Εμφάνιση απλής εγγραφής

The degree of influence of new technologies in tourism.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπαλίδης, Αλέξανδροςel
dc.creatorBalidis, Alexandrosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:40:25Z
dc.date.available2016-03-15T16:40:25Z
dc.date.issued2015-02-19T13:41:45Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5630
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει και να διερευνήσει το βαθμό επιρροής των νέων τεχνολογιών στον τουρισμό και κατά πόσο αυτές μπορούν να τον προωθήσουν πηγαίνοντάς τον όχι μόνο μπροστά, αλλά και με ταχύτερους ρυθμούς. Η εργασία επιδιώκει να αναδείξει το προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή/τουρίστα, ο οποίος χρησιµοποιεί το ∆ιαδίκτυο ως µέσω άµεσης πρόσβασης και παροχής πληροφοριών σχετικά µε το τουριστικό προϊόν και να διερευνηθούν τα νέα μέσα τα οποία είναι συνυφασμένα με την τεχνολογία και τις νέες τάσεις που αναπόφευκτα έφερε μαζί της η τεχνολογική εξέλιξη των τελευταίων δεκαετιών. Ειδικότερα, η πτυχιακή διαρθρώνεται σε δυο µέρη. A. Το πρώτο µέρος αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια στα οποία, αρχικά γίνεται μια αναφορά στη μεταβατική περίοδο της αλλαγής του Τουρισμού με την ένταξη των νέων μέσων σε αυτόν,εστιάζεται το internet ως νέα τεχνολογία στο τουρισμό,έπειτα επιχειρείται η προσέγγιση του διαδιτυακού τουρισμού σε αριθμούς,αλλά και στις διαδικτυακές επιχειρηματικές στρατηγικές.Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στο ίντερνετ και στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις,στις στρατηγικές διανομής μέσω ίντερνετ,στο Hotel Distribution System,αλλά και στα πλεονεκτήματα του online τουρισμού και τέλος επιχειρείται µια εννοιολογική προσέγγιση του Ηλεκτρονικού Τουρισμού (e-Tourism), στις μελλοντικές προοπτικές του και στα συστήματα S.P.E.T.A. B. Το δεύτερο µέρος περιλαµβάνει δυο κεφάλαια στα οποία αναλύεται η µεθοδολογία της ερευνάς, και πιο συγκεκριµένα γίνεται αναφορά στις παραµέτρους τις ερευνάς, στο ερωτηµατολόγιο, στην µέθοδο συλλογής του ερωτηµατολογίου και στο πληθυσµό του δείγµατος.Στην συνέχεια παραθέτονται τα αποτελέσµατα του ερωτηµατολόγιου που χρησιµοποιήθηκε ως εργαλείο για την διεξαγωγή της έρευνας, η ανάλυση των αποτελεσµάτων ανά ερώτηση µε την σειρά που τέθηκαν, ενώ µετά την ανάλυση ακολουθεί ο σχολιασµός. Το βασικό συµπέρασµα που προκύπτει από την παρούσα ερευνητική Εργασία είναι ότι o Τουριστικός κλάδος θα πρέπει να προσαρμοστεί πλήρως στις νέες τάσεις, καθώς επηρεάζεται άμεσα από τις νέες τεχνολογίες, λαµβάνοντας υπόψη το προφίλ του σύγχρονου δυνητικού τουρίστα.el
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to present and investigate the degree of influence of new technologies in tourism and how that influence can promote tourism and make it move not only forward, but also faster. This paper seeks to highlight the profile of modern consumer / tourist who uses the Internet as a means of direct access and information about the tourist product and to explore new tools that are intertwined with technology and new trends that inevitably brought together the technological development in recent decades.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟ βαθμός επιρροής των νέων τεχνολογιών στον τουρισμό.el
dc.titleThe degree of influence of new technologies in tourism.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπαλίδης, Αλέξανδροςel
heal.creatorNameBalidis, Alexandrosen
heal.publicationDate2015-02-19T13:41:45Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5630
heal.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει και να διερευνήσει το βαθμό επιρροής των νέων τεχνολογιών στον τουρισμό και κατά πόσο αυτές μπορούν να τον προωθήσουν πηγαίνοντάς τον όχι μόνο μπροστά, αλλά και με ταχύτερους ρυθμούς. Η εργασία επιδιώκει να αναδείξει το προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή/τουρίστα, ο οποίος χρησιµοποιεί το ∆ιαδίκτυο ως µέσω άµεσης πρόσβασης και παροχής πληροφοριών σχετικά µε το τουριστικό προϊόν και να διερευνηθούν τα νέα μέσα τα οποία είναι συνυφασμένα με την τεχνολογία και τις νέες τάσεις που αναπόφευκτα έφερε μαζί της η τεχνολογική εξέλιξη των τελευταίων δεκαετιών. Ειδικότερα, η πτυχιακή διαρθρώνεται σε δυο µέρη. A. Το πρώτο µέρος αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια στα οποία, αρχικά γίνεται μια αναφορά στη μεταβατική περίοδο της αλλαγής του Τουρισμού με την ένταξη των νέων μέσων σε αυτόν,εστιάζεται το internet ως νέα τεχνολογία στο τουρισμό,έπειτα επιχειρείται η προσέγγιση του διαδιτυακού τουρισμού σε αριθμούς,αλλά και στις διαδικτυακές επιχειρηματικές στρατηγικές.Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στο ίντερνετ και στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις,στις στρατηγικές διανομής μέσω ίντερνετ,στο Hotel Distribution System,αλλά και στα πλεονεκτήματα του online τουρισμού και τέλος επιχειρείται µια εννοιολογική προσέγγιση του Ηλεκτρονικού Τουρισμού (e-Tourism), στις μελλοντικές προοπτικές του και στα συστήματα S.P.E.T.A. B. Το δεύτερο µέρος περιλαµβάνει δυο κεφάλαια στα οποία αναλύεται η µεθοδολογία της ερευνάς, και πιο συγκεκριµένα γίνεται αναφορά στις παραµέτρους τις ερευνάς, στο ερωτηµατολόγιο, στην µέθοδο συλλογής του ερωτηµατολογίου και στο πληθυσµό του δείγµατος.Στην συνέχεια παραθέτονται τα αποτελέσµατα του ερωτηµατολόγιου που χρησιµοποιήθηκε ως εργαλείο για την διεξαγωγή της έρευνας, η ανάλυση των αποτελεσµάτων ανά ερώτηση µε την σειρά που τέθηκαν, ενώ µετά την ανάλυση ακολουθεί ο σχολιασµός. Το βασικό συµπέρασµα που προκύπτει από την παρούσα ερευνητική Εργασία είναι ότι o Τουριστικός κλάδος θα πρέπει να προσαρμοστεί πλήρως στις νέες τάσεις, καθώς επηρεάζεται άμεσα από τις νέες τεχνολογίες, λαµβάνοντας υπόψη το προφίλ του σύγχρονου δυνητικού τουρίστα.el
heal.abstractThe purpose of this thesis is to present and investigate the degree of influence of new technologies in tourism and how that influence can promote tourism and make it move not only forward, but also faster. This paper seeks to highlight the profile of modern consumer / tourist who uses the Internet as a means of direct access and information about the tourist product and to explore new tools that are intertwined with technology and new trends that inevitably brought together the technological development in recent decades.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟ βαθμός επιρροής των νέων τεχνολογιών στον τουρισμό.el
heal.titleThe degree of influence of new technologies in tourism.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουρισμός, τουριστική επιχείρηση, νέες τεχνολογίες, διαδίκτυο, Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.keywordtourism, tourism enterprise, new technologies, internet, Tourism Business Administrationen
heal.advisorNameΠιτσούλη, Εσθήρel
heal.advisorNamePitsouli, Esthiren
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)