Εμφάνιση απλής εγγραφής

Consumer behavior for wine products. The case of Santorini.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔαρζέντα, Αικατερίνηel
dc.creatorDarzenta, Aikaterinien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:41:57Z
dc.date.available2016-03-15T16:41:57Z
dc.date.issued2015-12-16T14:42:21Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5690
dc.description.abstractΗ αγορά του οίνου θεωρείται ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πολύπλοκη, ενώ οι προτιμήσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών στα προϊόντα είναι οίνου επηρεάζονται απο πολλούς παράγοντες. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η αποτύπωση των σύγχρονων καταναλωτικών προτιμήσεων για το κρασί στην περιοχή της Σαντορίνης. Μεθοδολογικά η παρούσα εργασία βασίζεται στη σύνθεση δευτερογενών και πρωτογενών στοιχείων. Τα πρωτογενή στοιχεία προέρχονται απο έρευνα αγοράς σε καταναλωτές της Σαντορίνης τα οποία συλλέχθηκαν με την μέθοδο των δομημένων ερωτηματολογίων της επισκόπησης χρησιμοποιώντας ως εργαλείο ένα ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν σαφής καταναλωτικές τάσεις όσον αφορά στα αγοραστικά κριτήρια και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.el
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to investigate consumer behavior and preferences for wine products in Santorini, Greece. The first section of the thesis gives the theoretical back ground, while the second section presents the methodology and the results of the primary survey conducting in Santorini. According to the 152 local consumers participated in the survey, wine is the one of the most preferable alcohol drinks and consumer behavior seems to depend from different factors. The results of the research can be used from local wine firms in order to improve their product and marketing strategies.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΚαταναλωτική συμπεριφορά στα προϊόντα οίνου. Η περίπτωση της Σαντορίνης.el
dc.titleConsumer behavior for wine products. The case of Santorini.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔαρζέντα, Αικατερίνηel
heal.creatorNameDarzenta, Aikaterinien
heal.publicationDate2015-12-16T14:42:21Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5690
heal.abstractΗ αγορά του οίνου θεωρείται ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πολύπλοκη, ενώ οι προτιμήσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών στα προϊόντα είναι οίνου επηρεάζονται απο πολλούς παράγοντες. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η αποτύπωση των σύγχρονων καταναλωτικών προτιμήσεων για το κρασί στην περιοχή της Σαντορίνης. Μεθοδολογικά η παρούσα εργασία βασίζεται στη σύνθεση δευτερογενών και πρωτογενών στοιχείων. Τα πρωτογενή στοιχεία προέρχονται απο έρευνα αγοράς σε καταναλωτές της Σαντορίνης τα οποία συλλέχθηκαν με την μέθοδο των δομημένων ερωτηματολογίων της επισκόπησης χρησιμοποιώντας ως εργαλείο ένα ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν σαφής καταναλωτικές τάσεις όσον αφορά στα αγοραστικά κριτήρια και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.el
heal.abstractThe aim of this thesis is to investigate consumer behavior and preferences for wine products in Santorini, Greece. The first section of the thesis gives the theoretical back ground, while the second section presents the methodology and the results of the primary survey conducting in Santorini. According to the 152 local consumers participated in the survey, wine is the one of the most preferable alcohol drinks and consumer behavior seems to depend from different factors. The results of the research can be used from local wine firms in order to improve their product and marketing strategies.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΚαταναλωτική συμπεριφορά στα προϊόντα οίνου. Η περίπτωση της Σαντορίνης.el
heal.titleConsumer behavior for wine products. The case of Santorini.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordσυμπεριφορά καταναλωτή, οίνος, Σαντορίνη, Θήραel
heal.keywordconsumer behavior, wine, Santorini, Theraen
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)