έγινε σε δύο μέρη, το θεωρητικό, όπου γίνεται παρουσίαση του θέματος μέσω επιστημονικών άρθρων και βιβλιογραφικής αναφοράς και το ερευνητικό, στο οποίο αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας μας. Στη θεωρητική προσέγγιση παρουσιάστηκαν και διερευνήθηκαν βιβλιογραφικά όροι όπως είναι οι εργασιακές σχέσεις , η εργασιακή ικανοποίηση, η υγεία ,τα συστήματα υγείας , η παροχή υπηρεσιών υγείας , τα κίνητρα για την παρακίνηση των εργαζόμενων , η διοίκηση μονάδων υγείας και πως αυτή παρακινεί του εργαζόμενους. Στο εμπειρικό τμήμα αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο ΒΕΝΙΖΕΛΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.el
dc.description.abstractThis thesis refers to industrial relations as reflected in the health and the way in which determine the quality of health benefits. Knowing that the term industrial relations meant multidimensional relationships formed between the three "social partners" (ie employers, employees and the state deepened not only to identify and approach the theoretical and empirical investigation through research we conducted Venizelio GENERAL HOSPITAL. For the purpose of the work performed by reference both in theory and in terms of the research department. The approach was made in two parts, theoretical, where we present the issue through scientific articles and reference literature and empirical, which analyzes the results of several recent surveys.The theoretical approach presented and investigated bibliographical conditions such as labor relations, job satisfaction, health, health systems, health systems, provide health services, incentives to motivate employees, the management of health units and how it motivates the workers. The empirical part analyzes the results of a survey conducted Venizelio GENERAL HOSPITAL.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕργασιακές σχέσεις και ποιότητα στην υπηρεσία της υγείας.el
dc.titleLabour relations and quality in health service.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣυκιώτη, Θηρεσίαel
heal.creatorNameSykioti, Thiresiaen
heal.publicationDate2015-02-02T13:12:08Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5594
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στις εργασιακές σχέσεις όπως αυτές διαμορφώνονται στο χώρο της υγείας και στον τρόπο με τον οποίο καθορίζουν την ποιότητα των παροχών υγείας. Γνωρίζοντας ότι με τον όρο εργασιακές σχέσεις εννοούνται οι πολυδιάστατες σχέσεις που διαμορφώνονται μεταξύ των τριών «κοινωνικών εταίρων» (δηλαδή εργοδοτών, εργαζομένων και κράτους) εμβαθύναμε όχι μόνο στον προσδιορισμό τους και την θεωρητική προσέγγιση τους αλλά και στην εμπειρική διερεύνηση τους μέσω της έρευνας που πραγματοποιήσαμε στο ΒΕΝΙΖΕΛΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ .Για τον σκοπό της εργασίας πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική αναφορά τόσο σε θεωρητικό επίπεδο όσο και ως προς το ερευνητικό τμήμα της.Η προσέγγιση του θέματος έγινε σε δύο μέρη, το θεωρητικό, όπου γίνεται παρουσίαση του θέματος μέσω επιστημονικών άρθρων και βιβλιογραφικής αναφοράς και το ερευνητικό, στο οποίο αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας μας. Στη θεωρητική προσέγγιση παρουσιάστηκαν και διερευνήθηκαν βιβλιογραφικά όροι όπως είναι οι εργασιακές σχέσεις , η εργασιακή ικανοποίηση, η υγεία ,τα συστήματα υγείας , η παροχή υπηρεσιών υγείας , τα κίνητρα για την παρακίνηση των εργαζόμενων , η διοίκηση μονάδων υγείας και πως αυτή παρακινεί του εργαζόμενους. Στο εμπειρικό τμήμα αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο ΒΕΝΙΖΕΛΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.el
heal.abstractThis thesis refers to industrial relations as reflected in the health and the way in which determine the quality of health benefits. Knowing that the term industrial relations meant multidimensional relationships formed between the three "social partners" (ie employers, employees and the state deepened not only to identify and approach the theoretical and empirical investigation through research we conducted Venizelio GENERAL HOSPITAL. For the purpose of the work performed by reference both in theory and in terms of the research department. The approach was made in two parts, theoretical, where we present the issue through scientific articles and reference literature and empirical, which analyzes the results of several recent surveys.The theoretical approach presented and investigated bibliographical conditions such as labor relations, job satisfaction, health, health systems, health systems, provide health services, incentives to motivate employees, the management of health units and how it motivates the workers. The empirical part analyzes the results of a survey conducted Venizelio GENERAL HOSPITAL.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΕργασιακές σχέσεις και ποιότητα στην υπηρεσία της υγείας.el
heal.titleLabour relations and quality in health service.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεργασιακή σχέση, ικανοποίηση εργαζομένωνel
heal.keywordlabour relation, employee satisfactionen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)