Καταναλωτική συμπεριφορά στα προϊόντα οίνου. Η περίπτωση της Σαντορίνης.
Consumer behavior for wine products. The case of Santorini.
View/ Open
Date
2015-12-16Author
Δαρζέντα, Αικατερίνη
Darzenta, Aikaterini
Metadata
Show full item recordAbstract
Η αγορά του οίνου θεωρείται ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πολύπλοκη, ενώ οι προτιμήσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών στα προϊόντα είναι οίνου επηρεάζονται απο πολλούς παράγοντες. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η αποτύπωση των σύγχρονων καταναλωτικών προτιμήσεων για το κρασί στην περιοχή της Σαντορίνης. Μεθοδολογικά η παρούσα εργασία βασίζεται στη σύνθεση δευτερογενών και πρωτογενών στοιχείων. Τα πρωτογενή στοιχεία προέρχονται απο έρευνα αγοράς σε καταναλωτές της Σαντορίνης τα οποία συλλέχθηκαν με την μέθοδο των δομημένων ερωτηματολογίων της επισκόπησης χρησιμοποιώντας ως εργαλείο ένα ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν σαφής καταναλωτικές τάσεις όσον αφορά στα αγοραστικά κριτήρια και τις προτιμήσεις των καταναλωτών. The aim of this thesis is to investigate consumer behavior and preferences for wine products in Santorini, Greece. The first section of the thesis gives the theoretical back ground, while the second section presents the methodology and the results of the primary survey conducting in Santorini. According to the 152 local consumers participated in the survey, wine is the one of the most preferable alcohol drinks and consumer behavior seems to depend from different factors. The results of the research can be used from local wine firms in order to improve their product and marketing strategies.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info