Εμφάνιση απλής εγγραφής

Research of consumer behavior in winery products in Chania.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔριδάκη, Γεωργίαel
dc.creatorΔριδάκη, Ευαγγελίαel
dc.creatorDridaki, Georgiaen
dc.creatorDridaki, Evangeliaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:40:39Z
dc.date.available2016-03-15T16:40:39Z
dc.date.issued2015-07-08T13:12:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5638
dc.description.abstractΗ παγκόσμια και εγχώρια αγορά του τυποποιημένου οίνου θεωρείται ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πολύπλοκη. Οι καταναλωτικές προτιμήσεις επηρεάζονται από πολλούς παράγοντες και αυτό δυσκολεύει τη διαμόρφωση στρατηγικών και τακτικών προώθησης από τις επιχειρήσεις του κλάδου. Από την άλλη πλευρά, ο ανταγωνισμός μεταξύ των οινοπαραγωγών επιχειρήσεων αυξάνεται συνεχώς, με εταιρίες από χώρες που δεν είχαν μέχρι τώρα παράδοση στον κλάδο να εισέρχονται δυναμικά στην παγκόσμια αγορά.Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα αναφερθούμε γενικότερα στον κλάδο και στις επιχειρήσεις οινοποιίας, στην ιστορική αναδρομή του οίνου ,σε μυθολογικά στοιχεία καθώς επίσης θα αναλύσουμε τις προτιμήσεις των καταναλωτών ανάλογα με τη ζήτηση και την προσφορά του συγκεκριμένου προϊόντος . Τέλος με βάση τα στατιστικά στοιχεία της καταναλωτικής έρευνας, θα αναλύσουμε τα συμπεράσματα που αφορούν την καταναλωτική συμπεριφορά οίνου στο νομό Χανίων.el
dc.description.abstractThe global and domestic market of standard wine is considered highly competitive and complex. Consumer preferences are influenced by many factors and this complicates the formulation of strategies and regular promotion of the industries. On the other hand, competition between wine producer companies is constantly increasing, with companies from countries that had not yet delivered the industry to actively enter the world market. In this thesis we will refer generally to the industry and the wine business, the history of wine in mythological elements and also will analyze consumer preferences depending on demand and supply of the product. Finally based on the statistics of consumer research, we will analyze the findings on consumer behavior wine in Chania.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΈρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς προϊόντων οινοποιίας στο νομό Χανίων.el
dc.titleResearch of consumer behavior in winery products in Chania.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔριδάκη, Γεωργίαel
heal.creatorNameΔριδάκη, Ευαγγελίαel
heal.creatorNameDridaki, Georgiaen
heal.creatorNameDridaki, Evangeliaen
heal.publicationDate2015-07-08T13:12:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5638
heal.abstractΗ παγκόσμια και εγχώρια αγορά του τυποποιημένου οίνου θεωρείται ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πολύπλοκη. Οι καταναλωτικές προτιμήσεις επηρεάζονται από πολλούς παράγοντες και αυτό δυσκολεύει τη διαμόρφωση στρατηγικών και τακτικών προώθησης από τις επιχειρήσεις του κλάδου. Από την άλλη πλευρά, ο ανταγωνισμός μεταξύ των οινοπαραγωγών επιχειρήσεων αυξάνεται συνεχώς, με εταιρίες από χώρες που δεν είχαν μέχρι τώρα παράδοση στον κλάδο να εισέρχονται δυναμικά στην παγκόσμια αγορά.Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα αναφερθούμε γενικότερα στον κλάδο και στις επιχειρήσεις οινοποιίας, στην ιστορική αναδρομή του οίνου ,σε μυθολογικά στοιχεία καθώς επίσης θα αναλύσουμε τις προτιμήσεις των καταναλωτών ανάλογα με τη ζήτηση και την προσφορά του συγκεκριμένου προϊόντος . Τέλος με βάση τα στατιστικά στοιχεία της καταναλωτικής έρευνας, θα αναλύσουμε τα συμπεράσματα που αφορούν την καταναλωτική συμπεριφορά οίνου στο νομό Χανίων.el
heal.abstractThe global and domestic market of standard wine is considered highly competitive and complex. Consumer preferences are influenced by many factors and this complicates the formulation of strategies and regular promotion of the industries. On the other hand, competition between wine producer companies is constantly increasing, with companies from countries that had not yet delivered the industry to actively enter the world market. In this thesis we will refer generally to the industry and the wine business, the history of wine in mythological elements and also will analyze consumer preferences depending on demand and supply of the product. Finally based on the statistics of consumer research, we will analyze the findings on consumer behavior wine in Chania.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΈρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς προϊόντων οινοποιίας στο νομό Χανίων.el
heal.titleResearch of consumer behavior in winery products in Chania.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordσυμπεριφορά καταναλωτή, οίνος, οινοποιείο, νομός Χανίωνel
heal.keywordconsumer behavior, wine, winery, prefecture of Chaniaen
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)